Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ємність харчова
Очікувана вартість
13 260,00 UAH
UA-2023-07-10-002301-a 6041357bd4284e0989bc58bf7aeaa526
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жукова Тетяна Олексіївна

+380501839604 econml4@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Нікопольська міська лікарня №4" Нікопольської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 25539007
Місцезнаходження: 53201, Україна , Дніпропетровська обл., місто Нікополь, проспект Трубників,50
Контактна особа: Жукова Тетяна Олексіївна
+380501839604
econml4@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Закупівля проводитья відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Ємність п/е харчова горизонтальна синя 3-х шарова 500л. 118*80*88 (з комплектом кран пластиковий+штуцер 3/4-1 з внутрішн. різьбою 1* Харьків 416300)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, місто Нікополь, проспект Трубників, буд.50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 липня 2023  —  15 липня 2023
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата поставленого Товару, проводиться ЗАМОВНИКОМ після отримання товару не пізніше 30 (тридцяти) днів на умовах 100% післяоплати, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у реквізитах цього Договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

10 липня 2023 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Соколінська Альона Сергіївна
#3235520907
Переможець 13 260,00
UAH
10 липня 2023 10:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2024 15:16
224-07.pdf укладений
10 липня 2023 10:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 13 260,00
UAH