Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44169896 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вул.Мозолевського Б., будинок 2 |
Контактна особа: |
Наталія Дмитрівна ЯКОВЕНКО +380501942458 264802_44169896@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
27 червня 2023 18:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2023 18:49 |
Обгрунтування_укриття_протокол 42-2.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-30-000049 ● 0309eed33efe4d1d8f7ef764d58b409f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2023 15:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.10.2023 № 49-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 30.10.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
30.10.2023 №49-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-27-012957-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 2 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-31 12:35:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту №82861 «Сквер Гімназичний» у м.Херсоні (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-27-012957-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Документально підтвердити наявність підстав наведених у Обґрунтуванні щодо проведення закупівлі без використання електронної системи.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано саме Товариство з обмеженою відповідальністю «ТІГРІС ЮА» (код ЄДРПОУ 40989646), з яким укладений договір від 15.06.2023 №391/01-23 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-09 15:08:09
Відділ з питань цивільного захисту Херсонської міської ради надає пояснення до запиту згідно моніторингу (UA-M-2023-10-30-000049) на закупівлю ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту №82861 «Сквер Гімназичний» у м.Херсоні). (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA 2023-06-27-012957-a).
1. Копії документів, наведених в Обґрунтуванні закупівлі із застосуванням виключення за Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою від 12.10.2022№ 1178 (далі — Особливості) «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту № 82861 «Сквер Гімназичний» у м. Херсоні», надаю.
Разом з тим, зауважу, що Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (із змінами) введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, який триває до теперішнього часу.
Пунктами 3 – 7 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз (згідно із Законом України “Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” № 2526-ІХ від 16.08.2022 р.).
Станом на момент оприлюднення закупівлі, питання здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг врегульовано Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).
Відповідно до пп.4 п.13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Відповідно до наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією» (зі змінами) Херсонська міська територіальна громада визнана з 01.05.2023 територією активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси. Станом на дату укладання договору дата завершення активних бойових дій на території Херсонської міської територіальної громади відсутня.
Враховуючи вищевикладене, зважаючи на складну безпекову ситуацію на території громади, відповідно до пунктів 6.1 рішення № 2 Ради оборони Херсонської області від 04.04.2023 введеним в дію розпорядженням начальника Херсонської обласної військової адміністрації від 07.04.2023 р. № 153 «Про введення в дію рішення № 2 Ради оборони Херсонської області від 04.04.2023 року», 2.2 рішення № 3 Ради оборони Херсонської області від 04.05.2023 введеним в дію розпорядженням начальника Херсонської обласної військової адміністрації від 08.05.2023 р. № 215 «Про введення в дію рішення № 3 Ради оборони Херсонської області від 04.05.2023 року», 3.2 рішення № 4 Ради оборони Херсонської області від 12.06.2023 введеним в дію розпорядженням начальника Херсонської обласної військової адміністрації від 13.06.2023 р. № 307 «Про введення в дію рішення № 4 Ради оборони Херсонської області від 12.06.2023 року» у Замовника існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, оскільки відсутність укриттів несе загрозу життю і здоров’ю цивільних людей.
Тому, враховуючи те, що законодавцем прямо передбачена можливість закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для вказаної закупівлі, по причині, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, застосовується вищевказане виключення.
2. Очікувана вартість робіт розрахована згідно об’єму необхідних капітальних ремонтних робіт захисної споруди цивільного захисту №82861 «Сквер Гімназичний» у м.Херсоні та відповідної проектно-кошторисної документації. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі розробленої, спеціалізованою організацією проектно-кошторисною документації, та яка отримала позитивний Експертний звіт.
Відповідно до підпункту 1 пункту 4 Постанови від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (далі - Постанова № 710), Кабінет Міністрів України постановив «рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Статтею 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Враховуючи вищезазначене та керуючись Конституцією України можна прийти до висновку, що на законодавчому рівні не встановлено обов’язку щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та / або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті, а Кабінет Міністрів України лише рекомендує (а не зобов’язує) органам місцевого самоврядування здійснити відповідне оприлюднення.
Разом з тим, звертаємо Вашу увагу на те, що закупівлю здійснено без використання електронної системи відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі — Особливості), який діяв на момент оголошення.
Отже, зважаючи на вищенаведені обставини, можна констатувати, що на цю закупівлю не застосовуються положення Постанови № 710 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та / або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті під час здійснення закупівлі без використання електронної системи, а тому надати відповідне посилання не є можливим.
3. Під час здійснення закупівель Відділом отримано комерційні пропозиції, після їх розгляду було обрано пропозицію із найнижчою ціною, тому вибрано саме Товариство з обмеженою відповідальністю «ТІГРІС ЮА» (код ЄДРПОУ 40989646).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надання інформації про усунення порушення замовником у межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту №82861 «Сквер Гімназичний» у м.Херсоні) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA 2023-06-27-012957-a) В електронній системі було оприлюднено Висновок про результати моніторингу, яким: - за результатом розгляду питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не встановлено; - встановлено порушення вимоги абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення: у Висновку зазначено, що з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Таким чином, зазначаючи у Висновку про необхідність «здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення», Південний офіс Держаудитслужби не конкретизував яких саме заходів має вжити замовник, що свідчить про його невизначеність, оскільки недопущення виявлених порушень у подальшому можливо й у інший спосіб, ніж притягнення до відповідальності осіб. Зважаючи на безпекову ситуацію у місті та обставини при яких замовнику доводиться виконувати покладені на нього задачі та вимоги, для запобігання в подальшому порушень при проведені публічнх закупівель будуть враховані зауваження до вчасності надання інформації уповноваженою особою відділу з питань цивільного захисту Херсонської міської ради та звернена увага на заходи щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі.
2023-11-16 11:55:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТІГРІС ЮА» #40989646 |
Переможець |
2 907 427,27
UAH з ПДВ
|
27 червня 2023 18:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2023 17:31
|
Додаткова угода 7 до Д №391.01.2023 від 06.12.23.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2023 14:00
|
Додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2023 12:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2023 19:05
|
Додаткова угода 5 до Д №391.01.2023 від 30.09.23.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2023 19:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2023 08:27
|
Додаткова угода 4 до Д №391.01.2023 від 08.09.23.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2023 08:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 серпня 2023 22:45
|
Додаткова угода 3 до Д №391.01.2023 від 23.08.23_rotated-1_rotated.pdf | зміни до договору |
24 серпня 2023 22:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2023 15:24
|
Додаткова угода 2 до Д №391.01.2023 від 15.08.23.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2023 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2023 13:27
|
Додаткова угода 1 до Д №391.01.2023. від 15.07.23.pdf | зміни до договору |
18 липня 2023 13:25
|
Експертний звіт Сквер Гімназичний-1-3.pdf | укладений |
27 червня 2023 18:53
|
сквер- 15.06.23.pdf | укладений |
27 червня 2023 18:53
|
ilovepdf_merged-159.pdf | укладений |
27 червня 2023 18:53
|
Наказ № 11-Б Сквер Гімназичний_compressed.pdf | укладений |
27 червня 2023 18:53
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту № 82861 «Сквер Гімназичний» у м. Херсоні» | 1 | послуга |
2 907 427,27
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підрядник зобов'язується виконати роботи при наявності фінансування згідно графіку виконання будівельних робіт (Додаток №3), який є невід’ємною частиною цього договору до «15» серпня 2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 391/01-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підрядник зобов'язується виконати роботи при наявності фінансування згідно графіку виконання будівельних робіт (Додаток №3), який є невід’ємною частиною цього договору до «31» серпня 2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 391/01-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підрядник зобов'язується виконати роботи при наявності фінансування згідно графіку виконання будівельних робіт (Додаток №3), який є невід’ємною частиною цього договору до «10» вересня 2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 391/01-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підрядник зобов'язується виконати роботи при наявності фінансування згідно графіку виконання будівельних робіт (Додаток №3), який є невід’ємною частиною цього договору до «01» жовтня 2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 391/01-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підрядник зобов'язується виконати роботи при наявності фінансування згідно графіку виконання будівельних робіт (Додаток №3), який є невід’ємною частиною цього договору до «10» жовтня 2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 391/01-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підрядник зобов'язується виконати роботи при наявності фінансування згідно графіку виконання будівельних робіт (Додаток №3), який є невід’ємною частиною цього договору до «23» жовтня 2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 391/01-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна обсягів робіт |
Номер договору про закупівлю: | 391/01-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |