Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОГУЙВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43993629 |
Місцезнаходження: | 12441, Україна , Житомирська обл., смт. Новогуйвинське, вул. Дружби Народів, буд. 5 |
Контактна особа: |
Ольга Нурдінова +380687076097 osvita.bux@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2023 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 22 827 779,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 114 138,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2023 16:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2023 16:18 |
2.3. Технічне завдання.pdf | |
27 червня 2023 16:18 |
2. ТД Троянів.pdf | |
27 червня 2023 16:18 |
2.1. Кваліфікаційні критерії.pdf | |
27 червня 2023 16:18 |
2.4. Інформація про субпідрядників.pdf | |
27 червня 2023 16:18 |
2.5. Проєкт договору ЗАМОВНИК.pdf | |
27 червня 2023 16:18 |
2.2. Інформація про відсутність підстав встановлених ст.17 Закону.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо залучення працівників за цивільно-правовими договорами. Можемо повідомити, що чинний Кодекс законів про працю не передбачає наявності трудових відносин за цивільно-правовими договорами. Трудовими є відносини, що передбачають укладання трудового договору (усного або письмового). Як зазначалося, замовник зацікавлений у швидкому виконанні робіт, а тому в учасника працівники мають бути у штаті. Потенційний учасник-переможець не повинен витрачати час на пошук працівників. Крім того, Замовник зацікавлений у дотриманні Підрядником норм трудового законодавства на об’єкті будівництва.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-12-000033 ● a863758f86c04c28bcbdcf5be96c8394
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2023 17:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.09.2023 № 245
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 12.09.2023 № 245.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-27-011232-a, 27.06.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-18 15:51:34
Запит про надання пояснення Замовнику – Піщанській сільській раді
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-05-16-012030-a, яка проводилась Піщанською сільською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-19 16:55:45
Пояснення не надаються
Пояснення не надаються
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-18 15:57:50
Запит про надання пояснення Замовнику – Відділу освіти Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області
Прошу не надавати інформацію щодо запиту "Запит про надання пояснення Замовнику – Піщанській сільській раді" через технічну помилку.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-18 16:02:36
Запит про надання пояснення Замовнику – Відділу освіти Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-06-27-011232-a, яка проводилась Відділом освіти Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування - тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормою пункту 17 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Згідно підпункту 2.3 «Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками» пункту 2 «Інформація про замовника торгів» розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовника зазначено – Уповноважена особа замовника Нурдінова Ольга Вячеславівна.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію щодо посади уповноваженої особи Замовника (Нурдінова Ольга Вячеславівна), яку уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-19 16:52:55
Пояснення
Відділом освіти Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
1) Бюджетні призначення були виділені на підставі рішення освіти Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області №1227 від 23.05.2023 (посилання на веб-сайт - https://novoguyvynske-miskrada.gov.ua/news/1685366705/).
2) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів та відомості об`ємів із проектної документації по об’єкту будівництва.
3) Очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
4) Щодо оприлюднення зазначеної інформації на веб-сайті. Замовником забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті селищної ради (посилання https://novoguyvynske-miskrada.gov.ua/news/1695131013/).
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Законом, зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту не може бути предметом здійснення моніторингу процедури закупівлі.
5) Ольга Нурдінова на момент оголошення тендеру працювала на посаді бухгалтера Централізованої бухгалтерії Відділу освіти Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області з виконанням обов’язків уповноваженої особи. Копії наказів додаються.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-09-19 17:01:30
Пояснення
Відділом освіти Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
1) Бюджетні призначення були виділені на підставі рішення освіти Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області №1227 від 23.05.2023 (посилання на веб-сайт - https://novoguyvynske-miskrada.gov.ua/news/1685366705/).
2) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів та відомості об`ємів із проектної документації по об’єкту будівництва.
3) Очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
4) Щодо оприлюднення зазначеної інформації на веб-сайті. Замовником забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті селищної ради (посилання https://novoguyvynske-miskrada.gov.ua/news/1695131013/).
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Законом, зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту не може бути предметом здійснення моніторингу процедури закупівлі.
5) Ольга Нурдінова на момент оголошення тендеру працювала на посаді бухгалтера Централізованої бухгалтерії Відділу освіти Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області з виконанням обов’язків уповноваженої особи. Копії наказів додаються.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-09-19 17:04:08
Пояснення
Відділом освіти Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
1) Бюджетні призначення були виділені на підставі рішення освіти Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області №1227 від 23.05.2023 (посилання на веб-сайт - https://novoguyvynske-miskrada.gov.ua/news/1685366705/).
2) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів та відомості об`ємів із проектної документації по об’єкту будівництва.
3) Очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
4) Щодо оприлюднення зазначеної інформації на веб-сайті. Замовником забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті селищної ради (посилання https://novoguyvynske-miskrada.gov.ua/news/1695131013/).
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Законом, зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту не може бути предметом здійснення моніторингу процедури закупівлі.
5) Ольга Нурдінова на момент оголошення тендеру працювала на посаді бухгалтера Централізованої бухгалтерії Відділу освіти Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області з виконанням обов’язків уповноваженої особи. Копії наказів додаються.
- 37_СД_ЛС1_02-01-01.rtf
- 37_СД_ЛС1_02-01-02.rtf
- 37_СД_ЛС1_02-01-03.rtf
- 37_СД_ЛС1_02-01-04.rtf
- 37_СД_ЛС1_02-01-05.rtf
- 37_СД_ЛС1_02-01-06.rtf
- 37_СД_ЛС1_02-01-07.rtf
- 37_СД_ЛС1_02-01-08.rtf
- 37_СД_ЛС1_02-01-09.rtf
- 37_СД_ЛС1_02-01-010.rtf
- 37_СД_ССР_5.rtf
- експ Троянів.pdf
- Звіт 143_кд_23.pdf
- Звіт Троянів ліцей.pdf
- Наказ на звільнення Нурдінової.pdf
- Наказ на призначення Нурдінової.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог Висновку повідомляємо про його виконання. Копіїї підтверджуючих документів надаються
2023-10-02 12:32:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 3 Порядку №1082 та пунктів 3 та 24 Особливостей №1178)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" |
22 640 796,00
UAH з ПДВ
|
22 640 796,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" #39871335 |
Переможець |
22 640 796,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2023 10:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2024 11:37
|
ДУ №2 Дог 30.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2024 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 14:20
|
ДУ 1 до дог 30.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 14:08
|
ДУ 1 до дог 30.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2023 18:06
|
Договір 30 Троянів.pdf | укладений |
18 липня 2023 18:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |