Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЛА ВИСКА - МКП" |
Код ЄДРПОУ: | 38087774 |
Місцезнаходження: | 26200, Україна , Кіровоградська обл., м. Мала Виска, вул. Київська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Олена Драна +380992760362 2760362@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2023 11:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 220 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34390000-7: Приладдя до тракторів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2023 11:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2023 21:57 |
ТД подрібнювач 07.07.2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-31-000047 ● a80e07324b264c969d082cde8c02f91a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2023 17:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.07.2023 № 53-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 31.07.2023 № 53-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-07-08-000482-a 08.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-01 12:27:15
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Подрібнювач садово-комунальний на поворотній рамі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-08-000482-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-03 17:05:20
пояснення
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення ( очікувана вартість) з урахуванням потреб Замовника для забезпечення роботи комунальної установи на поточний рік. До формування опису технічних та якісних характеристик предмета закупівлі залучені фахівці Замовника, які відповідають за подальше використання товару. Обсяги визначено відповідно до потреби та обсягу фінансування. Розмір очікуваної вартості сформований на основі аналізу ринку у відкритих джерелах (сайти виробників/постачальників відповідної продукції) з урахуванням застосування методу порівняння ринкових цін. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розрахунку видатків до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-01 12:29:33
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Подрібнювач садово-комунальний на поворотній рамі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-08-000482-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Чому Вами на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі малого приватного підприємства «ЛИБІДЬ» (далі – МПП «ЛИБІДЬ») як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону?
Відповідно до підпункту 1.1.9 пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція учасника повинна містити:
«1.1.9. Дозвіл або ліцензія на провадження певного виду господарської діяльності, якщо таке передбачено чинним законодавством України***.
*** у разі, якщо даний вид господарської діяльності не підлягає ліцензуванню та отриманню спеціальних дозволів/декларацій, то учасник надає лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу».
Так, у тендерній пропозиції учасника МПП «ЛИБІДЬ» відсутні вищезазначені підтверджуючі документи, що не відповідає вимогам підпункту 1.1.9 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-03 18:13:42
Пояснення
Відповідно ст.7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» чітко визначає перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, а відтак продаж та виробництво приладдя для тракторів (садово–комунальна техніка) не передбачає отримання ліцензії. Згідно ч.11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Відповідно до ч.5 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Під час розгляду єдиної тендерної пропозиції поданої учасником на закупівлю, Замовником проаналізовано публічну інформацію що є доступною в електронній системі закупівель та також законодавство в сфері ліцензування певних видів господарської діяльності в тому числі реєстри ліцензій сайту https://data.gov.ua та встановлено, що для здійснення продажу товару який закуповується в межах процедури закупівлі ліцензія та дозвільні документи не потрібні, пропозиція учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації, технічні характеристики запропонованого товару відповідають вимогам технічного завдання визначеного в тендерній документації. Відтак відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції, учасника визнано переможцем та укладено відповідний договір.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду висновку Східного офісу держаудит служби та наданих пояснень зазначаємо наступне, що відповідно ст.7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» чітко визначає перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, а відтак продаж та виробництво приладдя для тракторів (садово–комунальна техніка) не передбачає отримання ліцензії. Згідно ч.11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Відповідно до ч.5 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Під час розгляду єдиної тендерної пропозиції поданої учасником на закупівлю, Замовником проаналізовано публічну інформацію що є доступною в електронній системі закупівель та також законодавство в сфері ліцензування певних видів господарської діяльності в тому числі реєстри ліцензій сайту https://data.gov.ua та встановлено, що для здійснення продажу товару який закуповується в межах процедури закупівлі ліцензія та дозвільні документи не потрібні, пропозиція учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації, технічні характеристики запропонованого товару відповідають вимогам технічного завдання визначеного в тендерній документації. Відтак відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції, учасника визнано переможцем та укладено відповідний договір. З урахуванням вищезазначеного та висновків за результатами моніторингу зобов’язуємося в подальшому здійснювати заходи щодо недопущення будь-яких порушень чинного законодавства України в сфері публічних закупівель.
2023-08-30 11:08:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 липня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИБІДЬ" |
216 000,00
UAH з ПДВ
|
216 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИБІДЬ" #23994138 |
Переможець |
216 000,00
UAH з ПДВ
|
18 липня 2023 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2023 08:44
|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2023 10:27
|
Договір.pdf | укладений |
25 липня 2023 10:23
|