Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Декоративні культури" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 05514531 |
Вебсайт: | http://decor-k.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 52500, Україна , Дніпропетровська обл., м. Синельникове, вул. Медова, будинок 44 |
Контактна особа: |
Ігор Поваляшко +380671886418 kpdkprozorro2016@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 липня 2023 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2023 11:21 |
Очікувана вартість: | 168 460,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 842,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77100000-1: Послуги у сфері сільського господарства
52,65га
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 липня 2023 11:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 липня 2023 11:33 |
Оголошення покіс ячміню липень 2023.docx |
11 липня 2023 11:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
11 липня 2023 11:33 |
Оголошення покіс ячміню липень 2023.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-11-000016 ● 9a97396816344cb3a865a6b4e3cd3103
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2023 15:51 |
08.09.2023 № 183
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/8714-2023 від 03.08.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.09.2023 № 183
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
17 UA-2023-07-11-004004-a 11.07.2023 Комунальне підприємство "Декоративні культури" Дніпропетровської обласної ради" Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-20 15:41:48
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з покосу ячменю, код за ДК 021:2015: 77100000-1: Послуги у сфері сільського господарства (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-11-004004-a), яку проведено комунальним підприємством "Декоративні культури" Дніпропетровської обласної ради" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю.
Просимо надати пояснення (інформацію, документи) чому Замовником в порушення пункту 1 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII не оприлюднено тендерну документацію та проект договору про закупівлю?
2. Просимо надати інформацію про стан виконання договору про надання послуг від 26.07.2023 № 26/07-2023?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-22 14:11:00
Пояснення на запит Східного офісу Держаудитслужби від 20.09.2023р., щодо закупівлі за номером ID: UA-2023-07-11-004004-a.
1. Щодо першого питання (не оприлюднення тендерної документації та проекту договору).
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами:
«1. Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю:»
Згідно п. 9 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020р., зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 01.07.2020р. за № 610/34893 (в редакції від 12.11.2021р.): «Датою та часом оприлюднення/розміщення інформації в електронній системі закупівель є дата та час унесення та заповнення її через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.»
Згідно п. 10 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020р., зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 01.07.2020р. за № 610/34893 (в редакції від 12.11.2021р.): «Оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу.»
Згідно ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами:
«1. Оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
2. Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
4) очікувана вартість предмета закупівлі;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
7) умови оплати;
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону;
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях;
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація.»
Згідно п. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами: «1. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.»
Приймаючи до уваги положення нормативних документів, які регулюють порядок оприлюднення інформації про закупівлю, а саме відповідно до ст.ст. 10, 21, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами, а також відповідно пунктів 9 та 10 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020р., зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 01.07.2020р. за № 610/34893 (в редакції від 12.11.2021р.), до оголошення про закупівлю послуги з покосу ячменю був внесений розділ «Додатки до документації», а саме додатками зазначені наступні документи:
- Додаток № 1 – Технічне завдання.;
- Додаток № 2 – Форма пропозиції.;
- Додаток № 3 – Інша інформація та перелік документів, які повинен надати учасник;
- Додаток № 4 – Форма договору.
Замовником (КП «Декоративні культури»ДОР») були розміщені відповідні документи, щодо закупівлі послуги з покосу ячменю (код за ДК 021:2015: 77100000-1: Послуги у сфері сільського господарства, номер закупівлі ID: UA-2023-07-11-004004-a), у виді об’єднаного файлу під назвою «Оголошення покіс ячміню липень 2023» в форматі docx, що не суперечить законодавчим нормам.
Файл «Оголошення покіс ячміню липень 2023» додається.
2. Щодо другого питання (стан виконання договору про надання послуг від 26.07.2023 № 26/07-2023).
У відповідності до п. 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020р., зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 01.07.2020р. за № 610/34893 (в редакції від 12.11.2021р.): «Договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.» підписаний обома сторонами договір був розміщений в електронній системі закупівель.
У зв’язку з необхідністю, при плануванні сільськогосподарських робіт, враховувати вегетаційний період розвитку рослин, дотримуватись агротехнології вирощування зернових культур, роботи по збору врожаю ярого ячменю були проведені у першої половині серпня 2023 року. Акт виконаних робіт складений 16 серпня 2023р. На теперішній час, у зв’язку з відсутності коштів, послуга не оплачена.
Сканована копія акту виконаних робіт додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З уповноваженою особою замовником проведена співбесіда , вказано на недопущення встановлених порушень у подальшому. При виділенні коштів уповноважена особа пройде навчання на курсах підвищення кваліфікації
2023-10-02 16:42:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2023 11:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РОЗДОЛЛЯ" |
168 460,00
UAH з ПДВ
|
168 460,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "РОЗДОЛЛЯ" #31300996 |
Переможець |
168 460,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2023 18:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2023 09:16
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2023 07:33
|
договір 26-07-2023 від 26072023 покіс ячменю.pdf | укладений |
26 липня 2023 07:32
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
покіс ячменю, 52,65га | 1 | послуга |
168 460,00
UAH з ПДВ
|