Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Варвинська селищна рада Прилуцького району Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04412372 |
Вебсайт: | https://varvynska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 17600, Україна , Чернігівська обл., смт Варва, вул.Шевченка 38 |
Контактна особа: |
Верба Артем Володимирович +380993210188 varvasradazakup@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
26 червня 2023 18:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2023 18:22 |
Обгрунтування Трудова.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-19-000064 ● 0358cd42610d49a09ea790f466f65a4d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2023 15:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.09.2023 № 48-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9. UA-2023-06-26-012811-a 26.06.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-22 15:39:48
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт із «Капітальний ремонт покриття проїзної частини автомобільної дороги по вул.Трудова в смт Варва Прилуцького району Чернігівської області», очікуваною вартістю 1 405 927,16 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-26-012811-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання, доступне для перегляду, на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, визначено переможцем та вибрано для їх виконання саме, ФОП Сімонян Аветік Араратович (2666823111)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-05 20:08:11
лист пояснення
На Ваш запит про надання пояснень надаємо копії проектно -кошторисної документації, технічне завдання, дефектні акти, експертний звіт, рішення сесій та виконавчого комітету Варвинської селищної ради, по об’єкту «Капітальний ремонт покриття проїзної частини автомобільної дороги по вул. Трудова, в смт. Варва Прилуцького району Чернігівської області І черга» (UA-2023-06-26-012811-a),
До проведення робіт з капітального та поточного ремонту покриття проїзної частини автомобільних доріг Варвинської селищної ради в 2023 році було залучено трьох підрядників. Виконавцем робіт з капітального ремонту покриття проїзної частини автомобільної дороги по вул. Трудова, в смт. Варва, Прилуцького району, Чернігівської області І черга було визначено ФОП Сімонян Аветік Араратович. Цей вибір пояснюється більш ніж 10-річним досвідом його співпраці з Варвинською селищною радою, відсутністю негативних відгуків про його роботу. Виконавець забезпечений достатнім кадровим потенціалом та відповідною спецтехнікою для проведення даного виду робіт.
Проведений моніторинг якості робіт, виконаних для потреб с\г виробників та реорганізованих органів місцевого самоврядування колишнього Варвинського району.
Також важливе значення мали негативні відгуки та негативні наслідки робіт з ремонту покриття проїзної частини автомобільних доріг іншими підрядниками, проведеної в 2017 році на замовлення Журавської сільської ради Варвинського району.
Варвинською селищною радою Прилуцького району Чернігівської області відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації та наявних бюджетних призначень було проведено закупівлю по об’єкту «Капітальний ремонт покриття проїзної частини автомобільної дороги по вул. Трудова в смт Варва Прилуцького району Чернігівської області» (UA-2023-06-26-012811-a), в порядку передбаченому підпунктом 11 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Надаємо розпорядження № 37 від 28.02.2023 року « Про заходи щодо збалансування бюджету Варвинської селищної територіальної громади у 2023 році в процесі його виконання» відповідно до постанови КМУ від 11.11.2016 № 710 та посилання на сторінку веб-сайту Варвинської селищної ради (varvynska-gromada.gov.ua ).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ваші вимоги щодо усунення виявлених порушень було враховано та внесені зміни у вигляді додаткової угоди до Договору.
2023-10-16 10:53:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини першої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі".)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Сімонян Аветік Араратович #2666823111 |
Переможець |
1 405 927,16
UAH
|
26 червня 2023 18:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2023 11:14
|
doc00413520231016072521.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2023 11:13
|
договір | укладений |
26 червня 2023 18:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни внесені в п.8.1 Розділу 8 Договору щодо надійності і якості виконаних робіт протягом 10 років після підписання акта КБ-2в |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |