Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства, архітектури та земельних відносин Подільської міської ради Подільського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 43944456 |
Місцезнаходження: | 66300, Україна , Одеська обл., місто Подільськ, пр. Шевченка, будинок 7-А |
Контактна особа: |
Ковальова Олександра Юріївна +380486223596 alekovanna@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2023 13:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 011 581,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 057,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за фактично виконані Роботи проводяться у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, вка-заний у цьому Договорі, протягом 7 (семи) банківських днів з дня отримання підписаних упов-новаженими представниками Сторін Акта виконаних робіт за формою КБ-2в (далі- Акт) та До-відки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 (далі- Довідка). | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2023 13:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2023 13:56 |
ТД вул Бочковича 98А-124.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-19-000012 ● 0f8d2975368b4c8bb8dc6c88dfb01792
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2023 11:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.09.2023 № 250
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2023-06-27-007093-a 27.06.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-20 15:38:53
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Бочковича (від ж/б №98А до ж/б №124) в м. Подільськ, Подільського району, Одеської області», за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-27-007093-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-22 08:31:17
Відповідь на запит
Пояснення на запит замовнику
20.09.2023 р., в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-06-27-007093-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-06-27-007093-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від 20.09.2023 р. наступного змісту:
«У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Бочковича (від ж/б №98А до ж/б №124) в м. Подільськ, Подільського району, Одеської області», за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-27-007093-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.».
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Департаменту житлово-комунального господарства, архітектури та земельних відносин Подільської міської ради Подільського району Одеської області надає наступні пояснення.
Щодо запитання № 1
Розмір бюджетного призначення, визначений з урахуванням очікуваного обсягу проведення робіт з капітального ремонт проїжджої частини вул. Бочковича (від ж/б №98А до ж/б №124) в м. Подільськ, Подільського району, Одеської області, розрахунку до кошторису на 2023 рік та згідно проектно-кошторисної документації з проведенням експертизи на об’єкт: «Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Бочковича (від ж/б №98А до ж/б №124) в м. Подільськ, Подільського району, Одеської області», Експертний звіт ТОВ «НВФ «Інпроект» від 11.05.2023 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектно-кошторисної документації з проведенням експертизи на об’єкт: «Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Бочковича (від ж/б №98А до ж/б №124) в м. Подільськ, Подільського району, Одеської області» до потреб замовника та з урахуванням «Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів», затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154 (із змінами), «Технічних правил ремонту і утриманню вулиць та доріг населених пунктів», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 (із змінами), ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ДБН А.2.2- 3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», та умовам чинного законодавства, нормативно-технічним актам з дотриманням вимог санітарних норм та охорони навколишнього середовища.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням очікуваного обсягу проведення робіт з капітального ремонт проїжджої частини вул. Бочковича (від ж/б №98А до ж/б №124) в м. Подільськ, Подільського району, Одеської області та у відповідності до кошторисної частини проектної документації за робочим проектом розробленої відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затвердженої Наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі: https://podilska-gromada.gov.ua/news/1682936545/
Додатки:
Додаток № 1 –Зведений кошторисний розрахунок.
Додаток № 2 – Дефектний акт.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Департаментом житлово-комунального господарства, архітектури та земельних відносин Подільської міської ради Подільського району Одеської області було подано позовну заяву до суду. |
Дата публікації: | 27 жовтня 2023 |
Номер відкриття провадження: | П/420/30866/23 |
Дата відкриття провадження: | 27 жовтня 2023 |
Документи:
30 жовтня 2023 08:34
|
Електронний підпис |
27 жовтня 2023 08:53
|
Електронний підпис |
27 жовтня 2023 08:46
|
Позовна заява |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд |
1 011 571,20
UAH з ПДВ
|
1 011 571,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд #03579041 |
Переможець |
1 011 571,20
UAH з ПДВ
|
05 липня 2023 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2023 09:28
|
Акт виконаних робіт | укладений |
18 грудня 2023 09:27
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2023 11:03
|
Договір з додатками | укладений |
12 липня 2023 11:03
|