Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (надання послуг з вивезення,розміщення та знешкодження твердих побутових відходів)4 класу небезпеки
Очікувана вартість
25 238,00 UAH
UA-2023-07-26-000738-a 9d930a9dc8984b1693e4b498599eee8d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабаян Андрій Вікторович

+380612270723 kzopc2013@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласний перинатальний центр" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38732288
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Південноукраїнська 17А
Контактна особа: Бабаян Андрій Вікторович
+380612270723
kzopc2013@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


25040.96 за рахунок місцевого бюджету та 197.04 за рахунок власних надходжень підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
198.412 метри кубічні
надання послуг з вивезення,розміщення та знешкодження твердих побутових відходів 4 класу небезпеки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Південноукраїнська 17А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг не пізніше 20 числа місяця наступного за розрахунковим Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

26 липня 2023 09:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Екотехнологічна компанія "Гранік"
#23855037
Переможець 25 238,00
UAH з ПДВ
26 липня 2023 09:18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 15:52
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 15:36
ДУ 2 зменшення граннік .pdf зміни до договору
29 грудня 2023 15:34
Електронний підпис укладений
28 листопада 2023 20:22
Граник.ДУ _1 Листопадpdf.pdf зміни до договору
28 листопада 2023 20:18
Електронний підпис укладений
26 липня 2023 14:15
Договір укладений
26 липня 2023 09:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно ЗУ "Про публічні закупівлі" з урахуванням Особливостей, керуючись нормами Цивільного та Господарського кодексів України та п. 6.2 Договору и
Номер договору про закупівлю: 63/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пп.1 п. 19 Особливостей
Номер договору про закупівлю: 63/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 32 228,33
UAH (в тому числі ПДВ 5 371,39 UAH)