Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Південна міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04058700 |
Місцезнаходження: | 62461, Україна , Харківська обл., м. Південне, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, 82 |
Контактна особа: |
Світлана Бородіна +380954664960 borodina_sv74@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
26 липня 2023 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2023 16:18 |
протокол дороги.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-29-000006 ● c986791cff3d4246b11dd91b6fa3fc94
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 грудня 2023 20:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.12.2023 № 288
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 29.12.2023 року
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.12.2023 №288
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7. UA-2023-07-26-010427-a 26.07.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-03 12:04:29
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ( ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-26-010427-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Зокрема, надати інформацію та відповідні документи листування з учасниками ринку (запити, запрошення до обговорення, цінові пропозиції) тощо).
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено відбір можливих потенційних учасників, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС" з яким укладений Договір від 26.07.2023 №26/07/23 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-09 15:20:06
Выдповідь
UA-2023-08-31-002222-a Пояснення на запит
Південною міською радою (надалі Замовник) надається пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби в межах проведення моніторингу процедури закупівлі код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-31-002222-a)
.Технічні і якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Замовника та норм чинного законодавства та є додатком до договору « Дефектний Акт». Пунктом 6.4.3. Основного договору № 21/06/23 від 21.06.2026 року передбачено укладання договору у разі необхідності надання додаткових послуг. Тому було прийнято рішення укласти прямий договір з надавачем послуг поточного ремонту доріг
Обґрунтування та протокол, що до прийняття рішення про закупівлю розміщено у електронній системі закупівель «PROZZORO» що відповідає нормам Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-15 14:21:41
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ( ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-26-010427-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1 Вами надано обґрунтування проведення закупівлі без використання електронної системи UA-2023-07-26-010427-a як необхідність у виконанні додаткових об’ємів робіт (підпункт 8 пункту 13 Особливостей). Вами зазначається, що у процесі виконання «поточного ремонту доріг Південної міської ради укладено договір про закупівлю (UA-2023-06-02-009246-a) №21/06/23 від 21.06.2023 та виникла необхідність у виконанні додаткових об’ємів робіт» (протокол №31 від 26.07.2023). Проте відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro Замовник розірвав договір №21/06/23 від 21.06.2023 року, що був укладений за результатами закупівлі UA-2023-06-02-009246-a на виконання висновку моніторингу Держаудитслужби UA-М-2023-07-04-000061. Отже , відповідно до даних Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (https//spending.gov.ua/) оплата за наданні послуги за договором №21/06/23 від 21.06.2023 року, не проводилась. Отже, послуги з поточного ремонту доріг Південної міської ради також не надавалися. Відповідно не могла виникнути необхідність у виконанні додаткових об’ємів робіт.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-23 12:29:01
Відповідь
Договор про виконання додаткових обємів робіт було укладено до розірвання основного договору.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС" #38775625 |
Переможець |
77 119,20
UAH з ПДВ
|
26 липня 2023 16:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2024 09:20
|