Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району |
Код ЄДРПОУ: | 45032582 |
Місцезнаходження: | 89424, Україна , Закарпатська обл., Ужгородський р-н, село Холмок, вул.Свободи, будинок 50 |
Контактна особа: |
Андроненков Сергій +380509535475 andronenkov.s@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2023 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 318 803,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 594,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2023 15:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2023 15:45 |
++++++ТД 2023++++++++.docx | |
19 липня 2023 15:45 |
+++Оголошення+++.docx | |
19 липня 2023 15:45 |
+Додаток 4 Проєкт договору+ .docx | |
19 липня 2023 15:45 |
+Додаток 1+ (1).docx | |
19 липня 2023 15:45 |
++Додаток 3++.docx | |
19 липня 2023 15:45 |
++Додаток 2 Технічна специфікація++.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-17-000061 ● 23cc64887a524dfbb11473db970a1dcd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2023 16:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.10.2023 № 270
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.10.2023 № 270.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-07-19-009718-a, 19.07.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-18 16:41:31
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-07-19-009718-a, яка проводилась відділом житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Відповідно до вимог частини першої статті 884 Цивільного кодексу України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва, далі Постанова КМУ №668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить 10 років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Крім того, ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» (з Додаток Л), встановлено наступні мінімально допустимі гарантійні строки експлуатаційної придатності елементів дороги, зокрема: на земляне полотно – 10 років, на основу дорожнього одягу – 8 років, на покриття з фігурних елементів мощення – 5 років, на водопропускні труби – 6 років, на дорожні знаки – 2 роки.
Моніторингом встановлено, що відповідно до умов пункту 2.2 розділу 2 проєкту договору (Додаток №4 до тендерної документації) підрядник надає гарантії на виконані роботи – 5 (п’ять) років з дати приймання-передачі виконаних робіт.
Аналогічно, гарантійний термін встановлений в укладеному Замовником із переможцем тендеру ТОВ «ЄВРОДОР СІТІ» договорі від 04.08.2023 № 65.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Надати обґрунтовані пояснення щодо гарантії якості на виконані роботи – 5 (п’ять) років з дати приймання-передачі виконаних робіт за Договором від 04.08.2023 № 65?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-24 14:01:39
В рамках проведення моніторингу
Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району повідомляє, що відділом вживаються всі необхідні заходи щодо приведення до вимог чинного законодавства положень, що регулюють (встановлюють) гарантійні терміни (строки) на виконані роботит по Договору від 04.08.2023 року №65 укладеного за результатами проведенення процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт вулиці Дружби в с. Сторожниця, Ужгородського району» Коригування (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог органу державного фінансового контролю викладених у Висновку Західного офісу держаудитслужби в місті Львів від 06.11.2023 року складеного за результатами проведення моніторингу UA-M-2023-10-17-000061 процедури закупівлі UA-2023-07-19-009718-a Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради повідомляє про усунення встановлених порушень у сфері публічних закупівель та надає документальне підтвердження усунення таких порушень. Окрім цього Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради інформує, що ним регулярно вживається заходи передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: розміру витрат, в порядку та у спосіб, що передбачені даною постановою шляхом опублікування на офіційному веб сайтів Холмківської сільської ради за наступним посиланням: https://rada.info/upload/users_files/22096259/6efdcd5b5d386bc8a0f6eb01731265dc.pdf та можуть бути підтверджені висновком за результатами проведення моніторингу UA-M-2023-10-24-000065 процедури закупівлі UA-2023-09-13-004133-a. Окрім цього відділ зобовязується вжити всіх можливих заходів щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель в майбутньому.
2023-11-14 14:53:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пунктів 3 та 14 Особливостей №1178 та пункту 4 частини другої статті 4 Закону. встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710. укладений договір про закупівлю не відповідає нормам чинного законодавства та, відповідно, не відповідає нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОДОР СІТІ" |
5 283 705,60
UAH з ПДВ
|
5 283 705,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОДОР СІТІ" #41205831 |
Переможець |
5 283 705,60
UAH з ПДВ
|
28 липня 2023 10:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2024 14:10
|
Дод угода 4.pdf | зміни до договору |
14 травня 2024 14:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:04
|
Додаткова 3.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 11:33
|
Додакова угода 65.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2023 14:07
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2023 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2023 16:21
|
дог65.pdf | укладений |
04 серпня 2023 16:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконнання висновку органу державного фінансового контролю, з метою уточнення проектних рішень |
Номер договору про закупівлю: | 65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З урахуванням уточненених проектних рішень |
Номер договору про закупівлю: | 65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження термінів виконання зобовязань, визначення суми фінансування по договору на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |