Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний (для друку та копіювання), ДК 021:2015: 30197630-1 «Папір для друку» за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Очікувана вартість
51 000,00 UAH
UA-2023-06-22-005067-a 6cc2763ae2e749b1a642298edb1a48ba
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Браславец

+380562338337
+380976714920
+380970800269
tkrudnev@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ МАТЕРІ ТА ДИТИНИ ІМ. ПРОФ. М. Ф. РУДНЄВА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01985050
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Лесі Українки, буд. 26.
Контактна особа: Ольга Браславец
+380562338337, +380976714920, +380970800269
tkrudnev@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2023 11:03
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2023 23:00
Початок аукціону: 05 липня 2023 12:51
Очікувана вартість: 51 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 255,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 пачок
Папір офісний (для друку та копіювання), ДК 021:2015: 30197630-1 «Папір для друку»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект Лесі Українки, буд.26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 серпня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2023 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2023 11:03
Вимоги до закупівлі.docx
22 червня 2023 11:03
проект договору дод.3.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2023 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Рябець Тетяна Петрівна" 39 900,00
UAH з ПДВ
39 645,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" 40 698,00
UAH з ПДВ
39 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 41 400,00
UAH з ПДВ
39 942,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2023 15:24
Електронний підпис
03 липня 2023 15:23
згода Директор.pdf
03 липня 2023 15:23
Копія 1 Статуту.pdf.p7s
03 липня 2023 15:23
Проект договору.pdf.p7s
03 липня 2023 15:23
Проект договору.pdf
03 липня 2023 15:23
згода Директор.pdf.p7s
03 липня 2023 15:23
Копія 1 Статуту.pdf
03 липня 2023 15:23
Лист-погодження .pdf
03 липня 2023 15:23
Лист-погодження .pdf.p7s
03 липня 2023 15:23
СЕС Sylvamo.pdf.p7s
03 липня 2023 15:23
СЕС Sylvamo.pdf

Публічні документи

30 червня 2023 16:49
Електронний підпис
30 червня 2023 16:47
SMARTLINE Office.pdf
30 червня 2023 16:47
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
30 червня 2023 16:47
SCP_Висновок СЕС_2023.pdf
30 червня 2023 16:47
Лист.pdf
30 червня 2023 16:47
ЛИСТ (ліцензія).pdf
30 червня 2023 16:47
Документи.pdf
30 червня 2023 16:47
Довідка товар не з РФ.pdf
30 червня 2023 16:47
Лист-погодження.pdf
30 червня 2023 16:47
Довідка не є з РФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Рябець Тетяна Петрівна"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "Рябець Тетяна Петрівна"
#2470300165
Переможець 39 645,00
UAH з ПДВ
06 липня 2023 15:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 липня 2023 14:44

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель у пропозиції учасника ФОП "Рябець Тетяна Петрівна" подання яких вимагалось документацією спрощеної закупівлі – Папір офісний (для друку та копіювання), ДК 021:2015: 30197630-1 «Папір для друку» за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне». Під час розгляду пропозиції учасника, ФОП "Рябець Тетяна Петрівна" (надалі – учасник), виявлено невідповідності в інформації / документах, що запропоновані учасником в його пропозиції, подання яких вимагалось документацією, а саме: Відповідно до абз.8 п.1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу III. Інструкція з підготовки пропозицій, необхідно надати в пропозицію: «- …Довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру* та/або картка платника податків та/або Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи – підприємця (вимога тільки для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців) *Для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, необхідно надати пояснюючий лист із зазначенням цього в довільній формі…» В пропозиції учасник надав документ (файл «05ІПН_Рябець ТП.pdf»), але файл відкрити технічно неможливо, відкриття цього файлу призводить до появи помилки. Відповідно п.5 Розділу IV. Вимог до спрощеної закупівлі та враховуючи Наказ ДП “ПРОЗОРРО” від 20.10.2022 № 25 (п.3 розділ 2 Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі), Учаснику необхідно розмістити в електронній системі закупівель відсутні документи/інформацію, а саме: - Довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру* та/або картка платника податків та/або Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи – підприємця (вимога тільки для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців) *Для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, необхідно надати пояснюючий лист із зазначенням цього в довільній формі.

Документи

06 липня 2023 15:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2023 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Рябець Тетяна Петрівна"
#2470300165
39 645,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 липня 2023 15:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2024 11:44
Електронний підпис укладений
11 липня 2023 09:23
д.11.PDF укладений
11 липня 2023 09:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 липня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 39 645,00
UAH