Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт з усунення аварійних станів санвузлів приміщення Хмельницького закладу дошкільної освіти №48 «Червона квіточка» Хмельницької міської ради Хмельницької області по вул. Г.Гонгадзе,18/1 в м.Хмельницькому
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2023-07-12-005880-a 7169d2322f9b4d0b9316c252d9e44cac
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Довгалюк Ірина Борисівна

+380382716751 48dnzkhm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хмельницький заклад дошкільної освіти №48 "Червона квіточка" Хмельницької міської ради Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 33842639
Місцезнаходження: 29025, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Георгія Гонгадзе, 18/1
Контактна особа: Довгалюк Ірина Борисівна
+380382716751
48dnzkhm@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт з усунення аварійних станів санвузлів приміщення Хмельницького закладу дошкільної освіти №48 «Червона квіточка» Хмельницької міської ради Хмельницької області по вул. Г.Гонгадзе,18/1 в м.Хмельницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29025, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Георгія Гонгадзе, 18/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2023
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Наданих послуг здійснюється Замовником в межах ціни Договору у термін – 10 банківських днів з дати підписання Сторонами «Акта приймання-передачі наданих послуг». Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

12 липня 2023 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-07-27-000006 ● 6909e7973ec24a4b8900e2e2d7fd65a8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2023 11:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
27.07.2023 № 40-з

Хмельницький

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу від 27.07.2023 №40-з
Витяг з переліку закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2
UA-2023-07-12-005880-a
12.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Шинкаренко Г.В.
.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-07-27 14:29:41

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-12-005880-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Водночас, пунктом 13 Особливостей передбачено вичерпний перелік підстав відповідно до яких замовник може здійснювати закупівлю шляхом укладення договору про закупівлю в разі закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень.
Прошу надати інформацію щодо наявності підстави для застосування такого виду закупівлі як закупівля без використання електронної системи, належне обґрунтування та підтверджуючі документи.
Також, надайте інформацію, пояснення, документи стосовно критеріїв визначення (відбору) постачальника та суми очікуваної вартості предмету закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-07-31 14:15:26

Пояснення на запит

Надаємо інформацію (пояснення) з приводу рішення про моніторинг UA-M-2023-07-27-000006, що проводиться Державною аудиторською службою України, щодо закупівлі опублікованої в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-12-005880-a.
12 липня 2023р. в електронній системі закупівель був оприлюднений звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель за номером ID: UA-2023-07-12-005880-a. з посиланням на протокол рішення уповноваженої особи № 26 від 12.07.2023р. (додається), в якому детально описано про причину оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. А саме:причиною оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель є пп. 6 п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через відсутність учасника процедури закупівлі (учасників процедури закупівлі), у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі). Замовником 25 травня 2023р. було оголошено відкриті торги з особливостями за предметом — Поточний ремонт з усунення аварійних станів санвузлів приміщення Хмельницького закладу дошкільної освіти №48 «Червона квіточка» Хмельницької міської ради Хмельницької області по вул. Г.Гонгадзе,18/1 в м.Хмельницькому, згідно класифікатора ДК 021:2015: 45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи , ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-25-008899-а , які відмінено через відсутність учасника процедури закупівлі 02 червня 2023р. З огляду на зазначене, враховуючи вимоги Закону та Особливостей, в Замовника були достатні підстави для оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель відповідно до пункту 38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону за даним предметом закупівлі. У зв’язку з зазначеним прийнято рішення про укладення договору з ФОП Карасьов Олександр Анатолійович (ЄДРПОУ 3077715573).
Очікувана вартість закупівлі становить 310000,00грн, що є в межах асигнувань згідно Довідки про зміни до кошторису на 2023р. та Довідки про зміни до плану асигнувань на 2023р. (додається).

Щодо укладання договору з ФОП Карасьов Олександр Анатолійович (ЄДРПОУ 3077715573), хочемо зазначити, що нами був проведений моніторинг цін на послуги з поточного ремонту з усунення аварійних станів санвузлів приміщення Хмельницького закладу дошкільної освіти №48 «Червона квіточка» Хмельницької міської ради Хмельницької області по вул. Г.Гонгадзе,18/1 в м.Хмельницькому з декількома підрядниками (комерційні пропозиції яких додаються), та встановлено що комерційна пропозиція ФОП Карасьов Олександр Анатолійович (ЄДРПОУ 3077715573) була найбільш економічно вигідною та відповідала кошторисним асигнуванням Замовника.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено. Протокол та договір підкріплено

2023-08-07 16:54:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 серпня 2023
Кінцевий строк оскарження: 22 серпня 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник не зазначив підстави для здійснення закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Карасьов Олександр Анатолійович
#3077715573
Переможець 310 000,00
UAH
12 липня 2023 13:52

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2023 18:55
Електронний підпис укладений
15 грудня 2023 18:53
Протокол до ремонту санвузлів.PDF зміни до договору
15 грудня 2023 18:53
ДУ поточний ремонт санвузлів.PDF зміни до договору
15 грудня 2023 18:53
Електронний підпис укладений
07 серпня 2023 16:48
Договір 48.pdf зміни до договору
07 серпня 2023 16:46
Протокол.pdf зміни до договору
07 серпня 2023 16:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення протоколу та договору
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, у зв'язку з фактичним виконанням робіт
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 211 037,00
UAH