Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття вуличної мережі населеного пункту Ярмолинецької селищної територіальної громади Хмельницької області Хмельницького району смт. Ярмолинці вул. Петра Сагайдачного, пров. Петра Сагайдачного (ДК 021:2015 : 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
9 568 161,20 UAH
UA-2023-07-03-010447-a 4fe0743b7e714100a16ae8f7215ec8ab
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гусар Тетяна Вікторівна

+380385321370 yarm.selrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ярмолинецька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 05399248
Місцезнаходження: 32100, Україна , Хмельницька обл., Ярмолинці, пл.600-річчя Ярмолинець, будинок 1
Контактна особа: Гусар Тетяна Вікторівна
+380385321370
yarm.selrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2023 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2023 00:00
Початок аукціону: 12 липня 2023 15:16
Початок аукціону: 12 липня 2023 15:16
Очікувана вартість: 9 568 161,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 47 840,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття вуличної мережі населеного пункту Ярмолинецької селищної територіальної громади Хмельницької області Хмельницького району смт. Ярмолинці вул. Петра Сагайдачного, пров. Петра Сагайдачного (ДК 021:2015 : 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32100, Україна, Хмельницька область, смт. Ярмолинці, вул. Петра Сагайдачного, пров. Петра Сагайдачного
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 липня 2023 17:09
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 липня 2023 17:09
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 липня 2023 17:09
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 липня 2023 17:09
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 липня 2023 17:09
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 липня 2023 17:09
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 липня 2023 17:09
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 липня 2023 17:09
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 липня 2023 17:09
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 липня 2023 17:09
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 липня 2023 17:09
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 липня 2023 17:09
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 липня 2023 17:09
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 липня 2023 17:09
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 липня 2023 17:09
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 липня 2023 17:09
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 липня 2023 17:09
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 липня 2023 17:09
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 липня 2023 17:09
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 липня 2023 17:09
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 липня 2023 17:09
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 липня 2023 17:09
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 липня 2023 17:09
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 липня 2023 17:09

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

07 липня 2023 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2023 15:59
Таблиця змін (8).docx
07 липня 2023 15:59
2.1-4 ТД (нова редакція) (3).docx
03 липня 2023 17:09
2.5. Проект договору.docx
07 липня 2023 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2023 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2023 15:59
Таблиця змін (8).docx
07 липня 2023 15:59
2.1-4 ТД (нова редакція) (3).docx
03 липня 2023 17:09
2.1-4 ТД.docx
03 липня 2023 17:09
2.5. Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміни по сертифікатах
Дата подання: 08 липня 2023 18:11
Дата відповіді: 10 липня 2023 16:58
Добрий день! Вчора Вами було внесено зміни в документацію і доповнено додатковими документами, яких не було в попередній редакції: П.п. 3.6.4., 3.6.5. п. 6 Розділу ІІІ ТД ви додатково вказали, що: Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. Учасник торгів повинен у складі тендерної пропозиції надати копію звіту з перевірки системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації, що видав сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 та ДСТУ ISO 14001:2015. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, що видав сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 та ДСТУ ISO 14001:2015, при цьому даний атестат має свідчити про наявність права зазначеним органом сертифікації видавати відповідний документ. Просимо пояснити, підстави внесення цих змін та надfти письмове обгрунтування. Також вимога, що Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України.Ця вимога є необгрунтованою та протиправною, оскільки існує 100% практика АМКУ, що ця вимога протиправна, оскільки в Україні відсутня обов’язкова сертифікація ОСОБЛИВО В ПЕРІОД ВІЙСЬКОГО СТАНУ. Крім того законодавство не містить обмежень в сертифікації і багато органів можуть провести добровільну сертифікацію. Просимо видалити цю дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь
Добрий день. Дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі. Замовник керуючись положеннями, що визначені абзацами третім та четвертим пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 має право з власної ініціативи внести зміни до тендерної документації. Станом на сьогодні практично кожний підрядник в Україні впровадив відповідні системи у своїй діяльності та має відповідні сертифікати, що підтверджується проведеним аналізом ринку, щодо закупівель робіт з ремонту доріг, тому відповідні вимоги включені задля відбору найкращих підрядників.
Поняття акредитація та поняття сертифікація є різними нормами. Враховуючи вищевикладене, Замовник не розуміє яка з вимог виокремлених вами, на вашу думку є неправомірною.
Звіт третьої сторони до сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020
Дата подання: 08 липня 2023 18:25
Дата відповіді: 10 липня 2023 16:58
Шановний Замовник! 07.07.2023 після змін в документацію з’явилась нова вимога, а саме п.3.6.6. « 3.6.6. Учасник торгів в своїй діяльності повинен використовувати систему енергетичного менеджменту. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020, виданого учаснику та субпідряднику (у разі залучення субпідрядника), що засвідчує використання ним системи енергетичного менеджменту стосовно капітального ремонту автомобільних доріг. Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. Учасник торгів повинен у складі тендерної пропозиції надати копію звіту з перевірки системи енергетичного менеджменту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації, що видав сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020, а також копію звіту з перевірки системи енергетичного менеджменту складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації, що здійснював перевірку впровадження системи (звіт третьої сторони). Додатково учасник надає скановані оригінали атестатів про акредитацію органів з сертифікації, що видали документи які вимагаються відповідним підпунктом тендерної документації, при цьому дані атестати мають свідчити про наявність права зазначеним органам сертифікації видавати відповідні документи.» Що таке звіт третьої сторони?Хто його повинен видавати? Видає орган сертифікації при першій видачі сертифікату чи при щорічному аудиті? Просимо надати чітку, грунтовну відповідь. Також надати посилання на нормативно-правовий акт, для підтвердження цієї вимоги. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь
Звіт третьої сторони – це звіт з перевірки системи енергетичного менеджменту складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації, що здійснював перевірку впровадження системи, однак не є органом який безпосередньо впроваджував відповідну систему.
Звіт повинен видавати орган стандартизації, метрології та сертифікації або інший акредитований орган по сертифікації, що здійснював перевірку впровадження системи.
Відповідний звіт видається після проведеної перевірки, та не має прив’язки до щорічного аудиту чи видачі сертифікату.
Посилання на портативний документ: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0104774-20#Text.
Дискримінаційні вимоги документації
Дата подання: 08 липня 2023 19:02
Дата відповіді: 10 липня 2023 16:59
07.07.2023 під кінець дня, кінець робочого тижня, Замовником внесено зміни в документації, яким збільшено вимоги п.п. 3.6.4., 3.6.5. п. 6 Розділу ІІІ ТД та доповнено новим пунктом 3.6.6. Так встановлено нові вимоги, що сертифікати ДСТУ ISO 45001:2019 та ДСТУ ISO 14001:2015 повинні бути видані органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України є такими, що звужують потенційне коло учасників та є дискримінаційними до інших потенційних учасників, оскільки в Україні відсутній обов’язковий інститут сертифікації і можливе отримання сертифікатів і в органах, які не акредитовані в НАУ . Щодо додаткової вимоги про наявність нового сертифікату(який раніше не вимагався документацією) -ДСТУ ISO 50001:2020, виданого учаснику та субпідряднику (у разі залучення субпідрядника), що засвідчує використання ним системи енергетичного менеджменту стосовно капітального ремонту автомобільних доріг. Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який може бути необов’язковим у його сфері діяльності. Також оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця. При цьому перелік ISO стандартів налічує більше ніж 16 000 одиниць та отримати всі сертифікати нереально. І Практика Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія) вказує, що вищевикладені вимоги є дискримінаційними і підлягають виключенню.Приклади практики: Рішення Колегії № 11323-р/пк-пз від 24.05.2021, оголошення № UA-2021-04-29-001781-a Рішення Колегії № 9206-р/пк-пз від 27.04.2021, оголошення № UA-2021-04-01-002563-c Рішення Колегії № 8809-р/пк-пз від 22.04.2021, оголошення № UA-2021-03-29-002737-a Рішення Колегії № 4063-р/пк-пз від 03.03.2021, оголошення № UA-2021-02-05-012171-а Ми вважаємо, що зміни в документацію було внесено, щоб звузити коло потенційних учасників є дискримінаційними для потенційних учасників і прописані під конкретного учасника. Просимо виключити дискримінаційні вимоги з документації: 1.Виключити вимогу п. .п. 3.6.4., 3.6.5. п. 6 Розділу ІІІ ТД «Що Сертифікати ДСТУ ISO 45001:2019 та ДСТУ ISO 14001:2015 повинні бути видані органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, що видав сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 та ДСТУ ISO 14001:2015, при цьому даний атестат має свідчити про наявність права зазначеним органом сертифікації видавати відповідний документ. 2.Виключити вимогу по п.3.6.6. щодо явно надуманого обмежувального сертифікату щодо ДСТУ ISO 50001:2020, виданого учаснику та субпідряднику (у разі залучення субпідрядника), що засвідчує використання ним системи енергетичного менеджменту стосовно капітального ремонту автомобільних доріг. А якщо цей сертифікат і буде у потенційного учасника на поточний ремонт чи будівництво доріг?Його відхилите???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь
Замовником внесені зміни до тендерної документації у порядку визначеному абзацами третім та четвертим пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-23-000023 ● 143313a98521474ca9fc0a085dd474cd
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2023 13:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
23.10.2023 № 63-з

Тернопіль

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Роман СНІГУР

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 23.10.2023 № 63-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2023-07-03-010447-a від 03.07.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-23 15:45:38

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття вуличної мережі населеного пункту Ярмолинецької селищної територіальної громади Хмельницької області Хмельницького району смт. Ярмолинці вул. Петра Сагайдачного, пров. Петра Сагайдачного (ДК 021:2015 : 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-03-010447-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-25 10:09:53

Відповідь на запит

Добрий день. На виконання положень частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
1. При визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі робіт Капітальний ремонт дорожнього покриття вуличної мережі населеного пункту Ярмолинецької селищної територіальної громади Хмельницької області Хмельницького району смт. Ярмолинці вул. Петра Сагайдачного, пров. Петра Сагайдачного (ДК 021:2015 : 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) уповноваженою особою використовувалися положення пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Очікувана вартість предмета закупівлі взята із зведеного кошторисного розрахунку проектно-кошторисної документації об’єкта будівництва. Відповідна проектно-кошторисна документація пройшла експертну оцінку.
Також надаємо Вам усі документи, які вимагаються запитом, а саме:
- копію зведеного кошторисного розрахунку на 2 арк.;
- експертний звіт на 3 арк.
2. Посилання на сайт: https://gromada.org.ua/gromada/yarmolynecka/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-11-23-59-18-08-2022/.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 14 листопада 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2023 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
АТ "Ю АР ДІ" 8 775 587,00
UAH з ПДВ
8 775 587,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "А.М.А. ПЛЮС" 9 098 463,28
UAH з ПДВ
9 098 463,28
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 липня 2023 17:28
Електронний підпис
15 липня 2023 17:13
Електронний підпис
11 липня 2023 19:59
Електронний підпис

Публічні документи

24 липня 2023 12:30
Електронний підпис
11 липня 2023 15:09
Електронний підпис
11 липня 2023 15:08
Субпідряд.pdf.p7s.zip
11 липня 2023 15:08
Субпідряд.pdf
11 липня 2023 15:08
6.pdf.p7s.zip
11 липня 2023 15:08
6.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ "Ю АР ДІ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПП "А.М.А. ПЛЮС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
АТ "Ю АР ДІ"
#03448860
Відхилено 8 775 587,00
UAH з ПДВ
19 липня 2023 17:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2023 17:33
ПП "А.М.А. ПЛЮС"
#33727116
Переможець 9 098 463,28
UAH з ПДВ
21 липня 2023 13:23

Вимога про усунення невідповідностей

До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю робіт Капітальний ремонт дорожнього покриття вуличної мережі населеного пункту Ярмолинецької селищної територіальної громади Хмельницької області Хмельницького району смт. Ярмолинці вул. Петра Сагайдачного, пров. Петра Сагайдачного (ДК 021:2015 : 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) було подано 2 (дві) тендерні пропозиції, а саме: 1. АТ "Ю АР ДІ" (ЄДРПОУ – 03448860); 2. ПП "А.М.А. ПЛЮС" (ЄДРПОУ – 33727116). Згідно з пунктом 35 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. (далі – Особливості) - для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч.1 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч.9 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція АТ "Ю АР ДІ". Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника АТ "Ю АР ДІ". Під час розгляду тендерної пропозиції учасника АТ "Ю АР ДІ" в процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт Капітальний ремонт дорожнього покриття вуличної мережі населеного пункту Ярмолинецької селищної територіальної громади Хмельницької області Хмельницького району смт. Ярмолинці вул. Петра Сагайдачного, пров. Петра Сагайдачного (ДК 021:2015 : 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.. А) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ, який входить до складу тендерної пропозиції який підписаний працівником учасника, а саме Боднарчуком Р.В., проте учасником у складі тендерної пропозиції на надані документи, що вимагаються пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації, щодо вказаного вище працівника Учасника; 2. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019, виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно капітального ремонту автомобільних доріг (код ДКПП 42.11); 3. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015, виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи екологічного управління стосовно капітального ремонту автомобільних доріг (код ДКПП 42.11); 4. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020, виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи енергетичного менеджменту стосовно капітального ремонту автомобільних доріг; 5. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів будівництва та знесення, які будуть утворюватися в процесі виконання робіт. Б) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації; 2. Пункт 6 розділу ІІІ тендерної документації; 3. Пункт 6 розділу ІІІ тендерної документації; 4. Пункт 6 розділу ІІІ тендерної документації; 5. Пункт 6 розділу ІІІ тендерної документації. В) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати у складі тендерної пропозиції документи згідно вимоги пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації щодо працівника учасника, а саме: Боднарчука Р.В.; 2. Надати у складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019, виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно капітального ремонту автомобільних доріг (код ДКПП 42.11); 3. Надати у складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015, виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи екологічного управління стосовно капітального ремонту автомобільних доріг (код ДКПП 42.11); 4. Надати у складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020, виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи енергетичного менеджменту стосовно капітального ремонту автомобільних доріг; 5. Надати у складі тендерної пропозиції копію чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів будівництва та знесення, які будуть утворюватися в процесі виконання робіт.

Документи

19 липня 2023 17:38
Електронний підпис

Документи

21 липня 2023 13:23
Довідка НАЗК
21 липня 2023 13:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2023 13:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "А.М.А. ПЛЮС"
#33727116
9 098 463,28
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 липня 2023 13:23
Довідка НАЗК
21 липня 2023 13:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 листопада 2023 11:33
Електронний підпис укладений
09 листопада 2023 10:52
ДУ 1 Сагайдачного.PDF зміни до договору
09 листопада 2023 10:20
Електронний підпис укладений
01 серпня 2023 15:11
Договір 339.PDF укладений
01 серпня 2023 15:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони договору погодили зменшити ціну договору
Номер договору про закупівлю: 339
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 8 217 033,08
UAH (в тому числі ПДВ 1 369 505,51 UAH)