Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Табличка-вивіска - Код ДК 021-2015 (CPV) : 44423460-3 – Адресні вивіски
Очікувана вартість
2 340,00 UAH
UA-2023-07-13-007848-a 64f34c638a11467799abe40d84398f70
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дацьо Вікторія Вікторівна

+380312672599 zakvetbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 40314229
Місцезнаходження: 88015, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул. Минайська 39 а
Контактна особа: Дацьо Вікторія Вікторівна
+380312672599
zakvetbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Табличка-вивіска - Код ДК 021-2015 (CPV) : 44423460-3 – Адресні вивіски
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Минайська 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44423460-3 — Адресні вивіски

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування 100% вартості переданого товару на банківський рахунок Продавця протягом 7-ми (семи) робочих днів з дня підписання обома Сторонами відповідних документів про приймання-передачу Товару (накладної) та отримання Покупцем рахунку до оплати Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

13 липня 2023 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Зейкан М Й
#3021009075
Переможець 2 340,00
UAH
13 липня 2023 14:40