Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Роздільнянський центр освіти" |
Код ЄДРПОУ: | 38302654 |
Місцезнаходження: | 67400, Україна , Одеська обл., місто Роздільна, вул.Муніципальна,19 |
Контактна особа: |
Науменко Анатолій Григорович +380997521113 naum_577951@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2023 07:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2023 07:45 |
Очікувана вартість: | 8 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до частини 1 статті 23 Бюджетного кодексу України платіжні зобов’язання здійснюються при наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника з відстрочкою платежу до 15 календарних днів. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2023 07:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2023 18:05 |
Проект договору.doc | |
26 липня 2023 18:05 |
Тендерна документація 26.07.23.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-18-000007 ● 3dbf196434134c85b5e4ddb02afe85f9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2023 11:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.10.2023 № 30-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 17.10.2023 № 30-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-07-26-011935-a
26.07.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-19 10:37:38
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Вугілля кам’яне марки Г(Г2) 13-100, брикет паливний вугільний (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-26-011935-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо ціни товару (цінові пропозиції, прайси, листування з учасниками ринку), посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-24 10:30:35
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Вугілля кам’яне марки Г (Г2) (13-100), брикет паливний вугільний за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09110000-3 - Тверде паливо КУ “РОЗДІЛЬНЯНСЬКИЙ ЦЕНТР ОСВІТИ” повідомляє наступне.
Розмір очікуваної вартості товару визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників товару, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro".
З метою формування очікуваної вартості предмету даної закупівлі та одержання актуальної інформації з першоджерел Замовником були направлені листи-звернення до декількох постачальників для отримання від них комерційних пропозицій з цінами на товар (додаються). В результаті були отримані листи з комерційними пропозиціями стосовно поставки вугілля та брикетів паливних вугільних від наступних постачальників: ТОВ ТД «ОБЛПАЛИВО» від 17.07.2023 р №102, ТОВ «ПРИВАТМАРКЕТ.» від 13.07.2023 р № 42, ТОВ «ЮГ-УГОЛЬ» від 14.07.2023 р № 1407/23 (додаються).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надання інформації про усунення порушення замовником у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Вугілля кам’яне марки Г (Г2) (13-100), брикет паливний вугільний за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09110000-3 - Тверде паливо. 30.10.2023 р в електронній системі було оприлюднено висновок про результати моніторингу, яким встановлено порушення вимог Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ № 680), на порушення яких, Замовником не завантажено до електронної системи закупівель Додатків 1 та 3 до тендерної документації окремими файлами, чим не дотримано Наказ № 680, відповідно до якого, примірна тендерна документація повинна містити додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Отже, у вказаному наказі встановлено імперативну норму, що додатки обов`язково повинні бути завантажені до електронної системи закупівель окремими файлами. Враховуючи викладене, Замовником не завантажено до електронної системи закупівель Додатків 1 та 3 до тендерної документації окремими файлами, чим не дотримано Наказ № 680. У Висновку зазначено, що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Для запобігання в подальшому порушень при поведені публічнх закупівель Уповноважена особа зобов'язується вжити максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі, виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені в майбутніх закупівлях
2023-10-31 21:01:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу № 680, щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 серпня 2023 07:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОПОБЛПАЛИВО" |
7 966 824,00
UAH з ПДВ
|
7 966 824,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОПОБЛПАЛИВО" #44074181 |
Переможець |
7 966 824,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2023 18:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2023 20:15
|
договір вугілля.pdf | укладений |
15 серпня 2023 17:30
|