Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВАРВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ПРИЛУЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04412372 |
Місцезнаходження: | 17600, Україна , Чернігівська обл., селище міського типу Варва, вул. Шевченка, будинок 38 |
Контактна особа: |
Варвинська селищна рада Варвинська селищна рада +380950012343 varvasradazakup@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
06 липня 2023 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 липня 2023 15:45 |
Обгрунтування Трудова ІІ.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-19-000062 ● 05c1d4e5ee9c42b3ba6801017b7263f9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2023 15:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.09.2023 № 48-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10. UA-2023-07-06-010687-a 06.07.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-22 15:46:35
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт: «Капітальний ремонт покриття проїзної частини автомобільної дороги по вул.Трудова, в смт Варва, Прилуцького району, Чернігівської області ІІ черга», очікуваною вартістю 1 460 192,98 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-06-010687-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання, доступне для перегляду, на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, визначено переможцем та вибрано для їх виконання саме, ФОП Сімонян Аветік Араратович (2666823111)?
Відповідно до пункту 5 Особливостей забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей).
Згідно даних електронної системи системи закупівель Варвинською селищною радою здійснено закупівлю робіт з капітального ремонту покриття проїзної частини автомобільної дороги по вул.Трудова, в смт Варва, Прилуцького району, шляхом оприлюднення звіту про укладений договір з ФОП Сімонян Аветік Араратович (2666823111), очікуваною вартістю 1 405 927,16 грн та 1 405 927,16 грн за ID: UA-2023-06-26-012811-a та UA-2023-07-06-010687-a відповідно.
Просимо надати ґрунтовні пояснення та підтверджуючі документи щодо наявності підстав для проведення вище зазначених закупівель без використання електронної системи закупівель
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-27 14:41:55
Відповідь на запит
На Ваш запит про надання пояснень надаємо копії проектно-кошторисної документації, технічне завдання, дефектні акти, експертний звіт, рішення сесій та виконавчого комітету Варвинської селищної ради, по об’єкту «Капітальний ремонт покриття проїзної частини автомобільної дороги по вул.Трудова, в смт Варва, Прилуцького району, Чернігівської області І черга» та по об’єкту «Капітальний ремонт покриття проїзної частини автомобільної дороги по вул.Трудова, в смт Варва, Прилуцького району, Чернігівської області ІІ черга».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ваші зауваження були прийняті до уваги. Встановлені порушення у подальшому не будуть допущені. Прикріплюємо додаткову угоду №1 до договору №116 , що свідчить про усунення порушення.
2023-10-16 11:53:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини першої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі")
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СІМОНЯН АВЕТІК #2666823111 |
Переможець |
1 460 192,98
UAH
|
06 липня 2023 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 жовтня 2023 11:46
|
ду 1.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2023 11:45
|
doc00413420231016072511.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2023 11:42
|
договір 116.pdf | укладений |
06 липня 2023 15:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення терміну гарантійного строку |
Номер договору про закупівлю: | 116 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |