Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дороги та тротуару по вул. Госпітальєрів від буд. № 175 до перетину з дорогою державного значення Р-71 м. Балта Подільського району Одеської області, код – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
8 550 000,00 UAH
UA-2023-07-24-009545-a e2166ebdeda04980a710c2421db293b2
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Золотарьова Наталія

+380954718516 balta_blagoustriy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "БАЛТА-БЛАГОУСТРІЙ" БАЛТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42668567
Місцезнаходження: 66101, Україна , Одеська обл., місто Балта(з), пров.Коритнянський, будинок 34
Контактна особа: Золотарьова Наталія
+380954718516
balta_blagoustriy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2023 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2023 10:00
Початок аукціону: 04 серпня 2023 14:06
Початок аукціону: 04 серпня 2023 14:06
Очікувана вартість: 8 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи

Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дороги та тротуару по вул. Госпітальєрів від буд. № 175 до перетину з дорогою державного значення Р-71 м. Балта Подільського району Одеської області, код – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:38
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:38
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:38
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:38
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:38
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:38
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:38
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:38
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:38
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:38
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:38
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:38
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:38
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:38
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:38
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:38
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:38
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:38
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:38
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:38
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:38
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:38

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

28 липня 2023 17:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 липня 2023 17:06
Тендерна документація зі змінами.docx
28 липня 2023 17:06
Додаток 4 до ТД Тендерна пропозиція зі змінами.docx
28 липня 2023 17:06
Додаток 3 до ТД Проєкт договору - зі змінами.docx
28 липня 2023 17:06
Додаток 2 до ТД Технічні вимоги до предмета закупівлі зі змінами.docx
28 липня 2023 17:06
Додаток 1 до ТД кваліфікаційні критерії зі змінами від 28.07.2023.docx
28 липня 2023 17:06
Перелік змін від 28.07.2023 .docx
25 липня 2023 16:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 липня 2023 16:19
Додаток 1 до ТД кваліфікаційні критерії зі змінами.docx
25 липня 2023 16:19
Перелік змін.docx
24 липня 2023 15:38
Тендерна документація .docx
24 липня 2023 15:38
Додаток 1 до ТД кваліфікаційні критерії.docx
24 липня 2023 15:38
Додаток 2 до ТД Технічні вимоги до предмета закупівлі.docx
24 липня 2023 15:38
Додаток 3 до ТД Проєкт договору.docx
24 липня 2023 15:38
Додаток 4 до ТД Тендерна пропозиція.docx
28 липня 2023 17:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 липня 2023 17:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 липня 2023 17:06
Тендерна документація зі змінами.docx
28 липня 2023 17:06
Додаток 4 до ТД Тендерна пропозиція зі змінами.docx
28 липня 2023 17:06
Додаток 3 до ТД Проєкт договору - зі змінами.docx
28 липня 2023 17:06
Додаток 2 до ТД Технічні вимоги до предмета закупівлі зі змінами.docx
28 липня 2023 17:06
Додаток 1 до ТД кваліфікаційні критерії зі змінами від 28.07.2023.docx
28 липня 2023 17:06
Перелік змін від 28.07.2023 .docx
25 липня 2023 16:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 липня 2023 15:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 липня 2023 16:19
Додаток 1 до ТД кваліфікаційні критерії зі змінами.docx
25 липня 2023 16:19
Перелік змін.docx
24 липня 2023 15:38
Тендерна документація .docx
24 липня 2023 15:38
Додаток 1 до ТД кваліфікаційні критерії.docx
24 липня 2023 15:38
Додаток 2 до ТД Технічні вимоги до предмета закупівлі.docx
24 липня 2023 15:38
Додаток 3 до ТД Проєкт договору.docx
24 липня 2023 15:38
Додаток 4 до ТД Тендерна пропозиція.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-30-000032 ● 19fc12b5fa2145eeb473ed57a1418dee
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2023 12:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.10.2023 № 63-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.



Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК


Додаток до наказу від 27.10.2023 № 63-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
9 UA-2023-07-24-009545-a 24.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-31 10:30:27

Про надання інформації (пояснень, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-24-009545-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-03 11:56:43

Протокол про надання пояснення на запит моніторингу.

Протокол № 9
уповноваженої особи
КУ «Балта-благоустрій»

м. Балта «03» листопада 2023 року

Порядок денний:
1. Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі Капітальний ремонт дороги та тротуару по вул. Госпітальєрів від буд. № 175 до перетину з дорогою державного значення Р-71 м. Балта Подільського району Одеської області, код – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів).
2. Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель.

Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-07-24-009545-а

Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.

Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2023-07-24-009545-а органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2023-10-30-000032.
31.10.2023р. через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі такого змісту:
«Запит про надання пояснень:
«У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-24-009545-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.»
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
З метою підвищення безаварійності на автомобільних дорогах територіальної громади, відповідно до Програми благоустрою та розвитку галузі житлово-комунального господарства Балтської міської територіальної громади на 2021-2023 року, заплановано проведення капітального ремонту дороги та тротуару по вул. Госпітальєрів від буд. № 175 до перетину з дорогою державного значення Р-71 м. Балта Подільського району Одеської області (Додаток 1 на 1 арк.).
На підставі Рішення Балтської міської ради Одеської області № 1193-VIII від 27 квітня 2023 року «Про внесення змін і доповнень до рішення міської ради від 22 грудня 2022 року № 1019-VIII «Про бюджет Балтської міської територіальної громади на 2023 рік» (Додаток 2 на 3 арк.), було виділено кошти з місцевого бюджету на виготовленні проектно-кошторисної документації об’єктів дорожньої інфраструктури.
Комунальною установою «Балта-благоустрій» Балтської міської ради Одеської області була проведена закупівля робіт: Виготовити проектно-кошторисну документацію та отримання експертного висновку по об’єкту: «Капітальний ремонт дороги та тротуару по вул. Госпітальєрів від буд. № 175 до перетину з дорогою державного значення Р-71 м. Балта Подільського району Одеської області», 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-07-04-002700-а. (Додаток 3 на 13 арк.).
Відповідно до проведеної закупівлі було отримано Проект з кресленнями капітального ремонту дороги та тротуару по вул. Госпітальєрів від буд. № 175 до перетину з дорогою державного значення Р-71 м. Балта Подільського району Одеської області, Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва Додаток 4 на 2 арк.) та отримано Експертну оцінку (позитивну) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом (Додаток 5 на 1 арк.).
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. (Додаток 6 на 29 арк.).
Протоколом уповноваженої особи № 1 від 24.07.2023 р. вирішено внести зміни до річного плану закупівель на 2023 р.: очікувана вартість предмета закупівлі 8 850 000,00 грн. (Додаток 7 на 3 арк.).
Протоколом уповноваженої особи № 2 від 24.07.2023 р. вирішено затвердити тендерну документацію щодо Закупівлі та оприлюднити оголошення (Додаток 8 на 4 арк.).

Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та затвердженої Експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт дороги та тротуару по вул. Госпітальєрів від буд. № 175 до перетину з дорогою державного значення Р-71 м. Балта Подільського району Одеської області». Експертиза проведена ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА». Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (закупівля UA-2023-07-24-009545-a) розміщено розміщено на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів 25.07.2023 р. (Додаток 9 на 2 арк.) https://balta-rada.gov.ua/economy/mun-order/ogoloshennya-pro-publichni-zakupivli/obgruntuvannya-25.07.2023/»
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Таким чином, необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит у порядку, зазначеному вище.


ВИРІШИЛА:
1. Надати пояснення на Запит за вищезазначеною редакцією.
2. Оприлюднити пояснення на Запит в електронній системі закупівель.




Уповноважена особа
КУ «Балта-благоустрій»


________________
підпис, м.п.
Н.П. Золотарьова


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 25 листопада 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2023 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИЛАБУДЦЕНТР" 8 103 042,56
UAH з ПДВ
7 699 989,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ-МЕГА-СТРОЙ" 8 303 223,83
UAH з ПДВ
7 699 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд 8 550 000,00
UAH з ПДВ
7 700 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 серпня 2023 14:32
Електронний підпис
02 серпня 2023 14:32
Електронний підпис
02 серпня 2023 14:32
Ліцензія будівельна.pdf
02 серпня 2023 14:32
Ліцензія будівельна.pdf.p7s
02 серпня 2023 14:32
Виписка ЄДР.pdf
02 серпня 2023 14:32
Виписка ЄДР.pdf.p7s
02 серпня 2023 14:32
Календарний графік.pdf
02 серпня 2023 14:32
Статут МИЛАБУДЦЕНТР.PDF.p7s
02 серпня 2023 14:32
Календарний графік.pdf.p7s
02 серпня 2023 14:32
Статут МИЛАБУДЦЕНТР.PDF

Публічні документи

16 серпня 2023 16:08
Електронний підпис
16 серпня 2023 16:08
Розрахунок робіт.pdf.p7s
16 серпня 2023 16:08
Розрахунок робіт.pdf
16 серпня 2023 16:08
Довідка (2).zip
02 серпня 2023 22:18
Електронний підпис
02 серпня 2023 22:18
Електронний підпис
02 серпня 2023 22:17
Довідка Грейдер.pdf
02 серпня 2023 22:17
Довідка Грейдер.pdf.p7s
01 серпня 2023 21:23
Електронний підпис
01 серпня 2023 21:23
Електронний підпис
01 серпня 2023 21:22
Декларація Держпраці.pdf
01 серпня 2023 21:22
Выписка 2022р.pdf.p7s
01 серпня 2023 21:22
Выписка 2022р.pdf
01 серпня 2023 21:22
Статут 2023р.pdf.p7s
01 серпня 2023 21:22
Статут 2023р.pdf
01 серпня 2023 21:22
АМС штатне.pdf
01 серпня 2023 21:22
АМС штатне.pdf.p7s
01 серпня 2023 21:22
Рішення 01 28.07.2023.pdf
01 серпня 2023 21:22
Рішення 01 28.07.2023.pdf.p7s

Публічні документи

02 серпня 2023 11:59
Електронний підпис
02 серпня 2023 11:58
штатний розпис.pdf
02 серпня 2023 11:58
технічна специфікація.pdf
02 серпня 2023 11:58
тендерна пропозиція.pdf
02 серпня 2023 11:58
Статут 2021.pdf
02 серпня 2023 11:58
протокол оригінал.pdf
02 серпня 2023 11:58
проект договору.pdf
02 серпня 2023 11:58
ліцензія оригінал.pdf
02 серпня 2023 11:58
ДЦ Госпітальєрів.pdf
02 серпня 2023 11:58
дозволи Держпраці.pdf
02 серпня 2023 11:58
мат-тех база.pdf
02 серпня 2023 11:58
листи-відгуки.pdf
02 серпня 2023 11:58
довідки та листи.pdf
02 серпня 2023 11:58
лист щодо зміни адреси.pdf
02 серпня 2023 11:58
працівники.pdf
02 серпня 2023 11:58
Калькуляція асфальт.pdf
02 серпня 2023 11:58
довідка мат-тех база.pdf
02 серпня 2023 11:58
Графік Госпітальєрів.pdf
02 серпня 2023 11:58
будівля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИЛАБУДЦЕНТР"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ-МЕГА-СТРОЙ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИЛАБУДЦЕНТР"
#42808792
Відхилено 7 699 989,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2023 09:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2023 09:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ-МЕГА-СТРОЙ"
#41764629
Переможець 7 699 999,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2023 10:40

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Невідповідність 1. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: 1) Пункт 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Згідно з підпунктом 1.1. пункту 1 розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: «довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування» Згідно з підпунктом 1.1. пункту 1 розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати «на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.»; 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.»; 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.»; Невідповідність 2. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Згідно з підпунктом 2.1. пункту 2 розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: «довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1»; згідно з підпунктом 2.2. пункту 2 розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати, зокрема: «До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ)». 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника в Таблиці 1 відсутній загальний стаж роботи зазначених працівників та відсутні документи, які засвідчують можливість використання праці таких працівників. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1 та до довідки додати документ на кожного працівника який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Невідповідність 3. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Згідно з підпунктом 3.1.1. пункту 3 розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: «довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір який підтверджує наявність в учасника досвіду про виконання договорів з капітального або поточного ремонту доріг та тротуарів за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»; згідно з підпунктом 3.1.2 пункту 3 розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати, зокрема: «лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору». 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація про виконання аналогічного договору про виконання договорів з капітального або поточного ремонту доріг та тротуарів, та лист-відгук. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір який підтверджує наявність в учасника досвіду про виконання договорів з капітального або поточного ремонту доріг та тротуарів за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Невідповідність 4. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 4 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік іншої інформації встановленої відповідно до законодавства для Учасника. Учасник повинен надати інші документи, зокрема: 5 «Копія дозволу(ів) органів Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки на проведення робіт зазначених в технічному завданні та /або скан-копія оригіналу декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці на проведення робіт зазначених в технічному завданні.» 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні вищезазначені документи 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, «копії дозволу(ів) органів Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки на проведення робіт зазначених в технічному завданні та /або скан-копія оригіналу декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці на проведення робіт зазначених в технічному завданні.» Невідповідність 5. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 4 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік іншої інформації встановленої відповідно до законодавства для Учасника. Учасник повинен надати інші документи, зокрема: 6 «цінову пропозицію (договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта, підсумкову відомість ресурсів, розрахунки прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат), яка розраховується відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021року № 281, з врахуванням змін та складена із застосуванням програмного комплексу АВК-5, АС 4, тощо.» 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні вищезазначені документи 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, «цінову пропозицію (договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта, підсумкову відомість ресурсів, розрахунки прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат), яка розраховується відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021року № 281, з врахуванням змін та складена із застосуванням програмного комплексу АВК-5, АС 4, тощо».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2023 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ-МЕГА-СТРОЙ"
#41764629
7 699 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2023 14:52
П. 10. Протокол про розірвання договору.docx укладений
16 листопада 2023 14:51
Додаткова угода, про розірвання договору підряду_page-0001.pdf укладений
16 листопада 2023 14:51
Електронний підпис укладений
24 серпня 2023 15:27
Договір 124.pdf укладений
24 серпня 2023 15:26

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт дороги та тротуару по вул. Госпітальєрів від буд. № 175 до перетину з дорогою державного значення Р-71 м. Балта Подільського району Одеської області, код – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 1 роботи 7 699 999,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 серпня 2023 — 15 листопада 2023
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: 1. У зв’язку із настанням обставин непереборної сили, передбачених п. 10.4. Договору та на підставі Листа ТОВ «АРТ-МЕГА-СТРОЙ» № Т/79 від 12.10.2023р. про неможливість виконання належним чином договірних зобов’язань, Сторони дійшли згоди цією Угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору. 2. З 15.11.2023 року зобов'язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються, і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли за Договором. 3. Сторони підтверджують, що станом на день укладення цієї Угоди Підрядником не було виконано роботи. а Замовником не було здійснено оплати.