Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40008068 |
Місцезнаходження: | 76014, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул.Сахарова, 23-А |
Контактна особа: |
Козунь Анна Іванівна +380342526150 main@eco.if.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2023 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2023 15:19 |
Початок аукціону: | 12 липня 2023 15:19 |
Очікувана вартість: | 11 147 506,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 737,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38340000-0: Прилади для вимірювання величин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у реквізитах цього Договору. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2023 09:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 липня 2023 09:49 |
Тендерна документація нова редакція.docx | |
05 липня 2023 09:47 |
Зміни до ТД.docx | |
04 липня 2023 16:41 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
04 липня 2023 16:41 |
Додаток 4 Технічне завдання.docx | |
04 липня 2023 16:41 |
Тендерна документація.docx |
05 липня 2023 09:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 липня 2023 09:49 |
Тендерна документація нова редакція.docx
|
|||
05 липня 2023 09:47 |
Зміни до ТД.docx
|
|||
04 липня 2023 16:41 |
Додаток 5 Проект договору.docx
|
|||
04 липня 2023 16:41 |
Додаток 4 Технічне завдання.docx
|
|||
04 липня 2023 16:41 |
Тендерна документація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-17-000055 ● 364baf1c38db446887cbadf0cdf7d74b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2023 16:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.10.2023 № 229
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о.заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Дейкалової Я.В. від 17.10.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 17.10.2023 № 229
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
12 UA-2023-07-04-011699-a 04.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о.заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Яна ДЕЙКАЛОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-19 12:03:05
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Стаціонарного автоматизованого посту спостереження за станом атмосферного повітря (ДК 021:2015: 38340000-0 — Прилади для вимірювання величин) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-04-011699-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 17.10.2023 № 229 розпочато моніторинг закупівлі ДК 021:2015-38340000-0 Прилади для вимірювання величин (Придбання та встановлення стаціонарних постів (індикативні вимірювання) автоматизованої системи моніторингу якості атмосферного повітря зони «Івано-Франківська» та програмно-апаратного комплексу для збору, зберігання та візуалізації даних) (UA-2023-07-04-011699-a). Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 19.10.2023 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів, а також, надання посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Однак, у зв’язку з технічними несправностями електронної пошти, Замовник не отримав сповіщення про початок моніторингу закупівлі та наявність запиту на пояснення, вчасно не відреагував на них та не надав запитувану інформацію у термін, встановлений законодавством. По суті отриманого запиту про надання пояснень повідомляємо: - Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про охорону атмосферного повітря», Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», постанови Кабінету Міністрів України від 17.09.1996 № 1147 «Про затвердження переліку видів діяльності, що належать до природоохоронних заходів» (із змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 14.09.2019 № 827 «Деякі питання здійснення державного моніторингу в галузі охорони атмосферного повітря» (із змінами), наказу Міністерства внутрішніх справ України від 21.04.2021 № 300 «Про затвердження Порядку розміщення пунктів спостережень за забрудненням атмосферного повітря в зонах та агломераціях», Директиви 2008/50/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 21.05.2008 про якість атмосферного повітря та чистіше повітря для Європи, Програми охорони навколишнього природного середовища Івано-Франківської області до 2025 року, затвердженої рішенням обласної ради від 23.12.2020 № 30-2/2020 (зі змінами), Програми державного моніторингу у галузі охорони атмосферного повітря зони «Івано-Франківська» на 2021-2025 роки, затвердженої рішенням Івано-Франківської обласної ради від 12.11.2021 № 277-10/2021. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені з метою моніторингу якості атмосферного повітря, запровадження мережі спостережень за станом атмосферного повітря на території зони «Івано-Франківська» та функціонування єдиної бази даних про якість атмосферного повітря, виконання екологічних Директив ЄС та положень Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, оперативного інформування населення про стан атмосферного повітря, впровадження заходів щодо зниження викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Обґрунтування місця встановлення стаціонарного посту автоматизованої системи моніторингу атмосферного повітря обумовлено інформацією про джерела забруднення та викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами підприємств, топографічними та метеорологічними даними, що можуть впливати на особливості розсіювання забруднюючих речовин, статистичними відомостями про щільність населення, наявністю звернень громадян та громадських організації щодо забруднення атмосферного повітря. - Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розпорядження Івано-Франківської обласної державної (військової) адміністрації та Івано-Франківської обласної ради від 13.02.2023 № 52/64-р «Про спрямування залишку коштів обласного фонду охорони навколишнього природного середовища», яким у 2023 році для управління передбачено 11147506,00 гривень на придбання та встановлення стаціонарних постів (індикативні вимірювання) автоматизованої системи моніторингу якості атмосферного повітря зони «Івано-Франківська» та програмно-апаратного комплексу для збору, зберігання та візуалізації даних. - Очікувана вартість предмета закупівлі: 11147506,00 (одинадцять мільйонів сто сорок сім тисяч п’ятсот шість) гривень. - Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: визначено відповідно до розміру бюджетного призначення та складає 11147506,00 гривень з ПДВ, а також здійснено пошук та аналіз в мережі Інтернет діяльності суб’єктів господарювання у даній сфері та направлено запити щодо надання інформації про орієнтовну вартість обладнання (включаючи всі необхідні супутні послуги) для придбання та встановлення стаціонарних постів автоматизованої системи моніторингу атмосферного повітря в Івано-Франківській області на суму 11147506,00 гривень з проханням назвати можливу кількість стаціонарних постів, виходячи із затребуваних технічних вимог (технічних та якісних характеристик) та бюджетного призначення, про що отримано відповіді від постачальників. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Івано-Франківської обласної державної адміністрації за посиланням https://www.if.gov.ua/publichni-zakupivli-if-oda/zakupivli-za-derzhavni-koshti-obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/zaaupivli-za-derzhavni-koshty-v-u-pravlinnia-ekolohii-ta-pryrodnykh-resursiv-oblderzhadministratsii На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-04-011699-a Замовником здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а саме здійснено заходи для забезпечення безперебійного доступу до мережі Інтернет та належної роботи електронної пошти, а також уповноваженій особі доручено пройти навчання з підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель.
2023-12-08 09:29:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2023 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" |
11 060 177,96
UAH з ПДВ
|
11 060 177,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ ЗАВЛАБ" |
11 141 080,00
UAH з ПДВ
|
11 141 080,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" #23522853 |
Переможець |
11 060 177,96
UAH з ПДВ
|
19 липня 2023 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2023 15:22
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
06 грудня 2023 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2023 13:21
|
Договір | укладений |
04 серпня 2023 13:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На основі листа ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» від 28.11.2023 № 1087/2, керуючись підпунктами 4 «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» і 5 «погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)» пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами), згідно з пунктами 3.3, 10.3.3, 10.3.4 Договору про закупівлю товарів № 2/2023 від 03.08.2023 року (далі – Договір), частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, а також згодою Сторін, уклали цю Додаткову угоду та домовились: зменшити загальну вартість Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); продовжити строк виконання зобов’язань Договору щодо терміну поставки Товару; Додаток № 2 до Договору викласти в редакції цієї Додаткової угоди; Додаток № 3 до Договору викласти в редакції цієї Додаткової угоди;.Додаток № 4 до Договору викласти в редакції цієї Додаткової угоди; у зв’язку зі зміною реквізитів Постачальника внести відповідні зміни до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 2/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |