Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт покрівлі житлового будинку, розташованого за адресою: м. Дніпро, вул. Квітки Цісик, б. 1)
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2023-07-18-001927-a d977423e502249168c58c8233408ee1d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галушко Валентина

380633409477 greenpin101@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44124263
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Контактна особа: Галушко Валентина
380633409477
greenpin101@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2023 10:20
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2023 00:00
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовник вимагає надання забезпечення цінової пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії (в електронній формі) у розмірі: 1 800,00 грн (1% від очікуваної вартості). Реквізити для оформлення забезпечення гарантії виконання цінової пропозиції: Найменування Замовника: Департамент з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради; Код ЄДРПОУ Замовника: 44124263 Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 75; p/p № UA 538201720355199003001053505 в Державній казначейській службі України, м. Київ
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт покрівлі житлового будинку, розташованого за адресою: м. Дніпро, вул. Квітки Цісик, б. 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Квітки Цісик, б. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2023
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовник вимагає надання забезпечення цінової пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії (в електронній формі) у розмірі: 1 800,00 грн (1% від очікуваної вартості). Реквізити для оформлення забезпечення гарантії виконання цінової пропозиції: Найменування Замовника: Департамент з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради; Код ЄДРПОУ Замовника: 44124263 Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 75; p/p № UA 538201720355199003001053505 в Державній казначейській службі України, м. Київ

Сума забезпечення: 1800 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: банківська гарантія
Вимоги до документу: електронна банківська гарантія
18 липня 2023 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2023 10:20
Оголошення про закупівлю Цісик 1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ГЛУЩУК ТАРАС ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 149 998,69
UAH з ПДВ
149 998,69
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 липня 2023 08:56
Електронний підпис
25 липня 2023 16:35
Електронний підпис
25 липня 2023 16:33
Квитанція 06.2023 р..PDF
25 липня 2023 16:33
витяг1.pdf
25 липня 2023 16:33
Звіти 2022 р.rar
25 липня 2023 16:33
470_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01.pdf
25 липня 2023 16:33
470_ДЦ_ЛС1_02-01-01.pdf
25 липня 2023 16:33
Звіти 2023 р.rar
25 липня 2023 16:33
Звіт.PDF
25 липня 2023 16:33
Квитанція 05.2023 р..PDF
25 липня 2023 16:33
Квитанція 04.2023 р..PDF
25 липня 2023 16:33
Licenziya povnovagenya (6).zip
25 липня 2023 16:33
Довідка про ст 236.pdf
25 липня 2023 16:33
Декларація 04.2023 р..PDF
25 липня 2023 16:33
ИНН.JPG
25 липня 2023 16:33
Довідка сміття.pdf
25 липня 2023 16:33
виписка з ЄДР 1.pdf
25 липня 2023 16:33
Довідка технології.pdf
25 липня 2023 16:33
Довідка про учасника.pdf
25 липня 2023 16:33
витяг.pdf
25 липня 2023 16:33
Квитанція 2.pdf
25 липня 2023 16:33
Договір № 04111.pdf
25 липня 2023 16:33
витяг2.pdf
25 липня 2023 16:33
Довідка довкілля.pdf
25 липня 2023 16:33
Пропозиція.pdf
25 липня 2023 16:33
470_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01.pdf
25 липня 2023 16:33
470_ДЦ_ДЦ.pdf
25 липня 2023 16:33
опис.pdf
25 липня 2023 16:33
Договір № 04112.pdf
25 липня 2023 16:33
Додаток 2.PDF
25 липня 2023 16:33
Довідка про АВК.pdf
25 липня 2023 16:33
посвідчення.pdf
25 липня 2023 16:33
Довідка про ціну.pdf
25 липня 2023 16:33
470_ДЦ_ДЦ_2.pdf
25 липня 2023 16:33
Довідка про мову.pdf
25 липня 2023 16:33
ЄСВ.rar
25 липня 2023 16:33
Довідка досвід.pdf
25 липня 2023 16:33
Проєкт договору .pdf
25 липня 2023 16:33
дозвіл.pdf
25 липня 2023 16:33
470_ДЦ_ДФ_02-01-01.pdf
25 липня 2023 16:33
Свідоцтво УБІБ (6).zip
25 липня 2023 16:33
Довідка маркування.pdf
25 липня 2023 16:33
паспорт.pdf
25 липня 2023 16:33
Довідка працівники.pdf
25 липня 2023 16:33
Декларація 05.2023 р..PDF
25 липня 2023 16:33
470_ДЦ_ДЦ_4.pdf
25 липня 2023 16:33
Декларація 06.2023 р..PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГЛУЩУК ТАРАС ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ГЛУЩУК ТАРАС ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3028910196
Переможець 149 998,69
UAH з ПДВ
31 липня 2023 10:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2023 14:29

Вимога про усунення невідповідностей

під час розгляду пропозиції ФОП "ГЛУЩУК ТАРАС ОЛЕКСАНДРОВИЧ", згідно пункту 3 розділу ІІ Наказу виявлено невідповідності, а саме Замовником в Оголошенні вимагалося: • в п. 6.1. «Зміст і спосіб подання пропозиції»: «Учасник під час подання пропозиції зазначає про ознайомлення з формальними помилками» • в п.9 «Відхилення пропозиції»: «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Учасник подає відповідне погодження в довільній формі щодо згоди з відхиленням пропозиції.» Але Учасник не надав вищезгадану інформацію. Тому, враховуючи дані зауваження, учасник має протягом 24 годин з моменту публікації повідомлення про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, надати зазначену інформацію і опублікувати її в електронній системі закупівель на пізніше вказаного строку.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2023 10:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГЛУЩУК ТАРАС ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3028910196
149 998,69
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2023 15:55
740 ДУ1.pdf укладений
29 вересня 2023 15:55
Електронний підпис укладений
04 серпня 2023 11:13
Договір 740.pdf укладений
04 серпня 2023 11:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: за згодою сторін