Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Інститут картоплярства НААН |
Код ЄДРПОУ: | 00496828 |
Місцезнаходження: | 07853, Україна , Київська обл., Немішаєве, вул. Чкалова, 22 |
Контактна особа: |
Калдараш Ольга Петрівна +380457741533 ekonomikaik.2017@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2023 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 424 454,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 104 245,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | оплата після збирання врожаю | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2023 16:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2023 15:54 |
Тендерна документація пшениця Немішаєво.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-19-000033 ● 709a11592ab2484da64e84e93f2923b5
- Статус: вирішено ● Дата: 22 березня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2023 12:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.10.2023 № 306
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2023-07-19-009958-a 19.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-24 20:55:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі комплексу послуг з посіву, вирощування, збирання пшениці озимої (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-19-009958-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-26 13:49:23
Пояснення
Пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі комплексу послуг з посіву, вирощування, збирання пшениці озимої (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-19-009958-a):
1. З метою науково обґрунтованої сівозміни та вирощування пшениці озимої, був проведений аналіз ринку даних послуг та визначена специфікація закупівлі.
В процесі моніторингу цін на послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції, були проаналізовані ціни та отримані комерційні пропозиції (додаються) на підставі яких була встановлена очікувана вартість закупівлі.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі не публікувалося на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), тому, що не є обов’язковим та носить рекомендований характер.
Було проведено процедуру закупівлі шляхом використання відкритих торгів (з особливостями) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12.10.22. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
В додатку 3 до тендерної документації опублікована технічна специфікація до предмету закупівлі. В технічній специфікації детально розписані операції, предмети та матеріали, необхідні для надання комплексу послуг.
В подальшому при проведенні відкритих торгів будемо дотримуватися рекомендацій та публікувати відповідні обґрунтування на власному веб-сайті ІК НААН ikar.in.ua
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення визначеного у висновку порушення повідомляємо, що обґрунтування необхідності закупівлі було опубліковане на офіційному сайті Інституту картоплярства за посиланням: https://ikar.in.ua/obgruntuvannya-neobhidnosti-zakupivli-kompleksu-poslug-z-posivu-vyroshhuvannya-zbyrannya-pshenytsi-ozymoyi-pid-urozhaj-2024-roku/ (ikar.in.ua) В подальшому при проведенні відкритих торгів будемо дотримуватися рекомендацій і вимог та публікувати відповідні обґрунтування на власному веб-сайті ІК НААН ikar.in.ua
2023-11-14 15:17:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимоги пункту 4-1 Постанови № 710)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимоги пункту 4-1 Постанови № 710) • усунуто
Порушення усунуто
2024-03-22 14:05:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРТАЛЬ"" |
10 424 453,75
UAH з ПДВ
|
10 424 453,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРТАЛЬ"" #37606056 |
Переможець |
10 424 453,75
UAH з ПДВ
|
27 липня 2023 11:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2024 13:33
|
ду мирталь.pdf | зміни до договору |
14 травня 2024 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 13:37
|
Календарний план 2.docx | зміни до договору |
27 грудня 2023 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2023 10:54
|
ду1 мирталь.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2023 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2023 09:54
|
технічні вимоги | укладений |
14 серпня 2023 09:47
|
Договір | укладений |
14 серпня 2023 09:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення посівної площі |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виконання комплексу послуг в повному обсязі |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення гербіциду кращої якості |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |