Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП СЛАВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ВОДОКАНАЛІЗАЦІЙНЕ ГОСПОДАРСТВО |
Код ЄДРПОУ: | 32747220 |
Місцезнаходження: | 82660, Україна , Львівська обл., СЛАВСЬКЕ, ВУЛ. ІВАСЮКА, 10, СМТ. СЛАВСЬКЕ, СКОЛІВСЬКОГО Р-НУ, ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛ. |
Контактна особа: |
Марцун Світлана Володимирівна +380974711296 SLAVSKE_KWKP@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2023 12:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 220 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2023 12:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2023 12:33 |
Додаток 5 до тендерної документації.docx | |
10 липня 2023 12:33 |
додаток 4 проєкт договору.docx | |
10 липня 2023 12:33 |
додаток 3 технічна специфікація.docx | |
10 липня 2023 12:33 |
Додаток 2 до_тендерноi_документацii.doc | |
10 липня 2023 12:33 |
Додаток 1 до тендерної документації.doc | |
10 липня 2023 12:33 |
Тендерна_документацiя.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-19-000021 ● 386e0f61e49d4680a907bd7df78a4b7f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 грудня 2023 15:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.12.2023 № 317
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 19.12.2023 № 317.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-07-10-005190-a, 10.07.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-20 15:46:02
Про надання пояснення
Дата: 20.12.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-07-10-005190-a, яка проведена Комунальним підприємством «Славське комунальне водоканалізаційне господарство».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
В опублікованому в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів за досліджуваною процедурою закупівлі UA-2023-07-10-005190-a зазначено: строк поставки товару до 31.12.2023.
Під час проведення моніторингу встановлено, що відповідно до інформації розміщеній в електронній системі закупівель за досліджуваною процедурою закупівлі UA-2023-07-10-005190-a повідомлення про намір укласти договір Замовником опубліковано 18.07.2023, а інформація щодо укладання договору в електронній системі закупівель відсутня.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Чи укладався договір за процедурою закупівлі UA-2023-07-10-005190-a з учасником торгів ТОВ "Окко-Постач» (в разі укладення договору пояснити причини не оприлюднення договору)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-12-21 16:17:55
Пояснення з власної ініціативи
Щодо поставлених питань замовнику повідомляємо наступне:
1. В частині надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляємо, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до потреб замовника з урахуванням загальних характеристик: дизельне пальне - повинно відповідати ДСТУ 7688:2015. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275. А саме, було визначено потребу в товарах (дизельне паливо - 4 000 літрів) для забезпечення діяльності замовника, очікувана вартість закупівлі становить 220 000.00 грн. Очікувана вартість була визначена, як добуток очікуваної ціни за одиницю (середньоринкову ціну на дані товари на кількість товару, що розраховується (планові показники (в л.) згідно з нормами) за такою формулою: ОВмрц = Цод * V, де: ОВмрц - очікувана вартість; Цод - очікувана ціна за одиницю товару; V - кількість (обсяг) товару, що закуповується. Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням запланованих поточних видатків замовника в межах виділених кошторисних призначень.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті громади за посиланням https://gromada.org.ua/gromada/slavska/news/1703146792/ оскільки власного веб-сайту замовник немає.
3. Замовником Славським КВКП відповідно до процедури закупівель UA-2023-07-10-005190-a було укладено договір купівлі –продажу товару№47ТЛБЗ-39311/23/32 від 26.07.2023р. з ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ». Уповноваженою особою було виявлено, що не накладено електронний кваліфікований підпис на договір в Електронній системі закупівель тільки під час проведення моніторингу. Станом на сьогоднішній день вищевказані дії виправлено.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Славським комунальним водоканалізаційним підприємством здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених помилок у подальшому. Зокрема було проведено роз’яснювальну роботу для уповноваженої особи щодо недопущення порушень норм чинного законодавства з питань проведення публічних закупівель, також додатково прийнято рішення про проходження відповідних навчань, семінарів та тренінгів, щодо проведення публічних закупівель. Надалі зобов’язуємось дотримуватись законодавства у сфері публічних закупівель і не допускати подібних помилок в майбутньому. Також повідомляємо, що всі інші заходи щодо усунення виявлених порушень виконати неможливо, оскільки станом на 31 грудня 2023р. договір № 47ТЛБЗ-39311/23 від 26.07.2023р. повністю виконано.
2024-01-04 15:54:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13/0017/2024пр |
Дата публікації: | 12 лютого 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 13/0017/2024пн |
Дата відкриття провадження: | 12 лютого 2024 |
Документи:
12 лютого 2024 15:11
|
Електронний підпис |
12 лютого 2024 15:09
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" |
198 000,00
UAH з ПДВ
|
198 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" #39263391 |
Переможець |
198 000,00
UAH з ПДВ
|
18 липня 2023 11:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 16:15
|
видаткова накладна | укладений |
03 січня 2024 16:12
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 15:55
|
договір | укладений |
28 липня 2023 11:25
|