Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт адміністративної будівлі літера «Ф» регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в м. Києві (філія ГСЦ МВС) за адресою: вул. Академіка Туполєва, 19 у м. Києві
Очікувана вартість
25 313 878,00 UAH
UA-2023-07-20-005470-a ● e47bf081c174412ea12643ceadbe9c8b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ГСЦ МВС В М. КИЄВІ (ФІЛІЯ ГСЦ МВС) |
Код ЄДРПОУ: | 43611844 |
Місцезнаходження: | 01011, Україна , м. Київ обл., вул. Арсенальна будинок 9/11 |
Контактна особа: |
Панчук Володимир 380443746347 vpanchuk0777@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 липня 2023 13:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 25 313 878,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 126 569,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт адміністративної будівлі літера «Ф» регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в м. Києві (філія ГСЦ МВС) за адресою: вул. Академіка Туполєва, 19 у м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04128, Україна, м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 липня 2023 11:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 липня 2023 11:32 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
25 липня 2023 11:32 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx | |
25 липня 2023 11:32 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
25 липня 2023 11:32 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН .docx | |
25 липня 2023 11:32 |
Тендерна документація за Особливостями(1).docx | |
20 липня 2023 12:49 |
Тендерна документація за Особливостями(1).docx | |
20 липня 2023 12:49 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
20 липня 2023 12:49 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
20 липня 2023 12:49 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx |
25 липня 2023 11:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 липня 2023 11:32 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx
|
|||
25 липня 2023 11:32 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx
|
|||
25 липня 2023 11:32 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx
|
|||
25 липня 2023 11:32 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН .docx
|
|||
25 липня 2023 11:32 |
Тендерна документація за Особливостями(1).docx
|
|||
20 липня 2023 12:49 |
Тендерна документація за Особливостями(1).docx
|
|||
20 липня 2023 12:49 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx
|
|||
20 липня 2023 12:49 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx
|
|||
20 липня 2023 12:49 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо довідки
Дата подання: 21 липня 2023 10:29
Дата відповіді: 24 липня 2023 11:14
Доброго дня. Замовник вимагає: "Довідка з Державної податкової служби про наявність зареєстрованих (відкритих) рахунків в банківських установах, станом не раніше ніж 01.07.2023 року." Слід зазначити, що Державної податкова служба не надає такі довідки Учаснику, оскільки відсутні правові підстави. Наведить речення з законодавчого документа, яким зобовязують Державну податкову службу надавати таку довідку Учаснику закіпівлі протягом 5 днів, або приберить цю вимогу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учасник, дякуємо за Ваше звернення. Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції «Довідка з Державної податкової служби про наявність зареєстрованих (відкритих) рахунків в банківських установах, станом не раніше ніж 01.07.2023 року» з метою пересвідчення, що учасник має фінансову спроможність виконати умови вказаної закупівлі та чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт. Отримання зазначеної довідки в органах ДПС є процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж зважаючи на сьогоднішню ситуацію в країні, максимально використовується електронний документообіг, тому може бути отримана потенційним учасником процедури закупівлі без будь яких ускладнень. З огляду на викладене вище, ця вимога не може вважатись, як така, що створює труднощів в процесі підготовки тендерної пропозиції для потенційних учасників, та не може бути виконана ними.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 24 липня 2023 13:10
Дата відповіді: 25 липня 2023 09:39
Доброго дня. Замовник вимагає: "Довідка з Державної податкової служби про наявність зареєстрованих (відкритих) рахунків в банківських установах, станом не раніше ніж 01.07.2023 року." Слід зазначити, що Державної податкова служба не надає такі довідки Учаснику, оскільки відсутні правові підстави. Наведить речення з законодавчого документа, яким зобовязують Державну податкову службу надавати таку довідку Учаснику закіпівлі протягом 5 днів, або приберить цю вимогу. В попередній відповіді Ви не навели законодачий акт, яким передбачена така довідка для учасника. Наведить будь ласка
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учасник, дякуємо за Ваше звернення. Відповідно до пункту 5 розділу 1 Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, який затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 банки та інші фінансові установи зобов’язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунку платника податків до контролюючого органу, у якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунку. Статтею 69 Податкового кодексу України в свою чергу передбачено, що банки, інші фінансові установи, небанківські надавачі платіжних послуг, емітенти електронних грошей зобов’язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунку/електронного гаманця платника податків - юридичної особи (резидента і нерезидента), у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунку/електронного гаманця.
Податковими органами надаються відповіді на звернення громадян відповідно до Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 393) та Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» зі змінами та доповненнями (далі – № 2939). Згідно зі ст. 20 Закону № 393 звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.
Частинами першою ст. 20 Закону № 2939 встановлено, що розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту. Враховуючи викладене, зазначений документ може отримати будь-який суб’єкт господарювання в органах ДПС, а тому вказана вимога не може вважатись незаконною та дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників, та не є такою, яку неможливо виконати.
Податковими органами надаються відповіді на звернення громадян відповідно до Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 393) та Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» зі змінами та доповненнями (далі – № 2939). Згідно зі ст. 20 Закону № 393 звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.
Частинами першою ст. 20 Закону № 2939 встановлено, що розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту. Враховуючи викладене, зазначений документ може отримати будь-який суб’єкт господарювання в органах ДПС, а тому вказана вимога не може вважатись незаконною та дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників, та не є такою, яку неможливо виконати.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ІННОВАЦІЯ" |
23 044 245,99
UAH з ПДВ
|
23 044 245,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ІННОВАЦІЯ" #41202888 |
Переможець |
23 044 245,99
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2023 17:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2024 15:33
|
ДУ 2 від 05.03.24.pdf | зміни до договору |
05 березня 2024 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2023 18:05
|
ДУ 1 від 14.12.23.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2023 18:03
|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2023 09:30
|
Додаток 3 Локальні кошториси.pdf | укладений |
08 серпня 2023 09:29
|
Додаток 6 Розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів.pdf | укладений |
08 серпня 2023 09:29
|
Додаток 2 Дефектні акти.pdf | укладений |
08 серпня 2023 09:29
|
Додаток 4 Відомості ресурсів до локальних кошторисів.pdf | укладений |
08 серпня 2023 09:29
|
Додаток 5 Календарний графік виконання робіт.pdf | укладений |
08 серпня 2023 09:29
|
Додаток 1 Договірна ціна.pdf | укладений |
08 серпня 2023 09:29
|
Договір №69 від 08.08.pdf | укладений |
08 серпня 2023 09:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 і 13 Особливостей, не повинні змінюватися до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, за винятком випадків, вичерпний перелік яких наведено в пункті 19 Особливостей. Відповідно до пп. 4 п. 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадку продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документального підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Разом з тим форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства. Відповідно до умов існуючого Договору про закупівлю робіт від 08.08.2023 № 69 та керуючись його умовами, п.9,3, п.9.5, п.9.6, розділу 10, а також положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, з урахуванням Особливостей, статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652, 653, 654 Цивільного кодексу України, а також з огляду на дотримання підрядником п. 5.3.7 Договору та листів від Підрядника, щодо наявних об’єктивних підстав для продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг, вирішено для завершення робіт в повному обсязі, внести відповідні зміні у існуючий Договір, які підлягають до узаконення шляхом підписання Додаткової угоди до нього. |
Номер договору про закупівлю: | № 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Викласти пункт 3.2 Договору у такій редакції: « 3.2. Загальна ціна (вартість) цього Договору є твердою та складає: у 2023 році 9 104 168,96 коп. (дев’ять мільйонів сто чотири тисячі сто шістдесят вісім грн.,96 копійок) в т.ч. ПДВ 1 517 361,49 коп. (один мільйон п’ятсот сімнадцять тисяч триста шістдесят одна грн., 49 копійок) та у 2024 році 13 940 077, 03 коп. (тринадцять мільйонів дев’ятсот сорок тисяч сімдесят сім грн. 03 коп.) в т. ч. ПДВ 2 323 346,17 коп. (два мільйона триста двадцять три тисячі триста сорок шість грн. 17 коп.). 2. Відповідно до п. 9.3 Договору сторони погодили внести змінити у п. 12 Договору «12. Місцезнаходження та реквізити сторін» та викласти їх у новій редакції: ЗАМОВНИК: ГОЛОВНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР МВС в особі Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в м. Києві (філія ГСЦ МВС) м. Київ, вул. Арсенальна, 9/11, 01011 р/рUA198201720343130001000156463 р/рUA358201720343121001200156463 р/рUA088201720343111001100156463 Держказначейська служба України, м. Київ МФО 820172 Код ЄДРПОУ 43611844 Начальник ___________________ Олександр КЛИЖКО ПІДРЯДНИК: ТОВ «БУД -ІННОВАЦІЯ» Адреса: 02002, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 12 ,офіс 426 Банківські реквізити: р/р UA463052990000026005035013781 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» ІПН 412028826537 Код ЄДРПОУ 41202888 Тетефон: 067 2324 536 Директор _________________ Іван ІВАЩЕНКО 3. Інші умови Договору, не змінені цією додатковою угодою, залишаються обов’язковими для виконання Сторонами та Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними. 4. Додаткова угода укладена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 5. Зміни набирають чинності з моменту підписання Сторонами Додаткової угоди, та з дати підписання стає невід’ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | № 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |