Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

папір офісний
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2023-07-11-008773-a b9c18dec52c34d0c8bdee01d825f696f
Закупівля без використання електронної системи    Оборонна закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: військова частина А0543
Код ЄДРПОУ: 07944268
Місцезнаходження: Україна ,
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09635, Україна, Київська область, с. Ольшаниця, с.Ольшаниця, р-н Рокитнянський, обл. Київська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2022  —  10 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

11 липня 2023 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сукачук І.С
#2931918265
Переможець 10 000,00
UAH
11 липня 2023 15:07

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір офісний 50 штуки 200,00
UAH