Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
6 195,92 UAH
UA-2023-06-22-005480-a 55ca4bc0ddd34ab1a2a70644a1b8f6ac
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Бобровська

+380957044732 sudmed.mk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 червня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївське обласне бюро судово-медичної експертизи Миколаївської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02138197
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Потьомкінська,138
Контактна особа: Тетяна Бобровська
+380957044732
sudmed.mk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 пачок
папір А4 500 арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54055, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Потьомкінська,138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 червня 2023  —  30 червня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
ніж канц
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54055, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Потьомкінська,138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 червня 2023  —  30 червня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачок
папір А4 250 арк 10 кол
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54055, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Потьомкінська,138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 червня 2023  —  30 червня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
клей силікатний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54055, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Потьомкінська,138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 червня 2023  —  30 червня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 25 Банківські 100

Тендерна документація

22 червня 2023 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Офісменеджер"
#33856421
Переможець 6 195,92
UAH з ПДВ
22 червня 2023 11:18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 червня 2023 11:18

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
папір А4 500 арк 25 пачок 225,00
UAH з ПДВ
ніж канц 3 штуки 37,80
UAH з ПДВ
папір А4 250 арк 10 кол 1 пачок 349,00
UAH з ПДВ
клей силікатний 10 штуки 10,85
UAH з ПДВ