Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (послуги з технічного нагляду)
Очікувана вартість
153 250,84 UAH
UA-2023-07-14-010571-a ● 3c3dbc22a9414a0b85079fbcf774c047
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Перечинська лікарня" Перечинської міської ради Закарпатської області |
Код ЄДРПОУ: | 01992386 |
Місцезнаходження: | 89200, Україна , Закарпатська обл., Перечин, вул.Ужанська,8 |
Контактна особа: |
Зубанич Тетяна Юріївна +380314521538 knpperechinrl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2023 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 153 250,84 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 766,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуг здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція гінекологічного відділення під терапевтичне відділення КНП «Перечинська лікарня» Перечинської міської ради за адресою м. Перечин, вул. Ужанська, 8»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89200, Україна, Закарпатська область, м. Перечин, вул. Ужанська, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ознайомлення з обсягами робіт безпосередньо на місці їх виконання, в термін до кінця періоду уточнень
Дата подання: 14 липня 2023 21:00
Дата відповіді: 17 липня 2023 11:12
ознайомлення з обсягами робіт безпосередньо на місці їх виконання, в термін до кінця періоду уточнень - це типова корупція
Відповідь: Добрий день. Внесено зміни до тендерної документації Дякуємо за зауваження.
Прошу дати пояснення
Дата подання: 18 липня 2023 01:22
Дата відповіді: 20 липня 2023 11:33
Прошу дати пояснення яким законом,або постановою керувались по закупівлі UA-2023-07-14-010571-a,Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (послуги) з технічного нагляду по об»єкту«Реконструкція гінекологічного відділення під терапевтичне відділення КНП «Перечинська лікарня» Перечинської міської ради за адресою м. Перечин, вул. Ужанська, 8»
. тому що:
Технічний нагляд є невід’ємною частиною будівельних робіт та має супроводжувати процес Нове будівництво, Реконструкція,Капітального ремонту об’єкту. При закупівлі технічного нагляду, в разі, якщо такі роботи (послуги) включені до кошторисної вартості самих робіт, а технагляд в даному випадку100%включений в ЗКР, для проведення яких він закуповується, необхідно зазначати предмет закупівлі саме як роботи. Рекомендую ознайомитися із статтею Особливості закупівлі авторського та технічного нагляду
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: добрий день. Правові та організаційні засади здійснення , зокрема , технічного нагляду за будівництвом визначає Закон України « Про архітектурну діяльність». Відповідно до абзацу 12 частини 1 статті 1 Закону здійснення технічного нагляду за будівництвом об’єкта архітектури належить до інжинирінгової діяльності у сфері будівництва. Згідно із Законом технічний нагляд - це здійснення замовником контролю за дотриманням проектних рішень та будівельних норм і правилам, а також контролю за якістю виконаних робіт та їх обсягами під час будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об'єкта містобудування (абзац 14 частина1 статті1 Закону). Технічний нагляд здійснюється особами, що мають відповідний кваліфікаційний сертифікат ( частина 3 статті 11 Закону).
П. 27 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічну діяльність» роботами називають розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт і реставрація наявних об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування у будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення чинних підприємств і супровідні роботам послуги, зокрема геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що входять до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Серед інших послуг, які зараховують до кошторисної вартості робіт, можуть бути і послуги технічного нагляду. А тому можна зробити висновок, що технічний нагляд є роботами в розумінні Закону. Визначення предмета закупівлі здійснюють за правилами, визначеними для робіт згідно з п.4 розділу І Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономіки 15 квітня 2020 року № 708. Предмет закупівлі визначають за окремими будинками, будівлями, спорудами та лінійними об’єктами інженерно-транспортної інфраструктури.
З іншого боку, предмет закупівлі послуг визначається згідно з п21 частини першої стаття 1 Закону «Про публічні закупівлі» та показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовники при закупівлі авторського та технічного нагляду, в разі якщо такі роботи (послуги) включені до кошторисної вартості самих робіт та за умови, що авторський та технічний нагляд не перевищують вартість робіт для проведення яких вони закуповуються, визначають предмет закупівлі як роботи.
В протилежному випадку, якщо авторський та технічний нагляд не включено до кошторисної вартості робіт, а також у разі, коли авторський та технічний нагляд перевищує вартість самих послуг, для здійснення яких вони закуповуються, то в такому випадку предмет закупівлі визначається як послуга.
В нашому випадку витрати на здійснення технічного та авторського нагляду входять до складу інших витрат. Тому, користуючись показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, при закупівлі послуг з технічного нагляду предмет закупівлі визначили як послугу.
Дякую
П. 27 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічну діяльність» роботами називають розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт і реставрація наявних об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування у будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення чинних підприємств і супровідні роботам послуги, зокрема геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що входять до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Серед інших послуг, які зараховують до кошторисної вартості робіт, можуть бути і послуги технічного нагляду. А тому можна зробити висновок, що технічний нагляд є роботами в розумінні Закону. Визначення предмета закупівлі здійснюють за правилами, визначеними для робіт згідно з п.4 розділу І Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономіки 15 квітня 2020 року № 708. Предмет закупівлі визначають за окремими будинками, будівлями, спорудами та лінійними об’єктами інженерно-транспортної інфраструктури.
З іншого боку, предмет закупівлі послуг визначається згідно з п21 частини першої стаття 1 Закону «Про публічні закупівлі» та показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовники при закупівлі авторського та технічного нагляду, в разі якщо такі роботи (послуги) включені до кошторисної вартості самих робіт та за умови, що авторський та технічний нагляд не перевищують вартість робіт для проведення яких вони закуповуються, визначають предмет закупівлі як роботи.
В протилежному випадку, якщо авторський та технічний нагляд не включено до кошторисної вартості робіт, а також у разі, коли авторський та технічний нагляд перевищує вартість самих послуг, для здійснення яких вони закуповуються, то в такому випадку предмет закупівлі визначається як послуга.
В нашому випадку витрати на здійснення технічного та авторського нагляду входять до складу інших витрат. Тому, користуючись показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, при закупівлі послуг з технічного нагляду предмет закупівлі визначили як послугу.
Дякую
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій