Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту доріг Південної міської ради. Вулиці:1-го Травня, Визволення, Центральна, Гагаріна
Очікувана вартість
77 119,20 UAH
UA-2023-07-26-010427-a 43a8c98371234379a05ed11c59e7c45a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Бородіна

+380954664960 borodina_sv74@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Південна міська рада
Код ЄДРПОУ: 04058700
Місцезнаходження: 62461, Україна , Харківська обл., м. Південне, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, 82
Контактна особа: Світлана Бородіна
+380954664960
borodina_sv74@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту доріг Південної міської ради. Вулиці:1-го Травня, Визволення, Центральна, Гагаріна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

26 липня 2023 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2023 16:18
протокол дороги.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-29-000006 ● c986791cff3d4246b11dd91b6fa3fc94
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 грудня 2023 20:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.12.2023 № 288
(дата)
м. Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 29.12.2023 року


В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.12.2023 №288

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

7. UA-2023-07-26-010427-a 26.07.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-03 12:04:29

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі ( ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-26-010427-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Зокрема, надати інформацію та відповідні документи листування з учасниками ринку (запити, запрошення до обговорення, цінові пропозиції) тощо).
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено відбір можливих потенційних учасників, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС" з яким укладений Договір від 26.07.2023 №26/07/23 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-09 15:20:06

Выдповідь

UA-2023-08-31-002222-a Пояснення на запит

Південною міською радою (надалі Замовник) надається пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби в межах проведення моніторингу процедури закупівлі код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-31-002222-a)
.Технічні і якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Замовника та норм чинного законодавства та є додатком до договору « Дефектний Акт». Пунктом 6.4.3. Основного договору № 21/06/23 від 21.06.2026 року передбачено укладання договору у разі необхідності надання додаткових послуг. Тому було прийнято рішення укласти прямий договір з надавачем послуг поточного ремонту доріг
Обґрунтування та протокол, що до прийняття рішення про закупівлю розміщено у електронній системі закупівель «PROZZORO» що відповідає нормам Закону.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-15 14:21:41

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі ( ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-26-010427-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1 Вами надано обґрунтування проведення закупівлі без використання електронної системи UA-2023-07-26-010427-a як необхідність у виконанні додаткових об’ємів робіт (підпункт 8 пункту 13 Особливостей). Вами зазначається, що у процесі виконання «поточного ремонту доріг Південної міської ради укладено договір про закупівлю (UA-2023-06-02-009246-a) №21/06/23 від 21.06.2023 та виникла необхідність у виконанні додаткових об’ємів робіт» (протокол №31 від 26.07.2023). Проте відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro Замовник розірвав договір №21/06/23 від 21.06.2023 року, що був укладений за результатами закупівлі UA-2023-06-02-009246-a на виконання висновку моніторингу Держаудитслужби UA-М-2023-07-04-000061. Отже , відповідно до даних Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (https//spending.gov.ua/) оплата за наданні послуги за договором №21/06/23 від 21.06.2023 року, не проводилась. Отже, послуги з поточного ремонту доріг Південної міської ради також не надавалися. Відповідно не могла виникнути необхідність у виконанні додаткових об’ємів робіт.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-23 12:29:01

Відповідь

Договор про виконання додаткових обємів робіт було укладено до розірвання основного договору.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 23 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 07 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС"
#38775625
Переможець 77 119,20
UAH з ПДВ
26 липня 2023 16:20

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2024 09:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 77 119,20
UAH (в тому числі ПДВ 12 853,20 UAH)