Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Олександрівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04341519 |
Місцезнаходження: | 84000, Україна , Донецька обл., Краматорський район, смт Олександрівка, вул. Центральна, 15 А |
Контактна особа: |
Оксана Місяйло +380993178869 oleksandrivska_otg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2023 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 21 липня 2023 13:17 |
Початок аукціону: | 21 липня 2023 13:17 |
Очікувана вартість: | 1 102 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 025,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2023 16:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2023 16:09 |
ТД ГСМ.docx | |
12 липня 2023 16:09 |
Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-11-000001 ● 6995df5f2425411ea94a1a9decfe383c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2023 11:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.12.2023 № 51-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 08.12.2023 № 51-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-08-30-004186-a від 30.08.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі -виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-12 09:23:22
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95 Євро 5, дизельне паливо) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-12-009377-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-14 17:22:38
Пояснення
Щодо розміру бюджетного призначення: відповідно до статті 4 Закону України ‟Про публічні закупівліˮ планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Затверджено кошторис на 2023 рік, в якому, зокрема, передбачаються видатки на бензин А-95 Євро 5, дизельне паливо.
Очікувана вартість предмета закупівлі складає 1102500,00 грн. з ПДВ, визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та прайс-листів на момент вивчення ринку, виходячи з моніторингу цін на ринку таких товарів та з урахуванням середніх споживчих цін на пальне по Донецькій області у липні 2023 року (https://index.minfin.com.ua)
Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)). Адреса веб – сайту: https://oleksandrivka-gromada.gov.ua/ (вкладка Публічні закупівлі)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 липня 2023 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" |
1 054 350,00
UAH з ПДВ
|
1 054 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" |
1 057 500,00
UAH з ПДВ
|
1 057 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРМІНАЛ" |
1 100 250,00
UAH з ПДВ
|
1 100 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" #43699122 |
Відхилено |
1 054 350,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2023 13:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" #39821153 |
Відхилено |
1 057 500,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2023 13:35
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРМІНАЛ" #31366203 |
Переможець |
1 100 250,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2023 13:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2023 11:47
|
договір 0208.pdf | укладений |
02 серпня 2023 11:43
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин А-95 Євро 5 | 10000 | літр |
48,90
UAH з ПДВ
|
Дизельне паливо | 12500 | літр |
48,90
UAH з ПДВ
|