Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки
Очікувана вартість
1 500,00 UAH
UA-2023-07-12-011098-a 143b9f18b2474b1dad9c97278b4f454b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончарова Вікторія Олександрівна

+380509958356 drygk_labcentr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДРУЖКІВСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ»
Код ЄДРПОУ: 38531888
Місцезнаходження: 84207, Україна , Донецька обл., Дружківка, вулиця Енгельса буд.76
Контактна особа: Гончарова Вікторія Олександрівна
+380509958356
drygk_labcentr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 послуга
Ціна за одиницю: 150UAH без ПДВ
Технічне обслуговування та ремонт офіссної техніки (послуги з заправки катриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84207, Україна, Донецька область, м.Дружківка, вул.Енгельса, буд.76
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг до умов договору Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

12 липня 2023 20:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Сервісний центр "ХЕЛП"
#31996857
Переможець 1 500,00
UAH
12 липня 2023 19:21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2024 22:04
договір укладений
12 липня 2023 19:25

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Технічне обслуговування та ремонт офіссної техніки (послуги з заправки катриджів) 10 послуга 150,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 500,00
UAH