Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покриття тротуарів та пішохідних доріжок по вулиці Василя Стуса в м. Біла Церква Київської області (Код ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
7 796 402,40 UAH
UA-2023-06-20-009660-a b9f942048bd5492b8fa1f437411be9cd
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павлюк Лілія

380989695078 pavliuk_l@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03346696
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2
Контактна особа: Павлюк Лілія
380989695078
pavliuk_l@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2023 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 червня 2023 10:00
Очікувана вартість: 7 796 402,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 985,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покриття тротуарів та пішохідних доріжок по вулиці Василя Стуса в м. Біла Церква Київської області (Код ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вул. Василя Стуса
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2024
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 червня 2023 14:24
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 червня 2023 14:24
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 червня 2023 14:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 червня 2023 14:24
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 червня 2023 14:24
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 червня 2023 14:24
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 червня 2023 14:24
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 червня 2023 14:24
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 червня 2023 14:24
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 червня 2023 14:24
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 червня 2023 14:24
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 червня 2023 14:24
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 червня 2023 14:24
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 червня 2023 14:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 червня 2023 14:24
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 червня 2023 14:24
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 червня 2023 14:24
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 червня 2023 14:24
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 червня 2023 14:24
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 червня 2023 14:24
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 червня 2023 14:24
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 червня 2023 14:24

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-09-28-000001 ● 9f94e367f2a24b3aaa1ec159cefccced
  • Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 вересня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 вересня 2023 10:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
28.09.2023 № 64-з

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 03.08.2023 №003100-18/8714-2023

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Богдан ГРИЦАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.09.2023 №64-з

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-06-20-009660-a 20.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-28 12:32:54

Запит Замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт покриття тротуарів та пішохідних доріжок по вулиці Василя Стуса в м. Біла Церква Київської області (Код ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-20-009660-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-29 13:12:40

Відповідь на запит

На Ваш запит про надання пояснень щодо того, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість та надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), який надійшов 28.09.2023 року у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт: Капітальний ремонт покриття тротуарів та пішохідних доріжок по вулиці Василя Стуса в м. Біла Церква Київської області (Код ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), ідентифікатор тендеру: UA-2023-06-20-009660-a надаємо наступну інформацію.

1. Щодо надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо:
Очікувана вартість закупівлі робіт: Капітальний ремонт покриття тротуарів та пішохідних доріжок по вулиці Василя Стуса в м. Біла Церква Київської області (Код ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) визначається з урахуванням Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації та з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво і складає 7 796 402 грн. 40 коп.
Технічні та якісні характеристики закупівлі визначено відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації на Капітальний ремонт покриття тротуарів та пішохідних доріжок по вулиці Василя Стуса в м. Біла Церква Київської області.
Технічна специфікація містить заплановані обсяги робіт, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації, яка пройшла експертизу і отримала позитивний висновок (№406/е/23- КД/П від 30.05.2023 р.).
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), повідомляємо:
У зв’язку із відсутністю власного веб-сайту оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на офіційному веб-сайті Білоцерківської міської ради (головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) - https://new.bc-rada.gov.ua/biznesu/publichni_zakupivli/obgruntuvannia_tekhnichnykh_ta_yakisnykh_kharakterystyk_predmeta_zakupivli_rozmiru_biudzhetnoho_pryznachennia__ochikuvanoi_vartosti_predmeta_zakupivli/kapitalnyi_remont_pokryttia_trotuariv_ta_pishokhidnykh_dorizhok_po_vulytsi_vasylia_stusa_v_m_bila_tserkva_kyivskoi_oblasti__kod_dk_021_2015_45233000-9_-_budivnytstvo__vlashtovuvannia_fundamentu_ta_pokryttia_shose__dorih.html

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-04 14:50:08

Запит Замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт покриття тротуарів та пішохідних доріжок по вулиці Василя Стуса в м. Біла Церква Київської області (Код ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-20-009660-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПП «Управління газових робіт» те, що у розділі ІІ. Будівельні машини і механізми Підсумкової відомості ресурсів (файл «15_ДЦ 1.pdf) учасником ПП «Управління газових робіт» включено, зокрема: компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа, машини поливально-мийні, місткість 6000 л, крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т, котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т, електростанції пересувні, потужність 2 кВт, бульдозери, потужність 59 кВт, молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій, віброущільнювачі (віброплити) з бензиновим двигуном легкі, маса до 100 кг, автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т, проте в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 27.06.2023 №55/112 (файл «4_Довідка щодо наявності МТБ.pdf») відсутня інформація про наявність вищеперелічених машин і механізмів?
2. Пунктом 13.1 розділу XIII договору від 18.07.2023 №1084/2023, укладеного Замовником з ПП «Управління газових робіт», передбачено, що «Підрядник гарантує якість виконаних робіт та можливість експлуатації об’єкта відповідно до умов кошторисної документації протягом семи років.»
Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено гарантійний строк якості закінчених робіт 7 років?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-06 15:38:24

Відповідь на запит UA-M-2023-09-28-000001

На Ваш запит про надання пояснень, який надійшов 04.10.2023 року у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт: Капітальний ремонт покриття тротуарів та пішохідних доріжок по вулиці Василя Стуса в м. Біла Церква Київської області (Код ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), ідентифікатор тендеру: UA-2023-06-20-009660-a надаємо наступну інформацію.

1. Щодо надання пояснень чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПП «Управління газових робіт» те, що у розділі ІІ. Будівельні машини і механізми Підсумкової відомості ресурсів (файл «15_ДЦ 1.pdf) учасником ПП «Управління газових робіт» включено, зокрема: компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа, машини поливально-мийні, місткість 6000 л, крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т, котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т, електростанції пересувні, потужність 2 кВт, бульдозери, потужність 59 кВт, молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій, віброущільнювачі (віброплити) з бензиновим двигуном легкі, маса до 100 кг, автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т, проте в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 27.06.2023 №55/112 (файл «4_Довідка щодо наявності МТБ.pdf») відсутня інформація про наявність вищеперелічених машин і механізмів, повідомляємо:
Тендерна документація за предметом закупівлі вцілому, та пункт 1 додатку 1 до тендерної документації, не містять вимоги щодо обов’язкового зазначення в довідці Учасника всього обладнання, матеріально технічної бази та технологій зазначених в Підсумковій відомості ресурсів Учасника. Тому під час розгляду тендерної документації Замовником не перевірялась відповідність техніки зазначеної в підсумковій відомості ресурсів Учасника довідці «Про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій Учасника» вих. № 55/112 від 27 червня 2023 року.
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до вимог пункту 1 додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження учасником відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати:
- Довідку заповнену за формою 1 «Про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»;
- Обов’язкова наявність у власності або користуванні (оренда, тощо) такого обладнання, будівельних машин і механізмів: (Екскаватор – не менше 1 од.; Автогрейдер – не менше 1 од.; Коток дорожній масою не менше 8 т. – не менше 1 од.; Коток дорожній масою не менше 13 т. – не менше 1 од.; Асфальтоукладач – не менше 1 од.; Автомобіль самоскид – не менше 1 од.; Машина для фрезерування асфальтобетонних покриттів – не менше 1 од.; Гудронатор – не менше 1 од.);
-Документи, які засвідчують підстави користування обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (договір лізингу, договір оренди, договір підряду (обладнання субпідрядника/співвиконавця), договір надання послуг, тощо.

На виконання вимог пункту 1 додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження наявності в Учасника обладнання, матеріально технічної бази та технологій необхідної для виконання робіт за предметом закупівлі Учасником приєднано довідку вих. № 55/112 від 27 червня 2023 року та скановану копію договору про надання послуг № 0103/23-703 від 01 березня 2023 року з ТОВ «КОМПАНІЯ МІСТДОРБУД», що підтверджує наявність в Учасника техніки, зазначеної в довідці вих. № 55/112 від 27 червня 2023 року.
Враховуючи те, що довідка Учасника «Про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій Учасника» вих. № 55/112 від 27 червня 2023 року та договір про надання послуг № 0103/23-703 від 01 березня 2023 року містить весь перелік техніки, що вимагалось Замовником у пункті 1 додатку 1 до тендерної документації, Замовник дійшов висновку, що Учасник повною мірою підтвердив відповідність такому кваліфікаційному критерію як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Варто зауважити, що весь перелік техніки, зазначеної в розділі ІІ. Будівельні машини і механізми, підсумкової відомості ресурсів Учасника наявний у додатку № 1 (СПЕЦИФІКАЦІЯ) до договору про надання послуг №0103/23-703 від 01 березня 2023 року укладеного між ПП «Управління газових робіт» та ТОВ «КОМПАНІЯ МІСТДОРБУД, що свідчить про можливість ПП «Управління газових робіт» виконувати роботи всією спецтехнікою, зазначеною підсумковій відомості ресурсів.

2. Щодо того, яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено гарантійний строк якості закінчених робіт 7 років, повідомляємо:
04.03.2008 року набрав чинності наказ Мінрегіонбуду України № 117 яким затверджено державний стандарт України ДСТУ Б В.2.7-145:2008 «Вироби бетонні тротуарні неармовані. Технічні умови», сфера застосування якого поширюється у тому числі і на фігурні елементи мощення, оскільки останні є виробом неармованим, виготовленим із бетонної суміші.
Відповідно до пункту 13.3 розділу 13 «Гарантії виробника» ДСТУ Б В.2.7-145:2008 гарантійний термін експлуатації виробів складає п'ять років з дня влаштування покриття.
Як вбачається з технічного завдання, що є додатком 3 до тендерної документації, предметом закупівлі є саме виконання робіт з покриття тротуарів та пішохідних доріжок з фігурних елементів мощення (плитки тротуарні).
Враховуючи те, що Замовник зацікавлений у якісному виконанні робіт, керуючись пунктом 13.3 ДСТУ Б В.2.7-145:2008 Замовником визначено гарантійний строк експлуатації об’єкту що є більшим ніж 5 років, а саме 7 років.


Додатки:
Додаток № 1 – ДСТУ Б В.2.7-145:2008 «Вироби бетонні тротуарні неармовані. Технічні умови»;


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 13 жовтня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 червня 2023 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ГАЗОВИХ РОБІТ" 7 623 979,49
UAH з ПДВ
7 623 979,49
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 липня 2023 00:16
Електронний підпис
06 липня 2023 00:15
vytiah_pro_nesudymist_vid.zip
06 липня 2023 00:15
Наказ на директора.pdf
06 липня 2023 00:15
Довідка.zip
06 липня 2023 00:15
Довідка 2.zip
30 червня 2023 15:16
Електронний підпис
30 червня 2023 15:15
К Графік оновл.pdf
30 червня 2023 11:46
Електронний підпис
30 червня 2023 11:42
Довідка персонал.pdf
30 червня 2023 11:42
ЗКР.pdf
30 червня 2023 11:42
К Графік.pdf
30 червня 2023 11:42
Інформаційна довідка.pdf
27 червня 2023 21:46
Електронний підпис
27 червня 2023 21:45
6.5_Наказ Висоцьий В.В.pdf
27 червня 2023 21:45
6.4_Наказ Мосійчук В.М.pdf
27 червня 2023 21:45
6.7_Наказ Бельшев О.С.pdf
27 червня 2023 21:45
7.2_ВИПИСКА.pdf
27 червня 2023 21:45
16_ДЦ 2.pdf
27 червня 2023 21:45
13_Довідка не є рф рб.pdf
27 червня 2023 21:45
7.3_Наказ на директора.pdf
27 червня 2023 21:45
6.34_Диплом Стретович.pdf
27 червня 2023 21:45
6.31_Диплом Мельник .pdf
27 червня 2023 21:45
6.2_Наказ Мельник О.М..pdf
27 червня 2023 21:45
7.1_Витяг ПДВ.pdf
27 червня 2023 21:45
6.9_Наказ на директора.pdf
27 червня 2023 21:45
18_Календарний Графік.pdf
27 червня 2023 21:45
6.30_Диплом Турак М В.pdf
27 червня 2023 21:45
6.35_Диплом Шипукова Н Г.pdf
27 червня 2023 21:45
7_Статут.pdf
27 червня 2023 21:45
6.32_Диплом НВК.pdf
27 червня 2023 21:45
17_ДЦ 3.pdf
27 червня 2023 21:45
6.17_Пічник (Линник О.С.).pdf
27 червня 2023 21:45
100.imd
27 червня 2023 21:45
6.6_Наказ Турак М.В..pdf
27 червня 2023 21:45
6.8_Наказ Слесар О.П..pdf
27 червня 2023 21:45
15_ДЦ 1.pdf
27 червня 2023 21:45
6.33_Диплом Слесар.pdf
27 червня 2023 21:45
6.1_ Наказ Стретович А.О.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ГАЗОВИХ РОБІТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ГАЗОВИХ РОБІТ"
#34987505
Переможець 7 623 979,49
UAH з ПДВ
03 липня 2023 10:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 червня 2023 16:50

Вимога про усунення невідповідностей

1. У відповідності до вимог пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу, щодо оформлення документів тендерної пропозиції Учасника, що складені безпосередньо Учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи- роз’яснення/гарантійні листи, тощо, повинні бути оформлені на фірмовому бланку (за наявності), адресовані уповноваженій особі відділу з питань публічних закупівель ДЖКГ БМР, містити посилання на закупівлю та підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) у разі накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію, а не на кожен електронний документ пропозиції окремо. Також відповідно до вимог абзацу 3 пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу наступного змісту: Учасник у складі тендерної пропозиції має надати проект календарного графіку виконання робіт. Проект календарного графіку виконання робіт по об’єкту заповнюється учасником у відповідності до додатку 2 проекту договору, та має відображати: види робіт, їх обсяг, орієнтовну вартість та терміни виконання. Учасник при заповненні даного проекту календарного графіку самостійно визначає види робіт, їх послідовність та терміни їх виконання, при чому самостійно вказуючи рік (роки), місяці та неділі виконання робіт у відповідності до кошторисних потреб. Проект календарного графіку за даною закупівлею потрібно заповнювати з урахуванням орієнтовної вартості фінансування на 2023 та 2024 роки. На виконання вимог абзацу 3 пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Учасником приєднано календарний графік виконання робіт по об’єкту (найменування файлу «18_Календарний Графік.pdf»). Проте календарний графік виконання робіт по об’єкту оформлений не у відповідності до вимог пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та сума орієнтовної вартості робіт у календарному графіці становить 7 640 425,27 грн., що не відповідає сумі пропозиції Учасника (7 623 979,49 грн.), що є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації Замовника. 2. У відповідності до вимог підпункту 2.1. пункту 2 додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження учасником відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати зокрема довідку за формою 2, скановані копії наказів про призначення на відповідні посади працівників та/або скановані копії інших документів (наприклад трудових договорів, цивільно-правових договорів, трудових книжок, тощо), що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Крім того у довідці має бути зазначено найменування учбового закладу, фах спеціальність/спеціалізація) для працівників, які мають вищу освіту, у цьому разі до тендерної пропозиції мають бути додані скановані копії дипломів працівників, які мають вищу освіту. На виконання вимог підпункту 2.1. пункту 2 додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник надав зокрема довідку вих. № 54/12 від 26.06.2023 року «Про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід». Зазначена довідка містить інформацію про те, що інженер з проектно-кошторисної роботи Колесніченко Наталія Валеріївна має вищу освіту, проте у складі тендерної пропозиції відсутня сканована копія диплому про здобуття вищої освіти Колесніченко Наталії Валеріївни або відсутнє пояснення та або документи, що свідчать про зміну прізвища Колесніченко Наталії Валеріївни, що є невідповідністю у тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Також у довідці вих. № 54/12 від 26.06.2023 року зазначена інформація про спеціальність/спеціалізацію працівників, які мають вищу освіту, а саме: Стретовича Анатолія Олеговича (відповідно до диплому Київського національного університету будівництва і архітектури), Слесар Олександра Петровича (відповідно до диплому Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»), Мельника Олександра Миколайовича (відповідно до диплому Київського державного технічного університету будівництва і архітектури), Турак Михайла Валерійовича (відповідно до диплому Київського університету імені Тараса Шевченка), не відповідає спеціальності, зазначеної в дипломах про здобуття вищої освіти таких працівників, що є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації Замовника. 3. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу до Учасника щодо виконання розрахунку договірної ціни пропозиції зокрема: Цiна тендерної пропозицiї (договiрна цiна) учасника повинна були розрахована вiдповiдно до діючих кошторисних норм України у будівництві та виконана у програмному комплексi АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (надається замовнику у форматі .imd або .bdcu, або .bdcr) та .pdf. Документальне підтвердження відповідності робіт, що запропоновані учасником вимогам тендерної документації повинно містити: - розрахунок твердої договірної ціни пропозиції; - зведений кошторис; - локальний кошторис з розрахунками одиничної вартості; - дефектий акт; - підсумкова відомість ресурсів; - пояснювальна записка; - розрахунок загальновиробничих витрат; - об’єктний кошторис; Проте у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній зведений кошторис за предметом закупівлі у форматі .pdf, що є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації Замовника. Запропонувати учаснику в термін 24 години з моменту оприлюднення цього повідомлення усунути вищезазначені невідповідності шляхом приєднання до тендерної пропозиції наступних документів: - Оновленого календарного графіку виконання робіт по об’єкту оформленого у відповідності до вимог пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації з загальною сумою орієнтовної вартості робіт що відповідає сумі пропозиції Учасника (7 623 979,49 грн.); - Оновленої довідки вих. № 54/12 «Про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід» з уточненою інформацією про спеціальність/спеціалізацію працівників, які мають вищу освіту, відповідно до приєднаних Учасником копій дипломів про здобуття вищої освіти; - Скановану копію диплому про здобуття вищої освіти Колесніченко Наталії Валеріївни відповідно до довідки вих. № 54/12 або пояснення та/або документів, що свідчать про зміну прізвища Колесніченко Наталії Валеріївни; - Зведеного кошторису за предметом закупівлі у форматі .pdf.

Документи

03 липня 2023 10:56
Довідка НАЗК
03 липня 2023 10:55
Електронний підпис
03 липня 2023 10:55
протокол 253.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2023 10:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ГАЗОВИХ РОБІТ"
#34987505
7 623 979,49
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2023 10:56
Довідка НАЗК
03 липня 2023 10:55
Електронний підпис
03 липня 2023 10:55
протокол 253.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 08:26
1084-1.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 08:25
Електронний підпис укладений
18 липня 2023 15:58
1084.pdf укладений
18 липня 2023 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна календарного графіку
Номер договору про закупівлю: 1084/2023
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML