Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Централізоване водопостачання (м. Овруч)
Очікувана вартість
19 886,00 UAH
UA-2023-07-19-010944-a 0e25e41d71664369b1c904dfcc3d1550
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Побережна Вікторія

0679147558 zt.vagd@customs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖИТОМИРСЬКА МИТНИЦЯ
Код ЄДРПОУ: 44005610
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Перемоги, 25
Контактна особа: Побережна Вікторія
0679147558
zt.vagd@customs.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Централізоване водопостачання (м. Овруч)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11102, Україна, Житомирська область, м. Овруч, вул. Героїв Майдану, 1/21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Тендерна документація

19 липня 2023 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Водоканал" Овруцької міської ради Житомирської області
#40788675
Переможець 19 886,00
UAH
19 липня 2023 16:30

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2024 10:19
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2023 08:29
Додаткова угода №3.PDF зміни до договору
19 грудня 2023 08:23
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2023 09:37
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
19 вересня 2023 09:36
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2023 16:50
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
07 вересня 2023 16:46
Електронний підпис укладений
19 липня 2023 16:34
36-23.pdf укладений
19 липня 2023 16:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підприємство КП "Водоканал" Овруцької міської ради Житомирської області з 01.08.2023 року повертається на загальну систему оподаткування з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 36-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Наявність коштів від відшкодування вартості комунальних послуг та енергоносіїв орендарями
Номер договору про закупівлю: 36-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити загальну вартість Договору на 4417,79 грн., в т. ч. ПДВ 736,30 грн.
Номер договору про закупівлю: 36-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 15 468,21
UAH (в тому числі ПДВ 1 406,84 UAH)