Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи письмові, тумби
Очікувана вартість
43 200,00 UAH
UA-2023-06-30-001066-a a5c1f4183207471aaf7c36673a3ddcea
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куліш Віктор Олександрович

+380442362641 kulish.viktor.pr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 червня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДПС у м. Києві
Код ЄДРПОУ: 44116011
Вебсайт: https://kyiv.tax.gov.ua/
Місцезнаходження: 04116, Україна , м. Київ обл., м Київ, вул. Шолуденка, 33/19
Контактна особа: Куліш Віктор Олександрович
+380442362641
kulish.viktor.pr@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Тумби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
10 штуки
Столи письмові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за фактично поставлений товар здійснюється на підставі підписаного сторонами акту прийому-передачі товару протягом 10 банківських днів з дня надходження коштів з державного бюджету на зазначені цілі на реєстраційний рахунок покупця Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

30 червня 2023 10:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тішко Геннадій Михайлович
#2701813216
Переможець 43 200,00
UAH
30 червня 2023 09:56

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 11:38
Договір _157.pdf укладений
30 червня 2023 10:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 43 200,00
UAH