Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4 (ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
39 204,00 UAH
UA-2023-06-26-008662-a e88a7ecf4a4d41298eaf93ee85e94e61
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Нестеренко

+380574752405 osvita43956241@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 червня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43956241
Місцезнаходження: 63460, Україна , Харківська обл., селище міського типу Слобожанське, вул.Миру, будинок 7
Контактна особа: Аліна Нестеренко
+380574752405
osvita43956241@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
165 пачок
Папір А4 (ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

26 червня 2023 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИЛАЙН ГРУП"
#38295925
Переможець 39 204,00
UAH з ПДВ
26 червня 2023 14:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2024 14:11

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4 (ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне) 165 пачок 198,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 39 204,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 534,00 UAH)