Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Агенція розвитку міста" Хотинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43954019 |
Місцезнаходження: | 60000, Україна , Чернівецька обл., місто Хотин, вул. Кобилянської О., будинок 2А |
Контактна особа: |
Сінкевич Вікторія +380994445077 khotyn.arm@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2023 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 13 584 419,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 67 922,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 4 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 67921,00 грн (шістдесят сім тисяч дев'ятсот двадцять одна гривня 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 67921 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт будівлі для розміщення внутрішньопереміщених осіб на території Хотинської міської територіальної громади за адресою м.Хотин вул. Незалежності,26;
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється за фактично виконані Роботи в сумі що не перевищує 70% кошторисної вартості здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня підписання актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2В) та довідки про вартість виконаних робіт, при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Остаточний розрахунок виплачується після Завершення Проекту та видачі декларації про готовність об’єкта до експлуатації | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2023 15:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2023 15:11 |
ДОГОВІР_ПІДРЯДУ.doc | |
27 червня 2023 15:11 |
П. 3. Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) незалежності.docx | |
27 червня 2023 15:11 |
317_СД_ДФ_02-01-01.rtf | |
27 червня 2023 15:11 |
додаток 4.docx | |
27 червня 2023 15:11 |
додаток1.1.docx | |
27 червня 2023 15:11 |
Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 19.05.2023) (1).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-28-000006 ● be034293955a44ee88e3be93789690f8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 вересня 2023 10:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.09.2023 № 64-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 03.08.2023 №003100-18/8714-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.09.2023 №64-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2023-06-27-009328-a 27.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-29 12:32:54
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт будівлі для розміщення внутрішньопереміщених осіб на території Хотинської міської територіальної громади за адресою м.Хотин вул. Незалежності,26; 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-27-009328-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-29 14:23:17
відповідь на звернення
- Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та експертизи проектної документації на будівництво» (додаток 1 додається)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-04 16:34:33
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт будівлі для розміщення внутрішньопереміщених осіб на території Хотинської міської територіальної громади за адресою м.Хотин вул. Незалежності,26; 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-27-009328-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Відповідно до вимог Замовника, зазначених у Додатку 1 до тендерної документації учасником ФОП "ОНЧУЛЕНКО МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ" надано у складі тендерної пропозиції чинні на кінцеву дату подання пропозиції сертифікати на систему управління щодо протидії корупції ISO 37001:2016 від 16.06.2023, на Систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 від 16.06.2023, на систему екологічного управління ISO 14001:2015 від 16.06.2023 та на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018 від 02.05.2023.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП "ОНЧУЛЕНКО МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ", що всупереч вимог Замовника зазначених у Додатку 1 до тендерної документації учасником не надано копії рішень, листи-підтвердження або інші документи, що підтверджують проведення первинного аудиту органом сертифікації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-09 09:39:47
Відповідь на звернення
Закупівля «Капітальний ремонт будівлі для розміщення внутрішньопереміщених осіб на території Хотинської міської територіальної громади за адресою м.Хотин вул. Незалежності,26»; 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника здійсненна відповідно до умов грантового договору з Міжнародною фінансовою корпорацією в рамках програми реновації комунальних будівель для проживання внутрішньо переміщених осіб.
Слід відзначити, що Міжнародна фінансова корпорація проводить верифікацію усіх договорів між КУ Агенція розвитку міста Хотинської ради та підрядниками/субпідрядниками, також проводить фінансовий аудит актів виконаних робіт та якості виконаних робіт згідно законодавства України та вимог МФК включаючи аудит документів та фізичні відвідини будівель під час реновації спеціалістами. В рамках проекту планується закінчити реновацію комунальних будівель, що дасть змогу забезпечити житлом внутрішньо переміщених осіб з комфортними умовами проживання, також це дасть змогу в разі можливого збільшення кількості ВПО в громаді розмістити для проживання. Призупинення закупівлі може призвести до затримки реновації комунальних будівель та неможливості вчасно облаштувати місця для проживання ВПО, які будуть змушені проживати або за значно завищеними цінами в приватному секторі та в місцях компактного проживання. Також це призведе до втрати довірливих відносин між МФК (Світовий банк) та громадами України (проект передбачає, в разі успішного впровадження в Хотині, розширення на інші громади). Затримка закупівлі призведе до порушення термінів виконання грантової угоди, що нестиме за собою санкції від МФК.
Відповідно до вимоги, що містилась у додатку1 до тендерної документації
- Якщо з дати видачі сертифікату на систему управління щодо протидії корупції
ISO 37001:2016; ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) ; на систему екологічного управління ISO 14001:2015; на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018; на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018 якщо на дату подачі пропозиції пройшло часу до одного року, то надається копія рішення, лист-підтвердження або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом сертифікації.
- Учасником в складі пропозиції були надані діючі Сертифікати, які містять інформацію: що надання Сертифікату здійснюється шляхом технічного нагляду, обсяг порядок, періодичність і процедури якого встановлюється органом з сертифікації. Таким чином дана вимога виконана в повному обсязі.
Разом з тим Учасником був наданий гарантійний лист, що пропозиція ФОП Ончуленко М.І відповідає технічним вимогам переліку та обсягам робіт до технічного завдання Замовника
Додатково відповідно до розділу 5 п.1 ТД «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції». Відповідно до даної норми Закону Замовник звернувся, щодо підтвердження достовірності наданих Сертифікатів та дійсності проведення первинного аудиту органом сертифікації (контакті дані, що зазначені на наданих учасником Сертифікатах) в усній формі було підтверджено, щодо проведення первинного аудиту органом сертифікації та в подальшому видачу учаснику Сертифікату. Додатково були надіслали підтвердні документи. (Додатки додаються).
Надання інформації про усунення порушення замовником
«З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, Капітальний ремонт будівлі для розміщення внутрішньопереміщених осіб на території Хотинської міської територіальної громади за адресою м.Хотин вул. Незалежності,26; 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника Договір №7 від 11.07.2023 року укладений між КУ «Агенція розвитку міста» Хотинської міської ради та ФОП Ончуленко Михайло Іванович розірвано (припинено). Додаткова угода №2 від19.10.2023 року».
2023-10-20 12:52:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Розірвано договір підряду від 11.07.2023 №7 (Додаткова угода від 19.10.2023 №2).
2023-10-23 09:39:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ОНЧУЛЕНКО МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ" |
11 199 318,00
UAH з ПДВ
|
11 199 318,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ОНЧУЛЕНКО МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ" #2897116675 |
Переможець |
11 199 318,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2023 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2023 13:37
|
договір розірвання.pdf | укладений |
19 жовтня 2023 13:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2023 14:13
|
Додаткова угода - зміни Ончуленко 1.pdf | зміни до договору |
17 липня 2023 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2023 16:26
|
дог.№7 кап.ремонт.pdf | укладений |
11 липня 2023 16:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додати розділ 13.1. до Договору та викласти його у наступній редакції: 13.1. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ 1 Невід'ємною частиною договору є наступні додатки: - графік фінансування робіт (Додаток 1) - 1 арк. -календарний графік виконання робіт (Додаток 2) у розрізі виконання видів робіт помісячно-14 арк - договірна ціна з розрахунками (Додаток 3) 55 арк. Додатки додаються |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |