Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації та виконання функції Замовника експертизи ПКД по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 54 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, Проспект Корабелів, 10, в частині заміни вікон та вхідних дверей, як заходи з енергозбереження з усунення аварії в бюджетній установі»
Очікувана вартість
50 868,00 UAH
UA-2023-07-04-009064-a 4687956c8dde4f84b60ad783f00c8c3b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попович Юлія Олександрівна

+380512371005 popovych.deezit@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент енергетики,енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41210490
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м.Миколаїв вул.Адміральська,20
Контактна особа: Попович Юлія Олександрівна
+380512371005
popovych.deezit@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації та виконання функції Замовника експертизи ПКД по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 54 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, Проспект Корабелів, 10, в частині заміни вікон та вхідних дверей, як заходи з енергозбереження з усунення аварії в бюджетній установі»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Адміральська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 серпня 2023
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи проходить по факту прийому робіт (передача Замовнику проектно-кошторисної документації), після оформлення актів виконаних робіт, відповідно до календарного плану(Додаток №2) або до зведеного кошторису (Додаток №3). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

05 липня 2023 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Канівченко Віктор Григорович
#2359301973
Переможець 50 868,00
UAH
04 липня 2023 15:04

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 серпня 2023 14:40
ДУ 2 Договір 35.pdf зміни до договору
14 серпня 2023 14:39
Електронний підпис укладений
09 серпня 2023 13:50
ДУ 1 Договір 35.pdf зміни до договору
09 серпня 2023 13:46
Договір укладений
05 липня 2023 12:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з виникненням обставин непереборної сили, що унеможливлюють терміни виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 54 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, Проспект Корабелів, 10, в частині заміни вікон та вхідних дверей, як заходи з енергозбереження з усунення аварії в бюджетній установі» та виконання функції замовника експертизи робочого проекту, вирішено внести зміни в пункт 8.2 Договору і викласти в наступній редакції: «Строк дії Договору відповідно календарного плану але не пізніше 31.08.2023 року». 2. Додаток №3 до Договору № 35 від 04.07.2023 року «Договірна ціна виконання робіт з розробки ПКД та виконання функції Замовника експертизи ПКД за усіма напрямками» викласти в новій редакції. 3. Додаток №4 до Договору №35 від 04.07.2023 року «Зведений кошторис на розробку ПКД та виконання функцій замовника експертизи ПКД за усіма напрямками» викласти в новій редакції. 4. Додаток №5 до Договору №35 від 04.07.2023 року «Кошторис №1 на розробку проєктно- кошторисної документації» викласти в новій редакції. 5. Інші умови Договору № 35 від 04.07.2023р. залишити без змін. 6. Дана угода є невід’ємною частиною Договору № 35 від 04.07.2023р., укладена в двох примірниках однакової юридичної сили, набуває чинності з дня її підписання сторонами і діє протягом строку основного Договору.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з виявленням технічної помилки п. 1.1 Договору викласти в наступній редакції: 1.1. «Замовник» доручає, а «Виконавець» приймає на себе зобов’язання виконати роботи з розробки проектно-кошторисної документації (далі ПКД), (ДК 021:2015:71320000-7 послуги з інженерного проектування) по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 54 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, пр. Корабелів, 10 Б, в частині заміни вікон та вхідних дверей, як заходи з енергозбереження з усунення аварії в бюджетній установі» та подати розроблену проектно-кошторисну документацію для проведення експертизи до експертної організації з подальшим отриманням за результатами проведеної експертизи проектно-кошторисної документації експертного позитивного висновку, а «Замовник» зобов'язується прийняти та оплатити її на умовах, передбачених цим Договором. 2. Додаток №1 до Договору № 35 від 04.07.2023 року «Протокол угоди договірної ціни на розробку проєктно-кошторисної документації (ПКД) по робочому проєкту та виконання функції замовника експертизи ПКД» викласти в новій редакції. 3. Додаток №2 до Договору № 35 від 04.07.2023 року «Календарний план виконання робіт з розробки ПКД та виконання функції замовника експертизи ПКД за усіма напрямками» викласти в новій редакції. 4. Додаток № 3 до Договору № 35 від 04.07.2023 року «Договірна ціна виконання робіт з розробки ПКД та виконання функцій замовника експертизи за усіма напрямками» викласти в новій редакції. 5. Додаток №4 до Договору №35 від 04.07.2023 року «Зведений кошторис на розробку ПКД та виконання функцій замовника експертизи ПКД за усіма напрямками» викласти в новій редакції. 6. Додаток №5 до Договору №35 від 04.07.2023 року «Кошторис №1 на розробку проєктно-кошторисної документації» викласти в новій редакції. 7. Інші умови Договору № 35 від 04.07.2023р. залишити без змін. 8. Дана угода є невід’ємною частиною Договору № 35 від 04.07.2023р., укладена в двох примірниках однакової юридичної сили, набуває чинності з дня її підписання сторонами і діє протягом строку основного Договору.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML