Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір, ручки, канцелярське приладдя
Очікувана вартість
750,00 UAH
UA-2023-07-25-005185-a 1dcf775879dc4f7aa9333b72f37c76db
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталіна П'ятибрат

+380968275282 kmnvk2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МІЖШКІЛЬНИЙ РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 24827856
Місцезнаходження: 39622, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Якова Петруся, буд. 140
Контактна особа: Віталіна П'ятибрат
+380968275282
kmnvk2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 пачка
Папір А4 щіл 80 500 арк CRYSTAL PRO
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39622, Україна, Полтавська область, Кременчук, Якова Петруся, 140
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 липня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

25 липня 2023 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЧОРНОІВАН АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ
#2312705596
Переможець 750,00
UAH
25 липня 2023 12:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2023 12:05
Чорноіван.PDF зміни до договору
25 вересня 2023 12:00
Чорноіван.PDF укладений
25 липня 2023 12:13

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4 щіл 80 500 арк CRYSTAL PRO 4 пачка 187,50
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору на 2602,82 грн.
Номер договору про закупівлю: Ч-00000082
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4 щіл 80 500 арк CRYSTAL PRO 4 пачка 187,50
UAH