Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для їдальні: стіл "Ліра", стілець "Ріо"
Очікувана вартість
73 128,00 UAH
UA-2023-07-18-011470-a 2e11fe18a035456fafea6c5ac154166c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шпонарська Олена Казимирівна

+380995530863 vira_viza3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гуманітарний відділ Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 43991422
Місцезнаходження: 13001, Україна , Житомирська обл., селище міського типу Романів, Житомирська область, Житомирський район, смт Романів, вул. Сергія Лялевича, 2
Контактна особа: Шпонарська Олена Казимирівна
+380995530863
vira_viza3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі мають відповідати діючому законодавству та умовам договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Стіл для їдальні "Ліра"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13012, Україна, Житомирська область, Житомирська область, Житомирський район, смт Биківка, вул. Нова, 3, Житомирська область, Житомирський район, смт Биківка, вул. Нова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39143210-1 — Столи для їдальні
48 штуки
Стілець для їдальні "Ріо"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13012, Україна, Житомирська область, Житомирська область, Житомирський район, смт Биківка, вул. Нова, 3, Житомирська область, Житомирський район, смт Биківка, вул. Нова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39143200-8 — Меблі для їдальні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

18 липня 2023 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Копошинська Алла Володимирівна
#3067116849
Переможець 73 128,00
UAH
18 липня 2023 17:10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 серпня 2023 17:18
Додаткова угода № 1 укладений
07 серпня 2023 17:16
Договір № АК-АК000126 від 17.07.2023 укладений
18 липня 2023 17:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди цією Угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору № АК-АК000126 від 17.07.2023року та зменшити загальну суму Договору на 73128.00грн. без ПДВ.