Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Калоприймач та мішок.Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 33140000-3 - Медичні матеріали
Очікувана вартість
14 270,10 UAH
UA-2023-06-26-005954-a d9c9b29b67924bd894c58124ac6c8262
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дац Анна Валеріївна

+380672917574 cpmsd2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 червня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Городоцький центр первинної медико-санітарної допомоги» Городоцької міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 40626575
Місцезнаходження: 81500, Україна , Львівська обл., місто Городок, вул. Львівська, 3
Контактна особа: Дац Анна Валеріївна
+380672917574
cpmsd2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 упаковка
Калоприймач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, місто Городок, Львівська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3 упаковка
мішок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, місто Городок, Львівська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки проводяться в безготівковій формі після поставки товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

26 червня 2023 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сорокіна Анна Олександрівна
#2990616184
Переможець 14 270,10
UAH
26 червня 2023 12:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 червня 2023 14:39
КАЛОПРИЙМАЧ.pdf зміни до договору
26 червня 2023 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сканована копія договору №340 від 17.10.2022 року додана у зміні 1
Номер договору про закупівлю: 212
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML