Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (авторський нагляд по об’єкту:«Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Івана Франка в с. Маяки Одеського району Одеської області»)
Очікувана вартість
56 359,58 UAH
UA-2023-07-21-007833-a 40c38eea94984d26b0a6d896d222038a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фоменко Владислав Олександрович

+380680638085 fomenkov1997@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41846800
Місцезнаходження: 67654, Україна , Одеська обл., Маяки, вул. Богачова
Контактна особа: Фоменко Владислав Олександрович
+380680638085
fomenkov1997@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється відповідно до пункту 11 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ціна за одиницю: 56359.58UAH з ПДВ
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (авторський нагляд по об’єкту:«Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Івана Франка в с. Маяки Одеського району Одеської області»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67654, Україна, Одеська область, с. Маяки, вул. Івана Франка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (авторський нагляд по об’єкту:«Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Івана Франка в с. Маяки Одеського району Одеської області») Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

24 липня 2023 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОР»
#13888197
Переможець 56 359,58
UAH з ПДВ
24 липня 2023 14:54

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2023 15:05
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2023 15:15
Додаткова угода № 3 від 11.10.2023 до Договору № 46 від 20.07.2023.pdf зміни до договору
11 жовтня 2023 15:13
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2023 09:54
дод угода 2 від 03 10 2023 до договору 46 від 20 07 2023.PDF зміни до договору
05 жовтня 2023 09:52
Електронний підпис укладений
30 серпня 2023 16:30
Додаткова угода № 1 від 29.08.2023 до Договору № 46 від 20.07.2023.pdf зміни до договору
30 серпня 2023 16:29
Електронний підпис укладений
24 липня 2023 15:23
Договір укладений
24 липня 2023 14:56

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (авторський нагляд по об’єкту:«Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Івана Франка в с. Маяки Одеського району Одеської області») 1 роботи 56 359,58
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення фінансування робіт, без збільшення загальної вартості
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення фінансування робіт, без збільшення загальної вартості
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення фінансування робіт, без збільшення загальної вартості
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (авторський нагляд по об’єкту:«Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Івана Франка в с. Маяки Одеського району Одеської області») 1 56 359,58
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 56 359,58
UAH (в тому числі ПДВ 9 393,26 UAH)