Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Термоетикетка
Очікувана вартість
11 400,00 UAH
UA-2023-07-04-007090-a ● afb257e6421240d4a3a536ddfbbe7d8b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області |
Код ЄДРПОУ: | 21084076 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, вулиця Борисенка Олександра, будинок 7 |
Контактна особа: |
Олена Бугайко +380362633342 buh@rv.pfu.gov.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2023 13:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 11 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Закупівля проводиться із застосуванням електронного аукціону.
Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Якщо при здійсненні самостійного декларування відсутності підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), в електронній системі буде визначено підтвердження інформації щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, учасник шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, в місцях, де є підтвердження інформації щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, таким декларуванням підтверджує інформацію саме щодо керівника учасника.
Крім того, якщо при здійсненні самостійного декларування відсутності підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), в електронній системі буде визначено підтвердження інформації за підпунктом 11 пункту 47 Особливостей лише щодо учасника процедури закупівлі, учасник шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції таким декларуванням в місці, де є підтвердження інформації за підпунктом 11 пункту 47 Особливостей лише щодо учасника процедури закупівлі, підтверджує, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”.
Розгорнути
Згорнути
Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Якщо при здійсненні самостійного декларування відсутності підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), в електронній системі буде визначено підтвердження інформації щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, учасник шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, в місцях, де є підтвердження інформації щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, таким декларуванням підтверджує інформацію саме щодо керівника учасника.
Крім того, якщо при здійсненні самостійного декларування відсутності підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), в електронній системі буде визначено підтвердження інформації за підпунктом 11 пункту 47 Особливостей лише щодо учасника процедури закупівлі, учасник шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції таким декларуванням в місці, де є підтвердження інформації за підпунктом 11 пункту 47 Особливостей лише щодо учасника процедури закупівлі, підтверджує, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 рулон
Термоетикетка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вул. Борисенка Олександра, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 серпня 2023
ДК 021:2015: 30199410-7 — Самоклейний папір
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі. Кошти Пенсійного фонду України. Розрахунки здійснюються протягом 20 робочих днів після фактичної поставки всього Товару, на підставі видаткової накладної. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 липня 2023 13:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 липня 2023 13:46 |
Етикетка_Додаток 3.pdf | |
04 липня 2023 13:46 |
Етикетка_ТД.pdf | |
04 липня 2023 13:46 |
Етикетка_Додаток_2.pdf | |
04 липня 2023 13:46 |
Етикетка_Додаток_1.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
11 400,00
UAH з ПДВ
|
11 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" #43977041 |
Переможець |
11 400,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2023 14:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2023 18:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2023 17:02
|
ДУ термоетикетки.pdf | зміни до договору |
28 липня 2023 17:00
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2023 16:09
|
Договір Термоетикетка.pdf | укладений |
21 липня 2023 16:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Технічна описка. |
Номер договору про закупівлю: | 224 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |