Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД" |
Код ЄДРПОУ: | 03359182 |
Вебсайт: | http://drs.kh.ua |
Місцезнаходження: | 61004, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Москалівська, 20 |
Контактна особа: |
Інна Козир +380637439116 iu_kozyr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2023 14:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 15 930 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 159 302,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Післяоплата за отриманий Товар (його партію) протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту поставки відповідної партії Товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2023 14:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2023 14:04 |
23_ТД_РЕФЮДЖИ.docx | |
23 червня 2023 14:04 |
23_ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_РЕФЮДЖИ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-04-000012 ● ce9e52ba698040c6a60b16b2252dbf8e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 10:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.09.2023 Одеса № 215
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.09.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 01.09.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.09.2023 № 215
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
23 UA-2023-06-23-008167-a 23.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-12 17:02:24
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Відповідно до вимог підпункту 6.2 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД) учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником, серед іншого технічний опис предмета закупівлі: товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю, у тому числі щодо кожного найменування товару, відповідно до всіх вимог, визначених у Додатку 2 до ТД.
Відповідно до вимог Додатка 2 до ТД рефюдж довжиною від 2,4 м до 2,6 м, шириною від 2,0 м до 2,1 м, висотою від 0,35 м до 0,45 м та рефюдж довжиною від 2,3 м до 2,5 м, шириною від 2,8 м до 3,1 м, висотою від 0,35 м до 0,45 м мають бути обладнані у тому числі металевими захисними елементами – болардами, відповідно до зображень рефюджів на схемі № 2 та схемі № 3 відповідно, що наведені у Додатку 2 до ТД.
Вимоги до розмірів захисних болардів рефюджа, відповідно до схеми № 2 Додатка 2 до ТД: діаметр 159-203 мм, висота 500 мм. Вимоги до розмірів захисних болардів рефюджа, відповідно до схеми № 3 Додатка 2 до ТД: діаметр 159-203 мм, висота 500 мм.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Ангкор-Строй» вимогам підпункту 6.2 пункту 6 розділу ІІІ ТД, яким передбачене надання технічного опису предмета закупівлі: товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю, у тому числі щодо кожного найменування товару, відповідно до всіх вимог, визначених у Додатку 2 до ТД, тоді як технічний опис від 26.06.2023 року
№ 2606/1, наданий учасником, містить схеми № 2 і № 3, у яких відсутні розміри захисних болардів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-15 23:40:39
Про надання пояснень
Доброго дня! Цим на Ваш запит «Про надання пояснень» надаємо пояснення про таке.
Відповідно до положень пункту 1.5 Статуту КОМУНАЛЬНОГО ПІДРЯДНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» (далі – Статут), КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» (далі за змістом Статуту, - Підприємство) у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Харківської міської ради, розпорядженнями Харківського міського голови, іншими нормативними актами і цим Статутом. КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» діє у відповідності до Господарського кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» й інших законодавчих актів України та належить до комунальної власності територіальної громади м. Харкова (пункт 1.2 Статуту). Згідно зі Статутом метою діяльності Підприємства є надання територіальній громаді міста Харкова послуг з утримання, ремонту та будівництву доріг, вулиць, інженерних споруд /мостів, шляхопроводів, підземних та надземних пішохідних переходів тощо/ та інших засобів міського благоустрою, що знаходяться на балансі підприємства (передані підприємству на праві господарського відання).
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» (далі – КП «Шляхрембуд»/Замовник) згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) належить до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону (пункт 3 частини першої статті 2 Закону). Відповідно до преамбули Закону, саме цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
На виконання завдань, поставлених громадою міста Харкова перед Підприємством, задля забезпечення захисту пішоходів в умовах дорожнього руху, у Замовника виникла потреба в обладнанні пішохідних переходів на автошляхах міста технічними засобами безпеки, які заплановано встановити КП «Шляхрембуд» у поточному році. Саме тому, Замовником у відповідності до змін до річного плану закупівель на 2023 рік, для задоволення виробничих потреб КП «Шляхрембуд»у 2023 році, було проведено процедуру відкритих торгів щодо закупівлі: Технічні засоби організації дорожнього руху: рефюдж довжиною від 2,5 м до 2,7 м, шириною від 2,1 м до 2,2 м, висотою від 0,6 м до 0,7 м, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34928000-8 Облаштування для доріг; рефюдж довжиною від 2,4 м до 2,6 м, шириною від 2,0 м до 2,1 м, висотою від 0,35 м до 0,45 м, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34928000-8 Облаштування для доріг; рефюдж довжиною від 2,3 м до 2,5 м, шириною від 2,8 м до 3,1 м, висотою від 0,35 м до 0,45 м, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34928000-8 Облаштування для доріг (ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання), відповідно до Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами) (далі - Особливості) (оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за номером: UA-2023-06-23-008167-a) (далі – Процедура закупівлі). Дана запланована закупівля, яка є предметом дослідження в рамках моніторингу, здійснюється Замовником шляхом застосування процедури закупівлі відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями на виконання вимог Закону (пункт 10 Особливостей)
23 червня 2023Замовником відповідно до пункту 24 Особливостей (в редакції, що діяла на вказану дату, яка є початком проведення Процедури закупівлі) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів та тендерна документація для підготовки тендерних пропозицій на закупівлю для процедури закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі: Технічні засоби організації дорожнього руху: рефюдж довжиною від 2,5 м до 2,7 м, шириною від 2,1 м до 2,2 м, висотою від 0,6 м до 0,7 м, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34928000-8 Облаштування для доріг; рефюдж довжиною від 2,4 м до 2,6 м, шириною від 2,0 м до 2,1 м, висотою від 0,35 м до 0,45 м, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34928000-8 Облаштування для доріг; рефюдж довжиною від 2,3 м до 2,5 м, шириною від 2,8 м до 3,1 м, висотою від 0,35 м до 0,45 м, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34928000-8 Облаштування для доріг (ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання), затверджена рішенням уповноваженої особи від 23 червня 2023 Протокол № 25-ВТ, (далі – тендерна документація) (Додаток № 1 до цих пояснень), розроблена відповідно до вимог Закону з урахуванням положень Особливостей.
Згідно з пунктом 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно з абзацом першим пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
За нормами абзацу другого пункту 31 Особливостей, підпунктом 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, встановлено наступне: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з:
1) інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, у відповідності до підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації;
2) інформацією про спосіб підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлених пунктом 47 Особливостей, відповідно до підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації;
3) документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі). Документи подаються згідно з пунктом 6 розділу ІІІ цієї тендерної документації, у відповідності до технічної специфікації (додаток 2 до тендерної документації);
4) документами, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції у відповідності до підпункту 1.5 цього пункту тендерної документації та договору про закупівлю;
5) іншими документами, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації та додатками до неї (у тому числі, додатком 4 до тендерної документації), щодо підтвердження відповідності вимогам до тендерної пропозиції відповідно до законодавства.
Відповідно до абзацу першого пункту 36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону.
Згідно з абзацом першим пункту 36 Особливостей після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, електронна система закупівель визначила тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АНГКОР-СТРОЙ» (Ідентифікаційний код в ЄДР – 35974622) (далі - ТОВ «АНГКОР-СТРОЙ»), - найбільш економічно вигідною.
У відповідності до абзацу другого пункту 36 Особливостей, замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АНГКОР-СТРОЙ» на відповідність вимогам тендерної документації, та з урахуванням того, що цей учасник процедури закупівлі виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «АНГКОР-СТРОЙ» відповідає вимогам тендерної документації, і у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АНГКОР-СТРОЙ» згідно з Особливостями.
Так під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АНГКОР-СТРОЙ» (далі, також - учасник) щодо її відповідності вимогам тендерної документації, - зокрема вимогам підпункту 1.1.3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, були розглянуті документи тендерної пропозиції ТОВ «АНГКОР-СТРОЙ», що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі). Документи, подані цим учасником згідно з пунктом 6 розділу ІІІ цієї тендерної документації, у відповідності до технічної специфікації (додаток 2 до тендерної документації).
Відповідно до вимог підпункту 6.2 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
1) технічний опис предмета закупівлі: товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю, у тому числі щодо кожного найменування товару, відповідно до всіх вимог, визначених у додатку 2 до тендерної документації;
2) довідку, складену в довільній формі, із зазначенням країни походження, назви та адреси виробника товару: рефюджів, що пропонуються учасником для постачання за договором про закупівлю, згідно з додатком 2 до тендерної документації;
3) гарантійний лист, складений в довільній формі, щодо постачання товару, що є предметом закупівлі, в обсягах та у строки, які визначені замовником;
4) інші документи, передбачені додатком 2 до тендерної документації.
У додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», зокрема, міститься таблиця: «ТЕХНІЧНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», у графах, якої щодо кожного найменування предмета закупівлі (товару), зазначено: № з/п; Назва найменування предмета закупівлі (товару); Кількість, штук; Призначення; Технічні вимоги; (далі - Таблиця). Серед іншого, у графі: «Технічні вимоги» Таблиці наведено вимоги щодо відповідності чинним нормативно-правовим документам у сфері дорожнього господарства та безпеки дорожнього руху кожного з трьох найменувань товару, - рефюджів; вимоги стосовно обладнання кожного найменування рефюджу, у тому числі стосовно обладнання другого найменування рефюджу в абзаці четвертому зазначено:
«- металевими захисними елементами - боллардами, які мають виконувати стримувальну функцію та забезпечувати безпеку пішоходів системою кріплення світлофорної стійки (відповідно до зображення рефюджа на схемі № 2, що наведена нижче)»; стосовно обладнання третього найменування рефюджу в абзаці четвертому зазначено: «- металевими захисними елементами - боллардами, які мають виконувати стримувальну функцію та забезпечувати безпеку пішоходів системою кріплення світлофорної стійки (відповідно до зображення рефюджа на схемі № 3, що наведена нижче)».
У додатку 2 до тендерної документації також міститься розділ: «УМОВИ ПОСТАВКИ», та вищевказані схеми №№ 2, 3 із зображенням рефюджів.
Стосовно результатів розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АНГКОР-СТРОЙ» щодо її відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, слід зазначити, що учасником у складі тендерної пропозиції, подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Технічні, кількісні, якісні та інші характеристики.pdf»), документ, а саме: «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. ТЕХНІЧНИЙ ОПИС» (№ 2606/1 від 26 червня 2023 року) (далі – ТЕХНІЧНИЙ ОПИС) (Додаток № 2 до цих пояснень), у другому абзаці якого ним зазначено, що: «Учасник ТОВ «АНГКОР-СТРОЙ», в особі директора Жеребцова І.В., підтверджує, що товар, який пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю, відповідає вимогам, визначеним у додатку 2 до тендерної документації.».
У ТЕХНІЧНОМУ ОПИСІ міститься ТАБЛИЦЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТОВАРУ, ЗАПРОПОНОВАНОГО УЧАСНИКОМ, ТЕХНІЧНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, у графах якої щодо кожного найменування предмета закупівлі (товару), учасником зазначено: «№ з/п; Назва найменування предмета закупівлі (товару), запропонованого учасником; Кількість, шт.; Призначення; Технічні вимоги; Відповідність запропонованого Товару технічним вимогам до предмету закупівлі» (далі – ТАБЛИЦЯ ВІДПОВІДНОСТІ).
У ТЕХНІЧНОМУ ОПИСІ тендерної пропозиції також міститься розділ: «УМОВИ ПОСТАВКИ», умови якого відповідають вимогам розділу: «УМОВИ ПОСТАВКИ» додатку 2 до тендерної документації, та «Додатки: 1. Схема № 1: Рефюдж RS REF 700/2000; 2. Схема № 2: Рефюдж RS REF 400/2000; 3. Схема № 3: Рефюдж RS REF 400/3000».
При цьому в останній графі: «Відповідність запропонованого Товару технічним вимогам до предмету закупівлі» ТАБЛИЦІ ВІДПОВІДНОСТІ, учасник, зокрема, зазначив: «Відповідає» щодо кожного найменування предмета закупівлі (товару), запропонованого учасником, і вказав про надання відповідної схеми: «(додається)».
Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Довідки та гарантійні листи.pdf») (Додаток № 3 до цих пояснень) гарантійний лист, а саме: «Гарантійний лист» (2606/3 від 26 червня 2023 року), в якому учасник, у том числі «гарантує виконання вимог замовника до предмета закупівлі, наведених у додатку 2 до тендерної документації». У цьому файлі також містяться:
- Довідка про країну походження товару, складена в довільній формі, із зазначенням країни походження, назви та адреси виробника товару: рефюджів, що пропонуються учасником для постачання за договором про закупівлю, згідно з додатком 2 до тендерної документації;
- Гарантійний лист, складений в довільній формі, щодо постачання товару, що є предметом закупівлі, в обсягах та у строки, які визначені замовником;
- інші документи, передбачені додатком 2 до тендерної документації.
Необхідно підкреслити, що жодних окремих вимог стосовно форми, чи складових технічного опису предмета закупівлі: товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю, у тому числі щодо кожного найменування товару, відповідно до всіх вимог, визначених у додатку 2 до тендерної документації, тендерна документація не містить. Як то тендерна документація також не містить вимог про надання у учасниками у складі їх тендерних пропозицій схем, чи зображень, чи креслень товару: рефюджів, що пропонуються ними для постачання за договором про закупівлю, у тому числі в якості підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником.
Виходячи з вищевикладеного, як уже зазначено вище,Замовником за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АНГКОР-СТРОЙ» було встановлено, що тендерна пропозиція цього учасника відповідає вимогам тендерної документації, зокрема, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі).
Додатки до пояснень: Додаток № 1, Додаток № 2, Додаток № 3.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНГКОР-СТРОЙ" |
15 275 248,68
UAH з ПДВ
|
15 275 248,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНГКОР-СТРОЙ" #35974622 |
Переможець |
15 275 248,68
UAH з ПДВ
|
07 липня 2023 17:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2023 10:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 09:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2023 10:25
|
Додаткова угода № 5 від 23.11.23 до дог. № 200_ТОВ АНГКОР СТРОЙ.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2023 10:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2023 10:51
|
Додаткова угода № 4 від 03.11.23 до дог. № 200_ТОВ АНГКОР СТРОЙ.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2023 10:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2023 13:08
|
Додаткова угода № 3 від 21.09.23 до дог. № 200_ТОВ АНГКОР СТРОЙ.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2023 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 серпня 2023 09:19
|
Додаткова угода № 2 від 22.08.23 до дог. № 200_ТОВ АНГКОР СТРОЙ.pdf | зміни до договору |
22 серпня 2023 09:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 серпня 2023 09:13
|
Додаткова угода № 1 від 21.08.23 до дог. № 200_ТОВ АНГКОР СТРОЙ.pdf | зміни до договору |
22 серпня 2023 09:11
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2023 09:20
|
Договір № 200 від 18.07.23_ТОВ АНГКОР СТРОЙ_РЕФЮДЖИ.pdf | укладений |
19 липня 2023 09:18
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Рефюдж довжиною від 2,5 м до 2,7 м, шириною від 2,1 м до 2,2 м, висотою від 0,6 м до 0,7 м | 30 | штуки |
198 299,03
UAH з ПДВ
|
Рефюдж довжиною від 2,4 м до 2,6 м, шириною від 2,0 м до 2,1 м, висотою від 0,35 м до 0,45 м | 30 | штуки |
231 296,75
UAH з ПДВ
|
Рефюдж довжиною від 2,3 м до 2,5 м, шириною від 2,8 м до 3,1 м, висотою від 0,35 м до 0,45 м | 9 | штуки |
265 263,92
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 200 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 200 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 200 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 200 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 200 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |