Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стаканчики пластикові об’ємом 200 мл для здійснення заходів з підтримки внутрішньопереміщених або евакуйованих осіб, які в подальшому будуть використані для організації надання побутових послуг внутрішньо-переміщеним та/або евакуйованим особам у Вінницькій області, смт. Стрижавка.
Очікувана вартість
5 040,00 UAH
UA-2023-06-20-016547-a 5ecb38c6bf6f45e0b9ca9d9791f9c7e4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дудко Наталя Вячеславівна

+380670067995 nata7405sh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 червня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житлово-комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Азовжитлокомплекс»
Код ЄДРПОУ: 32320788
Місцезнаходження: 87529, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Воїнів-Визволителів, 82
Контактна особа: Дудко Наталя Вячеславівна
+380670067995
nata7405sh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
84 упаковка
Стаканчик пластиковий, об’єм 200 мл 100 шт./уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2023
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Аванс 3 Календарні 100

Тендерна документація

20 червня 2023 20:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ ОГАНДЖАНЯН ВААГН СУРЕНОВИЧ
#2962916810 61204
Переможець 5 040,00
UAH
20 червня 2023 20:17

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор №75 укладений
20 червня 2023 20:19