Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34849106 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59 |
Контактна особа: |
Романенко Іван Августинович 380432595298 romanenkoia@vmr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 липня 2023 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 26 липня 2023 14:49 |
Початок аукціону: | 26 липня 2023 14:49 |
Очікувана вартість: | 6 177 472,69 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 887,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 6.1. Учасник повинен внести не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) у розмірі 3% від вартості договору із зобов’язанням банку у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, відшкодувати на рахунок р/р UA 878201720355149011000028667 МФО 820172 ДКСУ, м. Київ, код ЄДРПОУ 34849106, одержувач Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради кошти у сумі забезпечення виконання договору про закупівлю, визначеній в тендерній документації. 6.2. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділом 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави повернення Учаснику забезпечення виконання договору згідно ч. 2 ст. 27 Закону. Умови неповернення забезпечення: невиконання або неналежне виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань. У випадку відсутності підстав для повернення забезпечення виконання Договору кошти, передбачені забезпеченням підлягають перерахуванню у відповідний бюджет. 6.3. Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення договору повинен відповідати строку дії договору. В разі продовження строку дії договору, дія забезпечення має бути продовжена учасником на відповідний строк. 6.4. Банківська гарантія надається в паперовій формі відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, а також копією документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, що завірені цим банком. 6.5. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. 6.6. Для підтвердження надання забезпечення виконання договору про закупівлю до підписання договору, учасник надає у складі пропозиції відповідний гарантійний лист. Замовник має право з власної ініціативи перевірити наявність у банка-гаранта права на проведення операцій з надання гарантій шляхом звернень до відповідних державних установ. Відсутність права на проведення операцій з надання гарантій прирівнюється до відсутності забезпечення виконання договору про закупівлю. Ненадання банківської гарантії на виконання договору про закупівлю до його підписання буде розцінене як відмову від підписання договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника та не компенсуються замовником. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт дороги по вул. Костянтина Василенка (від буд. №14 а до буд №16 по вул. Констянтина Василенка) в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Зазначено у тендерній документації та додатках до неї | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 липня 2023 16:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 липня 2023 16:33 |
Додаьток 1 до тендерної документації (проект договору).doc | |
18 липня 2023 16:33 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічне завдання).rtf | |
18 липня 2023 16:33 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-23-000005 ● 5a3089ac363948fba2e35500cf880b31
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2023 13:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.08.2023 №67-з
Вінниця
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 23.08.2023 №67-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-07-18-010919-a 18.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-04 15:51:49
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дороги по вул. Костянтина Василенка (від буд. №14 та до буд. №16 по вул. Констянтина Василенка) в м. Вінниці (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-18-010919-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином учасником ТОВ «Агрошляхбуд», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги тендерної документації, а саме надання у складі тендерної пропозиції:
- інформаційної довідки, форма якої визначена пунктом 9.3. частини 9 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (пункт 9.1. частини 9 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації). Оскільки, згідно з договірною ціною, поданою учасником у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель (розрахунок №3) та укладеного договору від 02 серпня 2023 року №310, вартість експлуатації будівельних машин і механізмів становить 1 225 024,80 грн з ПДВ, тоді як загальна вартість договірної ціни – 5 819 288,40 грн з ПДВ, а саме відсоток на який планує залучати учасник субпідрядника до виконання робіт становить 21,05%. Згідно з наданою у складі тендерної пропозиції «Довідкою про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг» від 21 липня 2023 року №130/2, учасник залучає всі механізми, обладнання та транспортні засоби на підставі договору оренди (найму) майна з екіпажом від 19 січня 2023 року №19/01-23-ДО з ТОВ «Шляхбуд», отже всі механізми, обладнання та транспортні засоби будуть в оренді та сума їх залучення, згідно з договірною ціною, перевищує 20% від вартості договору про закупівлю для залучення субпідрядників;
- довідки, складеної у довільній формі, про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, із зазначенням інформації про найменування обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан (пункт 6.1.1.1. частини 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації). Оскільки, згідно з пунктами 16, 49, 51 та 79 локального кошторису №06-01-01 та пунктами 1, 3-6 та 18 локального кошторису №07-02-03, які завантажено через електронну систему закупівель у складі тендерної пропозиції, передбачається виконання робіт з зварювання каркасів та сіток просторових та улаштування / нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальною машиною. Проте у «Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг» від 21 липня 2023 року №130/2, наданої у складі тендерної пропозиції, відсутня інформація про дані механізми, обладнання та транспортні засоби, які необхідні для виконання робіт з зварювання каркасів та сіток просторових та улаштування / нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою (пункти 69, 114, 116, 168, 221, 225-228, 232, 233, 237, 241, 242 та 246-248 технічного завдання додатку №2 тендерної документації);
- довідки, складеної у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в розрізі адміністрації, інженерно-технічних працівників, робітників), із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, освіту, стаж роботи за фахом, форму трудових відносин (основне місце роботи або неосновне місце роботи). З обов’язковою наявністю головного інженера, виконроба/майстра з вищою будівельною освітою (підтверджується документами про вищу будівельну освіту), які мають досвід роботи не менше ніж 2 роки на підприємстві, на підтвердження даної інформації надати документи, які підтверджують наявність даних працівників, зазначених в довідці (накази про прийняття на роботу або сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування або про трудові цивільні відносини з учасником (цивільно-правові угоди тощо)) відповідно до КЗпП, ЦКУ. Згідно з «Довідкою про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт» від 21 липня 2023 року №130/4, наданої у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель, зазначена інформація про головного інженера (Дончевський Сергій Олександрович) та майстра (Шеремета Олег Вікторович) не відповідає вимогам замовника, оскільки дані працівники прийнятті на роботу (згідно з наказом (розпорядженням) від 14 червня 2022 року №П-1/6-К та наказом (розпорядженням) від 22 березня 2022 року №П-1/4-К відповідно) мають досвід роботи станом на момент подання тендерної пропозиції учасником (25 липня 2023 року) головний інженер –1 рік та 1 місяць, майстер – 1 рік та 4 місяці?
3. Яким чином учасником ТОВ «Агрошляхбуд», якого обрано переможцем торгів, виконано умови пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору» тендерної документації в частині надання не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 3% від вартості договору про закупівлю разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію, а також копією документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, що завірені цим банком, довідки з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(ь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-07 17:23:59
Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2023-08-23-000005
Начальнику управління
Північного офісу
Держаудитслужби
у Вінницькій області
ВАХНОВСЬКІЙ Олені
Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2023-08-23-000005 із закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вул. Костянтина Василенка (від буд. №14 а до буд №16 по вул. Констянтина Василенка) в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» від 04.09.2023 року.
Відповідно до наказу від 23.08.2023 № 67-з Держаудистлужби у Вінницькій області «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Капітальний ремонт дороги по вул. Костянтина Василенка (від буд. №14 а до буд №16 по вул. Констянтина Василенка) в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», № оголошення UA-2023-07-18-010919-a.
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено запит на пояснення від 04.09.2023: «У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дороги по вул. Костянтина Василенка (від буд. №14 та до буд. №16 по вул. Констянтина Василенка) в м. Вінниці (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-18-010919-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином учасником ТОВ «Агрошляхбуд», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги тендерної документації, а саме надання у складі тендерної пропозиції:
- інформаційної довідки, форма якої визначена пунктом 9.3. частини 9 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (пункт 9.1. частини 9 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації). Оскільки, згідно з договірною ціною, поданою учасником у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель (розрахунок №3) та укладеного договору від 02 серпня 2023 року №310, вартість експлуатації будівельних машин і механізмів становить 1 225 024,80 грн з ПДВ, тоді як загальна вартість договірної ціни – 5 819 288,40 грн з ПДВ, а саме відсоток на який планує залучати учасник субпідрядника до виконання робіт становить 21,05%. Згідно з наданою у складі тендерної пропозиції «Довідкою про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг» від 21 липня 2023 року №130/2, учасник залучає всі механізми, обладнання та транспортні засоби на підставі договору оренди (найму) майна з екіпажом від 19 січня 2023 року №19/01-23-ДО з ТОВ «Шляхбуд», отже всі механізми, обладнання та транспортні засоби будуть в оренді та сума їх залучення, згідно з договірною ціною, перевищує 20% від вартості договору про закупівлю для залучення субпідрядників;
- довідки, складеної у довільній формі, про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, із зазначенням інформації про найменування обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан (пункт 6.1.1.1. частини 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації). Оскільки, згідно з пунктами 16, 49, 51 та 79 локального кошторису №06-01-01 та пунктами 1, 3-6 та 18 локального кошторису №07-02-03, які завантажено через електронну систему закупівель у складі тендерної пропозиції, передбачається виконання робіт з зварювання каркасів та сіток просторових та улаштування / нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальною машиною. Проте у «Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг» від 21 липня 2023 року №130/2, наданої у складі тендерної пропозиції, відсутня інформація про дані механізми, обладнання та транспортні засоби, які необхідні для виконання робіт з зварювання каркасів та сіток просторових та улаштування / нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою (пункти 69, 114, 116, 168, 221, 225-228, 232, 233, 237, 241, 242 та 246-248 технічного завдання додатку №2 тендерної документації);
- довідки, складеної у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в розрізі адміністрації, інженерно-технічних працівників, робітників), із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, освіту, стаж роботи за фахом, форму трудових відносин (основне місце роботи або неосновне місце роботи). З обов’язковою наявністю головного інженера, виконроба/майстра з вищою будівельною освітою (підтверджується документами про вищу будівельну освіту), які мають досвід роботи не менше ніж 2 роки на підприємстві, на підтвердження даної інформації надати документи, які підтверджують наявність даних працівників, зазначених в довідці (накази про прийняття на роботу або сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування або про трудові цивільні відносини з учасником (цивільно-правові угоди тощо)) відповідно до КЗпП, ЦКУ. Згідно з «Довідкою про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт» від 21 липня 2023 року №130/4, наданої у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель, зазначена інформація про головного інженера (Дончевський Сергій Олександрович) та майстра (Шеремета Олег Вікторович) не відповідає вимогам замовника, оскільки дані працівники прийнятті на роботу (згідно з наказом (розпорядженням) від 14 червня 2022 року №П-1/6-К та наказом (розпорядженням) від 22 березня 2022 року №П-1/4-К відповідно) мають досвід роботи станом на момент подання тендерної пропозиції учасником (25 липня 2023 року) головний інженер –1 рік та 1 місяць, майстер – 1 рік та 4 місяці?
3. Яким чином учасником ТОВ «Агрошляхбуд», якого обрано переможцем торгів, виконано умови пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору» тендерної документації в частині надання не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 3% від вартості договору про закупівлю разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію, а також копією документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, що завірені цим банком, довідки з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(ь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність».
Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає пояснення на запит Держаудистлужби у Вінницькій області.
Щодо питання першого повідомляємо.
Розмір бюджетного призначення (розміру витрат) Департаментом не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі робіт з капітального ремонту дороги по вул. Костянтина Василенка (від буд. №14 а до буд №16 по вул. Констянтина Василенка) в м. Вінниці визначались відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (постанова Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 із змінами), була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту ТОВ «Інженерно – будівельне бюро» від 17.07.2023 № 05-0497 (додається).
Очікувана вартість робіт з капітального ремонту визначається з урахуванням наказу Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847 та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». При визначені очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі зауважуємо наступне.
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Дана постанова прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно ч. 5 ст. 8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Так як приписи постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 стосуються лише ефективності використання державних коштів, що не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Однак, з метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.vmr.gov.ua/departament-komunalnoho-hospodarstva-ta-blahoustroiu#parentHorizontalTab6.
Розробниками та відповідальними за роботу вищезазначеного сайту є Департамент інформаційних технологій міської ради м. Вінниця, тому будь які зауваження щодо роботи даного сайту та відображення інформації в період війни адресувати саме відповідальному Департаменту. Департамент комунального господарства та благоустрою не несе відповідальності за координацію діяльності та висвітлення інформації на веб-сайті міської ради м. Вінниця та його технічного супроводження.
Щодо питання другого повідомляємо.
Щодо субпідрядної організації на виконання робіт.
Вимоги п. 9. Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «Учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку, форма якої визначена п. 9.3. даного розділу, про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника (далі - субпідрядник) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю». На дану вимогу учасником ТОВ «Агрошляхбуд» було надано у складі своєї пропозиції інформаційний лист №130/20.13 від 21.07.2023 про те що ТОВ «Арошляхбуд» не планує залучати до виконання робіт субпідрядників/співвиконавців по даному об’єкту.
Ст. 91 Цивільного кодексу України передбачено, що договір про надання послуг - це домовленість двох сторін, за якою одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
У Законі відсутнє визначення термінів «субпідрядники» і «співвиконавці», при цьому ці поняття фігурують разом у частині 3 статті 16, частині 7 статті 17 та пункті 18 частини 2 статті 22 Закону та визначені через слеш. З огляду на це, в Законі субпідрядником/ співвиконавцем вважається суб’єкт господарювання, який залучається учасником (переможцем) до виконання робіт/надання послуг.
Натомість учасника ТОВ «Агрошляхбуд» у складі своєї пропозиції надані копії договору оренди (найму) майна з екіпажем №19/01-23-ДО від 19.01.2023, а не надання послуг. Тому відповідно до Цивільного кодексу договір оренди (найму) майна не свідчить про залучення субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт.
Щодо відсутності інформації по деяким механізмам та обладнанню.
У складі пропозиції ТОВ «Агрошляхбуд» надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг №130/2 від 21.07.2023, де зазначено основне обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та окремо зазначено, що у разі потреби ТОВ «Агрошляхбуд» гарантує залучення необхідної кількості техніки, для забезпечення надання повного обсягу послуг/виконання робіт.
В розрахунках до договірної ціни в розділі підсумкова відомість ресурсів міститься інформація про «Машину маркірувальну самохідну» за допомогою якої будуть виконуватись роботи по влаштуванню дорожньої розмітки. Враховуючи зазначену вище інформацію ТОВ «Агрошляхбуд» планує залучати дану техніку в іншій спеціалізованій організації.
Відповідно до пункту зазначеного у додатку 2 до тендерної документації та відповідно пункту договірної ціни, наданої у складі пропозиції учасника ТОВ «Агрошляхбуд», «Надбавки до цін заготовок за складання та зварювання каркасів та сіток просторових діаметром 8 мм» передбачає лише врахування надбавки до цін за складання та зварювання каркасів та сіток просторових, а не роботи зі зварювання каркасів та сіток просторових, як це зазначено у запиті замовнику на пояснення від 04.09.2023.
Основний вид робіт передбачає у пунктах додатку 2 до тендерної документації та відповідно пунктах договірної ціни «Установлення арматурних сіток в монолітних фундаментах».
Замовник не обмежує учасників у виборі способу «установлення». При виконані робіт з «установлення арматурних сіток в монолітних фундаментах» учасник може здійснювати шляхом в’язання або зварювання. Тому використання зварювального апарату не є обов’язковим. Саме який спосіб обере учасник не є важливим для виконання робіт та не впливає на її якість.
Щодо недостатнього досвіду роботи майстра та головного інженера.
При розгляді завантаженої пропозиції учасником ТОВ «Агрошляхбуд» Держаудистлужби у Вінницькій області не було враховано файл з ім’ям «Договори ЦПХ.PDF» в складі якого містяться копії цивільно – правових договорів №2/04/21 та №1/04/21 від 04.01.2021 відповідно про надання послуг, виконання робіт майстром будівельних робіт Шереметою Олегом Вікторовичем та головним інженером Дончевським Сергійом Олександровичем. Дані копії свідчать про наявний досвід роботи не менше ніж 2 роки на підприємстві ТОВ «Агрошляхбуд.
Щодо питання третього.
Умовами тендерної документації передбачено пунктом 6.1. Розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації Учасник повинен внести не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії. Пункт 6.4. передбачає, що банківська гарантія надається в паперовій формі відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, а також копією документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, що завірені цим банком.
На виконання даних вимог Учасником ТОВ «Агрошляхбуд» було надано банківську гарантію №34157 від 02.08.2023 та інші супроводжуючі документи що додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Начальнику управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області ВАХНОВСЬКІЙ Олені Відповідь Департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вул. Костянтина Василенка (від буд. №14 а до буд №16 по вул. Констянтина Василенка) в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», № оголошення UA-2023-07-18-010919-a. області «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Капітальний ремонт дороги по вул. Костянтина Василенка (від буд. №14 а до буд №16 по вул. Констянтина Василенка) в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», № оголошення UA-2023-07-18-010919-a. На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-M-2023-08-23-000005 від 13.09.2023. Керуючись вимогами абзацу другого частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради надає відповідь до висновку про результати моніторингу Держаудистлужби у Вінницькій області. У констатуючій частині оприлюдненого висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зазначено: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 установлено порушення вимог пункту 19 Постанови №1178. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. З метою виконання зобов’язань щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2023-08-23-000005 від 13.09.2023 по процедурі закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вул. Костянтина Василенка (від буд. №14 а до буд №16 по вул. Констянтина Василенка) в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», № оголошення UA-2023-07-18-010919-a Замовник ураховує зауваження Держаудитслужби у Вінницькій області та в подальшому прийме всі необхідні дії щодо недопущення виявлених порушень. Додатково зазначаємо, що жодним нормативним актом не визначено ані переліку, ані рекомендацій, ані вимог щодо виконання заходів зазначених у висновку Держаудитслужби, а також переліку та документів, що підтверджують їх виконання. У висновку від 13.09.2023, вказано порушення вимог пункту 19 Постанови №1178, дане порушення не призводить до жодних негативних наслідків, містить опис похибок, які насправді не суперечать жодній нормі чинного законодавства. Недоліки тендерної документації не вплинули на проведення процедури торгів в цілому та не призвели до негативних наслідків.
2023-09-18 11:01:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 липня 2023 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГРОШЛЯХБУД" |
5 819 288,40
UAH з ПДВ
|
5 819 288,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СПК БУДЛАЙН" |
6 099 832,71
UAH з ПДВ
|
6 099 832,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АГРОШЛЯХБУД" #31760759 |
Переможець |
5 819 288,40
UAH з ПДВ
|
26 липня 2023 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2023 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 листопада 2023 15:53
|
доп. угода №448 від 08.11.2023.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2023 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2023 10:47
|
договір №310 від 02.08.2023.pdf | укладений |
03 серпня 2023 10:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №310 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №448 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |