Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
44 920,00 UAH
UA-2023-07-04-011230-a ● b692fd5cfdcd4e0a8059808b154d64df
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Тернопільській області" |
Код ЄДРПОУ: | 08734552 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Олени Кульчицької, 3 |
Контактна особа: |
Лариса Павлівна Філь +38052525738 tmdl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2023 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 44 920,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 224,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 упаковка
АРИТМІЛ розчин для ін'єкцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. О.Кульчицької, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Amiodarone
20 упаковка
ДИКЛОБЕРЛ розчин для ін’єкцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. О.Кульчицької, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diclofenac
200 Флакон
ТІВОМАКС-ДАРНИЦЯ розчин для інфузій,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. О.Кульчицької, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Arginine hydrochloride
200 упаковка
ЦЕФТРИАКСОН АНАНТА порошок для розчину для ін'єкцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. О.Кульчицької, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ceftriaxone
15 упаковка
ТІОЦЕТАМ® розчин для ін'єкцій,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. О.Кульчицької, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Piracetam
1 упаковка
АДРЕНАЛІН-ДАРНИЦЯ розчин для ін’єкцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. О.Кульчицької, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Epinephrine
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | відповідно до умов договору | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 липня 2023 16:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 липня 2023 16:20 |
ТД_МВС _ліки_.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-07-04-011230-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СТМ-Фарм", Код ЄДРПОУ:43808856
Дата подання: 05 липня 2023 14:54
Вимога стосовно дискримінації учасників
Вимога стосовно дискримінації учасників
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2023 12:58
За результатами розгляду Вашої вимоги маємо намір Вам повідомити про наступне. Тендерна документація була підготовлена виходячи з норм статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у якій п. 3 ст. 22 Закону визначено: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Гарантійний лист, відповідно до умов тендерної документації, може бути виданий не лише виробником лікарських засобів, але й уповноваженим представником, яких достатньо на ринку України, що здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, через систему дистриб’юторів, дилерів чи партнерів. Будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець, яка виконує умови дистриб’юторського договору та має високу ділову репутацію взмозі отримати гарантійний лист для участі у даній закупівлі.
Гарантійні листи виробників або їх офіційних представників гарантують в подальшому виконання Учасником умов договору взятих на себе зобов’язань на 100%, особливо в період дії воєнного стану це є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він, в свою чергу, від імені учасника, гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику, забезпечуючи високу якість препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі). Найголовніше, надання гарантійного листа мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, незаконний бартер тощо (принцип законності) та не є фальсифікатом. Адже лист від виробника чи уповноваженого представника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. Про необхідність вимоги надання гарантійного листа виробника свідчать також негативні прецеденти, коли Учасник переможець, не виконував свої обов’язки у повному обсязі, посилаючись на нестабільну роботу виробників. Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі листів авторизації від виробників чи уповноважених представників, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими.
Таким чином, не вважаємо положення тендерної документації дискримінаційними та такими, що порушують основні принципи та засади здійснення публічних закупівель. Неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів призводить до негативних наслідків щодо повноти медикаментозного забезпечення пацієнтів. В разі виникнення такої, замовник, на виконання гарантійного листа виданого виробником, має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Щодо поділу процедури закупівлі на лоти зазначаємо наступне. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2021 року №708, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника (затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 року №1749). Замовником визначено предмет закупівлі за ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція, в порядку та в межах передбаченої Законом та Порядком. Згідно ч. 39 п. 1 ст.1 Закону, частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року №454, з останніми змінами та доповненнями 19.12.2016 року №2092, право поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти) є правом, а не обов’язком Замовника. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі Наказу «Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів». Тому лікарські препарати сформовано виходячи з економічної доцільності та ефективності, зумовлене їх функціональним призначенням.
Крім того, виокремлення окремих найменувань в один лот, або кожне з цих найменувань в окремий лот, призведе до збою закупівлі і, таким чином, до неповного забезпечення закладу лікарськими засобами для здійснення безперебійного лікувального процесу, оскільки учасники будуть зацікавлені приймати участь у лотах з більшою сумою, а на невеликі суми залишаться не закупленими. Проте вони є не менш важливими для нашого закладу. З цієї точки зору, виокремлення в окремий лот найменувань предмету закупівлі з невеликою бюджетною сумою або ж в лот з одним найменуванням вважаємо недоцільним. Тобто, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу 2 Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника.
Звертаємо увагу, що одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до статті 5 Закону є максимальна економія та ефективність. Згідно з частиною другою статті 20 Закону, під час проведення Процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Додатково повідомляємо, що визначення предмету закупівлі покладено виключно на Замовника, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування.
Враховуючи зазначене вище, уповноважена особа вирішила відмовити у задоволенні Вашої вимоги, адже поділ закупівлі на лоти із урахуванням невеликої очікуваної вартості вважаємо недоречним, а вимога надання учасниками гарантійного листа жодним чином не звужує коло потенційних учасників та не створює дискримінаційні умови для участі у закупівлі, проте забезпечує впевненість Замовника у якості та наявності відповідних лікарських засобів та вчасно наданій допомозі пацієнтам.
Гарантійні листи виробників або їх офіційних представників гарантують в подальшому виконання Учасником умов договору взятих на себе зобов’язань на 100%, особливо в період дії воєнного стану це є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він, в свою чергу, від імені учасника, гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику, забезпечуючи високу якість препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі). Найголовніше, надання гарантійного листа мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, незаконний бартер тощо (принцип законності) та не є фальсифікатом. Адже лист від виробника чи уповноваженого представника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. Про необхідність вимоги надання гарантійного листа виробника свідчать також негативні прецеденти, коли Учасник переможець, не виконував свої обов’язки у повному обсязі, посилаючись на нестабільну роботу виробників. Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі листів авторизації від виробників чи уповноважених представників, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими.
Таким чином, не вважаємо положення тендерної документації дискримінаційними та такими, що порушують основні принципи та засади здійснення публічних закупівель. Неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів призводить до негативних наслідків щодо повноти медикаментозного забезпечення пацієнтів. В разі виникнення такої, замовник, на виконання гарантійного листа виданого виробником, має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Щодо поділу процедури закупівлі на лоти зазначаємо наступне. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2021 року №708, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника (затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 року №1749). Замовником визначено предмет закупівлі за ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція, в порядку та в межах передбаченої Законом та Порядком. Згідно ч. 39 п. 1 ст.1 Закону, частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року №454, з останніми змінами та доповненнями 19.12.2016 року №2092, право поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти) є правом, а не обов’язком Замовника. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі Наказу «Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів». Тому лікарські препарати сформовано виходячи з економічної доцільності та ефективності, зумовлене їх функціональним призначенням.
Крім того, виокремлення окремих найменувань в один лот, або кожне з цих найменувань в окремий лот, призведе до збою закупівлі і, таким чином, до неповного забезпечення закладу лікарськими засобами для здійснення безперебійного лікувального процесу, оскільки учасники будуть зацікавлені приймати участь у лотах з більшою сумою, а на невеликі суми залишаться не закупленими. Проте вони є не менш важливими для нашого закладу. З цієї точки зору, виокремлення в окремий лот найменувань предмету закупівлі з невеликою бюджетною сумою або ж в лот з одним найменуванням вважаємо недоцільним. Тобто, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу 2 Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника.
Звертаємо увагу, що одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до статті 5 Закону є максимальна економія та ефективність. Згідно з частиною другою статті 20 Закону, під час проведення Процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Додатково повідомляємо, що визначення предмету закупівлі покладено виключно на Замовника, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування.
Враховуючи зазначене вище, уповноважена особа вирішила відмовити у задоволенні Вашої вимоги, адже поділ закупівлі на лоти із урахуванням невеликої очікуваної вартості вважаємо недоречним, а вимога надання учасниками гарантійного листа жодним чином не звужує коло потенційних учасників та не створює дискримінаційні умови для участі у закупівлі, проте забезпечує впевненість Замовника у якості та наявності відповідних лікарських засобів та вчасно наданій допомозі пацієнтам.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДОЙЧ-ФАРМ" |
42 687,98
UAH з ПДВ
|
42 687,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДОЙЧ-ФАРМ" #40581739 |
Переможець |
42 687,98
UAH з ПДВ
|
14 липня 2023 17:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 липня 2023 13:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2023 23:12
|
Додаткова угода Дойч фарм.PDF | укладений |
04 грудня 2023 23:10
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2023 14:34
|
File.PDF | укладений |
21 липня 2023 14:33
|