Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Іванівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04328565 |
Місцезнаходження: | 22432, Україна , Вінницька обл., Іванів, вул. Свинаря, 17 |
Контактна особа: |
Лановий Ігор Анатолійович +380433337394 ivaniv.rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
25 липня 2023 15:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-04-000001 ● a59e345c0db34c10bb6b09590eae4471
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2023 12:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.10.2023 № 66-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 26.09.2023 №003100-18/11032-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 04.10.2023 №66-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-07-25-009803-a 25.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-09 09:53:34
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття І пров. Свинаря в с. Іванів Хмільницького району Вінницької області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-25-009803-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, аналіз ринку щодо цін, листування з учасникам ринку тощо)?
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
3. Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «Леон – Ш» (код ЄДРПОУ 33623460), з яким укладений договір від 25.07.2023 №118 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-11 13:04:05
Відповідь на запит по роботах з «Капітального ремонту дорожнього покриття І пров. Свинаря в с. Іванів Хмільницького району Вінницької області» надаємо відповідь
Відповідь на запит по роботах з «Капітального ремонту дорожнього покриття І пров. Свинаря в с. Іванів Хмільницького району Вінницької області» надаємо відповідь, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, аналіз ринку щодо цін, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо)) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Роботи «Капітального ремонту дорожнього покриття І пров. Свинаря в с. Іванів Хмільницького району Вінницької області» визначені на підставі дефектного акту, технічних вимог та проектно кошторисної документації на об’єкт.
Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено на підставі проектно кошторисної документації та Договірної ціни запропонованої учасником.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, а саме:
- Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 15.11.2023 року..
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, а саме:
Замовником оцінка тендерних пропозицій здійснювалась на основі таких критеріїв:
• ціна;
• відстань та наявність метеріально технічної бази учасника до місця виконання робіт. В підтвердження надаємо копії таких документі:
• - Проектно кошторисна документація;
• - Дефектний Акт;
• - Договір підряду;
• - Договірна ціна;
• - Договір Авторського нагляду;
• - Договір технічного наляду;
• - технічні, якісні харектеристики учасника.
- Авторський нагляд.pdf
- Виготовлення ПКД.pdf
- Договірна ціна.pdf
- ПКД _ дефектний акт_ рішення на затвердження.pdf
- Пров. Свинаря.pdf
- Технічний нагляд.pdf
- 21.Інформація про наявність техніки_ машин та механізмів для надання послуг згідно Додатка 1 (1).pdf
- На запит по роботах з пров. І Свинаря..docx
- 29.Скан-копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб_ фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.pdf
- 23.1.Копії наказів_ Скан-копії штатний розпис та цивільно-правові договори.pdf
- 23.Інформація про кваліфікацію та досвід фахівців залучених до надання послуг згідно Додатка 1 (1).pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-12 14:21:59
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття І пров. Свинаря в с. Іванів Хмільницького району Вінницької області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-25-009803-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Замовником у відповіді на пояснення, що оприлюднена на веб-порталі уповноваженого органу 11.10.2023 зазначено наступне: «Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником».
Відповідно до інформації, що оприлюднена на веб-порталі уповноваженого органу Замовником здійснено закупівлю без використання електронної системи та укладено договір від 15.07.2023 №118 з ТОВ «ЛЕОН-Ш».
Відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей та пояснення Замовника відсутність конкуренції з технічних причин повинна бути документально підтверджена замовником.
Яким чином Замовником підтверджено відсутність конкуренції з технічних причин та укладено договір від 15.07.2023 №118 з ТОВ «ЛЕОН-Ш»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-17 11:14:07
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття І пров. Свинаря в с. Іванів Хмільницького району Вінницької області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-25-009803-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чому разом із звітом про договір про закупівлю від 25.07.2023, укладеним без використання електронної системи закупівель, Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також підстави для здійснення закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей, як це передбачено пунктом 13 Особливостей (в редакції від 11.07.2023)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-18 08:18:36
Відповідь
Іванівською сільською радою було оголошено по іншим об’єктах відкриті торги з особливостями, де був лише один учасник ТОВ «ЛЕОН-Ш». Дослідивши ринкові ціни, не отримавши жодної цінової пропозиції від інших будівельних компаній в нашому регіоні, щодо виконання таких робіт було прийнято рішення укласти договір із підрядником ТОВ «ЛЕОН – Ш», який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію.
Таким чином, на підставі вищевикладеного, замовник застосував підпункт 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) та здійснив закупівлю робіт шляхом укладення договору про закупівлю з Підрядником без застосування відкритих торгів/електронного каталогу.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-10-18 08:17:21
Пояснення з власної ініціативи
Іванівською сільською радою було оголошено по іншим об’єктах відкриті торги з особливостями, де був лише один учасник ТОВ «ЛЕОН-Ш». Дослідивши ринкові ціни, не отримавши жодної цінової пропозиції від інших будівельних компаній в нашому регіоні, щодо виконання таких робіт було прийнято рішення укласти договір із підрядником ТОВ «ЛЕОН – Ш», який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію.
Таким чином, на підставі вищевикладеного, замовник застосував підпункт 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) та здійснив закупівлю робіт шляхом укладення договору про закупівлю з Підрядником без застосування відкритих торгів/електронного каталогу.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
- Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕОН - Ш" #33623460 |
Переможець |
666 866,03
UAH з ПДВ
|
25 липня 2023 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2023 15:36
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт дорожнього покриття І пров. Свинаря в с. Іванів Хмільницького району Вінницької області | 1 | роботи |
666 866,03
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми даного Договору |
Номер договору про закупівлю: | 118 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт дорожнього покриття І пров. Свинаря в с. Іванів Хмільницького району Вінницької області | 1 |
550 312,18
UAH з ПДВ
|