Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вантажні транспортні засоби; портативний медичний шпиталь на базі вантажного автомобіля; автоцистерни на базі вантажного автомобіля (3 ЛОТИ) Код ДК 021:2015: «34130000-7» - «Мототранспортні вантажні засоби» («34137000-6» -«Вантажні транспортні засоби, що були у використанні», «34133100-9 – Автоцистерни) - ЛОТ №3 - Автоцистерни на базі вантажного автомобіля, код ДК 021:2015 «34130000-7» - «Мототранспортні вантажні засоби» (34133100-9 – Автоцистерни)
Очікувана вартість
27 200,00 EUR
UA-2023-06-22-002907-a 97e4c38a6ffe4dd49b1231e8c9d8a589
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія ОСЬКІНА

+380472563423 oskinan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 червня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02082522
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 62
Контактна особа: Наталія ОСЬКІНА
+380472563423
oskinan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Автоцистерни на базі вантажного автомобіля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Республіка Польща, Дорогуськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 липня 2023
ДК 021:2015: 34133100-9 — Автоцистерни

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-09-29-000016 ● e490bd0fb44745b3a868587f916064c6
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2023 13:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
29.09.2023 № 84-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
29.09.2023 № 84-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-06-22-002907-a, 22.06.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-02 11:06:24

Запит про надання пояснення

Запит про надання пояснення
В ході проведення моніторингу закупівлі щодо придбання автоцистерн на базі вантажного автомобіля (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-22-002907-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами
здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності
підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про
закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих
потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх поставки A.R.T. SP.Z O. O. (5851485810), з яким укладений договір від 08.06.2023 № 585 без використання електронної системи закупівель?
4. Яким чином A.R.T. SP.Z O. O. (5851485810) підтверджено
ступінь локалізації виробництва товару, що постачається згідно умов договору від 08.06.2023 № 585?
Пояснення, інформацію та/або документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та/або які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-05 18:35:07

Відповідь на запит


1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Щодо бюджетних призначень:
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» (надалі – Підприємство) є юридичною особою, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, а саме забезпечення виробництва, транспортування та постачання теплової енергії споживачам та забезпечення виробництва, передачі, розподілу, купівлі-продажу, постачання електричної енергії споживачам (пункт 2-3 частини 2 Закону).
Підприємство є самостійним суб’єктом господарювання, яке створене для задоволення суспільних та особистих потреб шляхом систематичного здійснення діяльності в порядку передбаченому чинним законодавством України. Підприємство здійснює свою діяльність на підставі Статуту.
Відповідно до Статуту Власником підприємства є Черкаська міська рада, підприємство є унітарним, комерційним та діє з метою отримання прибутку. Підприємство має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банку, печатки, штампи, бланки зі своїм найменуванням та є прибутковим підприємством.
КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» не є бюджетною установою, відповідно, підприємство проводило закупівлю за рахунок власних коштів, посилання на джерело фінансування закупівлі - власні кошти підприємства уповноваженою особою зазначено у змінах до річного плану закупівель (UA-P-2023-06-09-005570-c).
Додатки: витяг із Статуту.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
23.05.2023 року Черкаською міською радою прийняте рішення № 42-1 (надалі – Рішення), яким доручено комунальному підприємству теплових мереж «Черкаситеплокомуненерго» Черкаської міської ради» здійснити закупівлю автомобілів, які були у використанні, з подальшою відмовою на користь держави та передачі Збройним силам України.
Під час розгляду питання про надання підприємству доручення на закупівлю на сесії Черкаської міської ради були заслухані прохання представників Збройних сил України, на користь яких буде здійснюватися передача автомобілів, у придбанні автомобілів, зокрема і автоцистерн, необхідних для виконання ними спеціальних завдань під час дії воєнного стану в Україні.
Технічні та якісні характеристики товару погоджені командиром військової частини А 7046 та начальником автомобільної служби військової частини А 7046 були підставою для оголошення відповідної закупівлі.
Додатки: Рішення міської ради від 23.05.2023 №42-1, технічні характеристики Товару до ЛОТУ №3 в Додатку №3 до тендерної документації.

Щодо визначення очікуваної вартості:
Після отримання Рішення Черкаської міської ради та погодженого переліку технічних та якісних характеристик Замовником були направлені запити потенційним постачальникам, а також здійснено моніторинг вітчизняних та іноземних ринків щодо цінових пропозицій предмета закупівлі.
За результатами запиту потенційним постачальникам – направлено 3 запити через засоби електронного зв’язку - отримано відповідь від одного учасника - A.R.T. SP.Z O.O. (лист від 26.05.2023).
За результатами ретельного моніторингу закупівель, відповідно до технічних характеристик товару, було знайдено дві пропозиції від фізичних осіб.
Таким чином, формування очікуваної вартості Товару було здійснене Замовником на підставі цінової пропозиції потенційного постачальника з дотриманням принципів визначення очікуваної вартості, передбачених ст. 5 Закону, а саме максимальної економії та ефективності.
Додатки: Листи №12/676/2 від 25.05.2023 року КПТМ «Черкаситеплокомуненерго», цінові пропозиції (лист від 26.05.2023 A.R.T. SP.Z O.O.), дві пропозиції ринку станом на 25.05.2023.

2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Відповідно до пп. 6 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Так, по завершенню кінцевого строку подання тендерних пропозицій: 05.06.2023 року (00:00) електронною системою закупівель було відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений згідно з цими особливостями, а саме відкриті торги за предметом закупівлі: Вантажні транспортні засоби; портативний медичний шпиталь на базі вантажного автомобіля; автоцистерни на базі вантажного автомобіля (3 ЛОТИ) Код ДК 021:2015: «34130000-7» - «Мототранспортні вантажні засоби» («34137000-6» - «Вантажні транспортні засоби, що були у використанні», «34133100-9 – Автоцистерни), ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-26-012961-a.
Таким чином, відповідно до норм чинного законодавства, що регулює особливості здійснення публічних закупівель у період дії воєнного стану, КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» мало всі законні підстави здійснити таку закупівлю та укласти договір без застосування відкритих торгів.
Крім того, з метою дотримання вимог чинного законодавства 22 червня 2023 року Замовником в електронній системі публічних закупівель Prozorro та Zakupki.Prom.ua, ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-22-002907-a в розділі «Документи закупівлі», було надане «Обгрунтування застосування Замовником підстави для здійснення закупівлі пп. 6 п.13 Особливостей» та опубліковано «Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-05-26-012961-a Автоцистерни на базі вантажного автомобіля, код ДК 021:2015 «34130000-7» - «Мототранспортні вантажні засоби» (34133100-9 – Автоцистерни) від 05 червня 2023».

3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх поставки A.R.T. SP.Z O. O. (5851485810), з яким укладений договір від 08.06.2023 № 585 без використання електронної системи закупівель?
Основним принципом при укладанні договорів, якого КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» як Замовник дотримується під час здійснення всіх без винятку закупівель, є неупереджене та рівне ставлення до учасників закупівлі, дотримання принципів недискримінації та прозорості.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, положеннями статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Враховуючи критичну необхідність здійснення закупівлі товару, який є вкрай необхідним для Збройних сил України, нагальну потребу в закупівлі, основними критеріями визначення можливого постачальника товару були найбільш економічно обгрунтована цінова пропозиція, а також можливість та готовність поставити товар в умовах воєнного стану.
Звертаємо Вашу увагу, що товар, з метою поставки якого укладено договір № 585 від 08.06.2023 р., у воєнний час є надзвичайно важливими та необхідними для Збройних сил України, а тому, відповідно, попит на нього значно перевищує пропозицію як на вітчизняному, так і на іноземному ринках.
Враховуючи лист потенційного постачальника від 26.05.2023 р. з ціновою пропозицією та підтвердженням готовності поставити необхідний Збройним силам України товар в умовах дії воєнного часу, його тривалий – з 2018 року – досвід роботи на ринку, попередній позитивний досвід роботи з цим постачальником, Замовником прийняте рішення про укладання договору.
Таким чином, Замовником було визначено потенційного постачальника керуючись зокрема і принципом максимальної економії та ефективності.


4. Яким чином A.R.T. SP.Z O. O. (5851485810) підтверджено ступінь локалізації виробництва товару, що постачається згідно умов договору від 08.06.2023 № 585?
Відповідно до положень пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує: у 2022 році - 10 відсотків; у 2023 році - 15 відсотків; у 2024 році - 20 відсотків; у 2025 році - 25 відсотків; у 2026 році - 30 відсотків; у 2027 році - 35 відсотків; з 2028 року до дня завершення 10-річного строку дії цього пункту - 40 відсотків.
Також, згідно з абзацом 4 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не застосовуються замовниками у разі: здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача.
Інформація щодо закупівлі товарів з подальшою відмовою на користь держави та передачі Збройним силам України була зазначена Замовником в пункті №5 Таблиці №3 Додатку №1 до Тендерної документації та пункті 9 Розділу III Тендерної документації ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-26-012961-a.
Таким чином, керуючись вимогами Особливостей здійснення публічних закупівель, Замовник не мав правових підстав вимагати від A.R.T. SP.Z O. O. підтвердження ступеню локалізації виробництва.




Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 11 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 17 жовтня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
A.R.T. SP.Z O. O.
#5851485810
Переможець 27 200,00
EUR
22 червня 2023 10:05

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 16:07
Додаткова угода №3 до Договору №585.PDF зміни до договору
03 січня 2024 16:02
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2023 14:17
Додаткова угода №2 до договору 585.PDF зміни до договору
31 серпня 2023 14:16
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2023 15:08
585 д.у..pdf зміни до договору
22 червня 2023 15:07
Договір №585 від 08.06.2023 А.pdf укладений
22 червня 2023 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №585
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в додатковій угоді №1 від 12.06.2023 допущена описка однієї цифри реквізитів продавця
Номер договору про закупівлю: №585
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №585
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML