Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекс послуг з перевезення вантажу
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2023-06-28-011206-a 861777c5387a4cffab873fdeca4a6731
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Дорошенко

+380675003988 lg_rgs@dmsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 червня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 37851432
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. ПАРТИЗАНСЬКА, буд. 12
Контактна особа: Олександр Дорошенко
+380675003988
lg_rgs@dmsu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60100000-9: Послуги з автомобільних перевезень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Комплекс послуг з перевезення вантажу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, Київська область, Київ, бульвар Л.Українки, 26а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 60100000-9 — Послуги з автомобільних перевезень

Тендерна документація

28 червня 2023 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУВІНГ СЕРВІС"
#37617508
Переможець 45 000,00
UAH з ПДВ
28 червня 2023 17:01

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2023 13:20
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2023 10:20
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
22 листопада 2023 09:56
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2023 20:19
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
03 липня 2023 20:17
Договір №1 від 28.06.pdf укладений
28 червня 2023 17:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі надання комплексу послуг щодо перевезення вантажу, Сторони домовились викласти п. 4.1. Договору № 1 від 28.06.2023 в наступній редакції: “Ціна Договору визначається вартістю всіх наданих Перевізником послуг, щодо перевезення вантажу, протягом строку дії Договору та не може перевищувати 19680 (дев’ятнадцять тисяч шістсот вісімдесят) грн. 00 коп., у тому числі ПДВ (20%) 3280 (три тисячі двісті вісімдесят) грн., 00 коп.. Розрахунок вартості комплексу послуг щодо перевезення вантажу, які надаються Перевізником згідно з Договором, визначається в залежності від потреб Замовника на підставі фактично відпрацьованого часу, кількості вантажників та вантажних автомобілів і кількості фактично використаних пакувальних матеріалів, виходячи із тарифів, передбачених Прейскурантом вартості комплексу послуг щодо перевезення вантажу (Додаток № 1 до Договору). Тарифи на надання послуг Перевізник має право не частіше, ніж один раз в три місяці, в односторонньому порядку переглядати при зміні кон’юнктури ринку, інфляції та інших факторів і обставин, які призводять до збільшення видатків Перевізника на надання комплексу послуг щодо перевезення вантажу. Зміни до Прейскуранту оформляються шляхом письмового повідомлення Замовника про бажання Перевізника підвищити тарифи із зазначенням підстав, які викликали необхідність такого підвищення. Нові тарифи вводяться в дію на десятий робочий день з моменту письмового повідомлення Замовника про бажання Перевізника підвищити тарифи. У разі незгоди Замовника із запропонованим збільшенням тарифів на надання послуг, Замовник має право в односторонньому порядку достроково припинити дію Договору (розірвати Договір).”
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 червня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 45 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 500,00 UAH)