Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Зеленбуд" Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05388629 |
Місцезнаходження: | 14034, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. 1 ТРАВНЯ, 168А |
Контактна особа: |
Ірина Омельчук +380462238038 zelenbud@chernigiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2023 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 440 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 193200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 180 календарних днів з моменту фактичного отримання Товару та підписання відповідних документів (накладної) про отримання Товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 липня 2023 16:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 липня 2023 16:17 |
Тендерна документація (у Новій редакції).docx | |
11 липня 2023 16:17 |
Перелік змін.doc | |
11 липня 2023 15:26 |
Перелік змін.doc | |
11 липня 2023 15:26 |
Тендерна документація (у новій редакції).docx | |
11 липня 2023 15:26 |
Додаток 2_ТЗ (у новій редакції).doc | |
05 липня 2023 13:53 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
05 липня 2023 13:53 |
Тендерна документація.docx | |
05 липня 2023 13:53 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc | |
05 липня 2023 13:53 |
Додаток 1.docx | |
05 липня 2023 13:53 |
Додаток № 5.docx | |
05 липня 2023 13:53 |
Додаток № 4.doc | |
05 липня 2023 13:53 |
Додаток 2_ТЗ.doc |
11 липня 2023 16:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 липня 2023 16:17 |
Тендерна документація (у Новій редакції).docx
|
||||||
11 липня 2023 16:17 |
Перелік змін.doc
|
||||||
11 липня 2023 15:26 |
Перелік змін.doc
|
||||||
11 липня 2023 15:26 |
Тендерна документація (у новій редакції).docx
|
||||||
11 липня 2023 15:26 |
Додаток 2_ТЗ (у новій редакції).doc
|
||||||
05 липня 2023 13:53 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx
|
||||||
05 липня 2023 13:53 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
05 липня 2023 13:53 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc
|
||||||
05 липня 2023 13:53 |
Додаток 1.docx
|
||||||
05 липня 2023 13:53 |
Додаток № 5.docx
|
||||||
05 липня 2023 13:53 |
Додаток № 4.doc
|
||||||
05 липня 2023 13:53 |
Додаток 2_ТЗ.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-06-000006 ● 2ff5af5c5ecf4ddab146c3977d050416
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 12:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.11.2023 № 65-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 03.11.2023 № 65-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2 UA-2023-07-05-009155-a 05.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-09 15:40:07
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-05-009155-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, визначено переможцем та вибрано для постачання саме ТОВ «ВАНТАЖНА ТЕХНІКА УКРАЇНИ» (код ЄДРПОУ 35208892) ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-13 15:01:43
Відповідь замовника на пояснення
Відповідно до Вашого запиту на пояснення внаслідок моніторингу закупівлі (ІD: UA-2023-07-05-009155-a ) повідомляємо наступне:
1. Що стосується запитання про надання інформації та відповідних документів, на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Рішенням Чернігівської міської ради від 30 листопада 2022 року № 24/VIII-38 "Про бюджет Чернігівської міської територіальної громади на 2023 рік" було затверджено внески до Статутного капіталу КП «Зеленбуд» (https://chernigiv-rada.gov.ua/rishennya-sesii/sid-59/scid-24/id-152931/)(надаються скан-копії).
Необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались виходячи із нагальних потреб Замовника, специфіки роботи підприємства, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства.
КП «Зеленбуд», відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», здійснює планування закупівель на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівлі здійснюється відповідно до річного плану. Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося шляхом проведення моніторингу цін, а саме було здійснено пошук, збір та аналіз інформації про ціну товару (шляхом запиту комерційних пропозицій комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників (додаються).
2. Що стосується запитання, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, визначено переможцем та вибрано для постачання саме ТОВ «ВАНТАЖНА ТЕХНІКА УКРАЇНИ» (код ЄДРПОУ 35208892) надаємо наступні пояснення.
Оцінка можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, була проведена шляхом аналізу на ринку пропозицій потенційних постачальників, що відповідали визначеним Замовником технічним, кількісним та якісним характеристикам предмету закупівлі, зокрема були проаналізовані цінові пропозиції в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
Що стосується запитання, яким чином визначено переможцем та вибрано для постачання саме ТОВ «ВАНТАЖНА ТЕХНІКА УКРАЇНИ» (код ЄДРПОУ 35208892) надаємо наступні пояснення.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону «Про публічні закупівлі», з урахуванням пункту 41 та пункту 36 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі — Особливості).
Відповідно до п. 36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону.
Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Відповідно до ПРОТОКОЛУ розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2023-07-05-009155-a була подана одна тендерна пропозиція Учасника, а саме ТОВ "ВАНТАЖНА ТЕХНІКА УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 35208892). Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника були відсутні будь-які підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВАНТАЖНА ТЕХНІКА УКРАЇНИ", яка повністю відповідала вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у тому числі щодо предмета закупівлі та потребам Замовника, та було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднено рішення про намір укласти договір про закупівлю та повідомлення про намір укласти договір (протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 21.07.2023 р. 0№210723).
- Альфатекс_автогідропідйомник.PDF
- Альфатекс_автомобіль із поливомийним обладнанням.PDF
- Витяг з додатку 6.1 до рішення міської ради.PDF
- Рішення Чернігівської міської ради від 30 листопада 2022 року.pdf
- ТОВ ВКК Спецмаш_поливомийна машина.pdf
- ТОВ Техкомплект_автогідропідіймач.PDF
- ТОВ Укравтокомплект_автогідропідйомник.PDF
- ТОВ Укравтокомплект_машина дорожня комбінована.PDF
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до Проколу №221123
2023-11-22 16:28:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (під час відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВАНТАЖНА ТЕХНІКА УКРАЇНИ" |
6 375 000,00
UAH з ПДВ
|
6 375 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВАНТАЖНА ТЕХНІКА УКРАЇНИ" #35208892 |
Переможець |
6 375 000,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2023 10:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2023 11:35
|
Договір_Машина дорожня комбінована_Автогідропідйомник.pdf | укладений |
04 серпня 2023 11:34
|
Калькуляція МДК.pdf | укладений |
04 серпня 2023 11:34
|
Калькуляція Автогідропідйомник.pdf | укладений |
04 серпня 2023 11:34
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Машина дорожня комбінована з поливомийним обладнанням (або еквівалент) | 1 | одиниця |
2 883 000,00
UAH з ПДВ
|
Автогідропідйомник телескопічний з робочою висотою підйому 18 метрів (або еквівалент) | 1 | одиниця |
3 492 000,00
UAH з ПДВ
|