Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДИРЕКЦІЯ ОБРОБЛЕННЯ ТА ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПОШТИ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 01181736 |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , Київська обл., Київ, вулиця КІРПИ ГЕОРГІЯ, будинок 2 |
Контактна особа: |
Валерій Павлушков 380501602636 pavlushkov1-vv@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2023 21:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2023 23:00 |
Початок аукціону: | 28 червня 2023 14:55 |
Початок аукціону: | 28 червня 2023 14:55 |
Очікувана вартість: | 39 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 198 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії за примірною формою, передбаченою Додатком 9 до тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 6 цієї документації. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 5% від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 6 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63110000-3: Послуги з обробки вантажів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за Послуги здійснюється Замовником у національній валюті у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 7 (семи) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту, а також реєстрації Виконавцем в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої податкової накладної та за умови відсутності неусунених Виконавцем зауважень Замовника до змісту та форми зазначених документів. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: Дирекція оброблення та перевезення пошти Акціонерного товариства «Укрпошта». Місцезнаходження Закупівельника: Україна, 03035, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2. Код ЄДРПОУ закупівельника: 01181736. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2023 21:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2023 21:33 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.zip | |
19 червня 2023 21:33 |
Тендерна документація.docx.zip | |
19 червня 2023 21:33 |
Додаток 6 до ТД - Проєкт договору.docx.zip |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-14-000035 ● feafb74ca15044d2a1904e2f80112465
- Статус: вирішено ● Дата: 19 лютого 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2023 11:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.07.2023 № 219
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2023-06-19-016067-a 19.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-18 09:44:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг «Послуги з обробки вантажів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-19-016067-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1.Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2.Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3.Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-18 14:29:09
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Відповідно пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
1. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена на підставі діючого на момент оголошення даної процедури в АТ «Укрпошта» Положення «Про організацію публічних закупівель». Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки чотирьох пропозицій потенційних виконавців послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір не перевищує середнього значення таких пропозицій: ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА» – 130,00 грн. за 1 людино-годину, ТОВ "БЛАГОДА КОМПАНІ" – 150,43 грн. за 1 людино-годину, ТОВ «СТУДСЕРВІС АУТСОРСИНГ» - 135,00 грн. за 1 людино-годину, ФОП БУРЯК ІГОР ЮРІЙОВИЧ - 140,00 грн. за 1 людино-годину. (Комерційні пропозиції додаються).
Розрахунок очікуваної вартості складено з урахуванням загального обсягу послуг, що закуповувались, а саме: 300000 людино-годин. Середнє арифметичне, згідно отриманих пропозицій, за одиницю послуги складає – 138,86 грн. з ПДВ. Для розрахунку очікуваної вартості обрана вартість за одиницю послуги нижче середньо-ринкової відповідно до фінансування, що склала 132,00 грн. 00 коп. Відповідно очікувана вартість закупівлі склала 39 600 000,00 грн. з ПДВ (тридцять дев’ять мільйонів шістсот тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
Очікувана вартість закупівлі передбачена фінансовим планом підприємства та річним планом закупівель на 2023 рік та сформована шляхом моніторингу середньо-ринкових цін на аналогічні та подібні послуги.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: У зв’язку із значним збільшенням обсягу поштових відправлень, з метою недопущення накопичення необробленої пошти, а також для забезпечення своєчасного виконання розкладу руху автомобілів на магістральних поштових маршрутах в частині своєчасного вивантаження та завантаження пошти, дотримання контрольних термінів оброблення поштових відправлень та зниження пікових навантажень в Дирекції оброблення та перевезення пошти АТ «Укрпошта» (надалі – філія) виникла потреба у закупівлі послуг з обробки вантажів (поштових відправлень). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до затверджених на підприємстві правил та регламентів щодо здійснення навантажувально-розвантажувальних робіт, переміщення поштових відправлень, формування палет, тощо, та інших нормативно-правових актів, якими регулюється порядок та правила надання подібних послуг та з урахуванням забезпечення конкурентного середовища для учасників закупівель. Так як філія є режимним об’єктом і її територія відноситься до зони митного контролю, до виконавця послуг встановлено низку специфічних вимог в технічній специфікації та проекті договору, таких як: наявність у персоналу довідок МВС про відсутність судимості та завчасне повідомлення деталізованих списків, для подальшого отримання дозволу від Державної митної служби України. Визначені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
2. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 зі змінами АТ «Укрпошта» організовано, з використанням можливостей електронних майданчиків, на сторінці власного веб-сайту https://www.ukrposhta.ua/ у розділі «Закупівлі» розміщення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета кожної конкурентної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі. (Пошук за ідентифікатором UA-2023-06-19-016067-a, посилання https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli, у віджеті від майданчику «Смарт тендер»).
Крім того обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості додатково оприлюднено в електронній системі закупівель файл «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.zip».
3. Переможцем процедури закупівлі ТОВ "РІКС РЕКРУТИНГ" виконано вимоги пункту 6 розділу VI тендерної документації та надано забезпечення виконання договору – оригінал гарантії виконання зобов’язань за № BGV/UA/03-2-04296, виданої АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО - ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК», на суму, що відповідає 5 % (п’яти відсоткам) вартості Договору, а саме UAH 1 776 750.00 гривень (Один мiльйон сiмсот сiмдесят шiсть тисяч сiмсот п'ятдесят гривень 00 копiйок). ТЕРМІН ДІЇ ГАРАНТІЇ: з «14» липня 2023 року по «01» лютого 2024 року включно (Гарантія виконання зобов’язань № BGV/UA/03-2-04296 додається).
Гарантія виконання зобов’язань також оприлюднена в електронній системі закупівель файл «4.2. БГ. Дог. 300 000.pdf».
Додатки:
1. Комерційні пропозиції ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА», ТОВ "БЛАГОДА КОМПАНІ", ТОВ «СТУДСЕРВІС АУТСОРСИНГ», ФОП БУРЯК ІГОР ЮРІЙОВИЧ.
2. Гарантія виконання зобов’язань за № BGV/UA/03-2-04296.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку за моніторингом UA-M-2023-07-14-000035 від 14.07.2023 процедури закупівлі Послуги з обробки вантажів (поштових відправлень), код ДК 021:2015 - 63110000-3 Послуги з обробки вантажів https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-19-016067-a, Уповноваженою особою проаналізовано вимоги частини восьмої статті 12 Закону, згідно з якою передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. З метою недопущення у подальшому встановлених порушень законодавства у сфері закупівель уповноваженою особою враховано в роботі дотримання частини восьмої статті 12 Закону при формуванні тендерної документації. Так, в АТ «Укрпошта» затверджено новий шаблон типової тендерної документації з урахуванням зазначеного висновку в частині виключення вимог з тендерної документації щодо подання учасником-переможцем інформації та документів у паперовому вигляді (пункт 6 розділу "VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю" та пункт 3 розділу "ХІІ. Перелік документів для переможця процедури закупівель, що надаються для підтвердження відсутності підстав визначених пунктом 47 Особливостей, а також документи що надаються для укладання договору" тендерної документації). Протокольне рішення від 03.08.2023 щодо усунення порушень та службова записка начальника управління тендерних процедур департаменту закупівель АТ «Укрпошта» №101.004.002.003.-7330-23 від 02.08.2023, що затверджує новий шаблон типової тендерної документації з урахуванням висновку за моніторингом UA-M-2023-07-14-000035 від 14.07.2023 додаються.
2023-08-03 16:50:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
На виконання висновку за моніторингом UA-M-2023-07-14-000035 від 14.07.2023 процедури закупівлі Послуги з обробки вантажів (поштових відправлень), код ДК 021:2015 - 63110000-3 Послуги з обробки вантажів https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-19-016067-a, Уповноваженою особою проаналізовано вимоги частини восьмої статті 12 Закону, згідно з якою передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. З метою недопущення у подальшому встановлених порушень законодавства у сфері закупівель уповноваженою особою враховано в роботі дотримання частини восьмої статті 12 Закону при формуванні тендерної документації. Так, в АТ «Укрпошта» затверджено новий шаблон типової тендерної документації з урахуванням зазначеного висновку в частині виключення вимог з тендерної документації щодо подання учасником-переможцем інформації та документів у паперовому вигляді (пункт 6 розділу "VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю" та пункт 3 розділу "ХІІ. Перелік документів для переможця процедури закупівель, що надаються для підтвердження відсутності підстав визначених пунктом 47 Особливостей, а також документи що надаються для укладання договору" тендерної документації).
2024-02-19 12:38:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 червня 2023 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШЕВЧЕНКО ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
29 700 000,00
UAH з ПДВ
|
22 495 998,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ" |
38 200 000,00
UAH з ПДВ
|
22 495 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІКС РЕКРУТИНГ" |
35 535 000,00
UAH з ПДВ
|
35 535 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШЕВЧЕНКО ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" #2434806253 |
Відхилено |
22 495 998,99
UAH з ПДВ
|
03 липня 2023 09:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 липня 2023 11:17
|
ТОВ "ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ" #40398340 |
Відхилено |
22 495 999,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2023 14:29
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 липня 2023 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІКС РЕКРУТИНГ" #44197394 |
Переможець |
35 535 000,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2023 09:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2023 09:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2024 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2023 09:46
|
DU2 TOV RIKS REKRUTYNH 140723-40-41 .zip | зміни до договору |
19 грудня 2023 09:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2023 11:17
|
TOV RIKS REKRUTYNH do Dohovoru140723-40-41(2).zip | зміни до договору |
15 вересня 2023 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2023 13:18
|
6. Дог. 140723-40_41 Аутсорсинг 300 000.pdf | укладений |
17 липня 2023 13:18
|
4.2. БГ. Дог. 300 000.pdf | укладений |
17 липня 2023 13:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п.4.4. Договору, 6 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 No1178, та враховуючи зміну системи оподаткування Виконавця з 01.08.2023 (перехід на загальну систему оподаткування та реєстрацією платником ПДВ з 01.09.2023), з урахуванням процесу централізації та ліквідації філій АТ «Укрпошта», дійшли взаємної згоди змінити ціну в Договорі пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування. |
Номер договору про закупівлю: | 140723-40/41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п.4.3., 12.4., 13.7. Договору та підпунктом 8 пункту 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників», передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору із збільшенням обсягу Послуг до 20 відсотків від суми Договору та викласти: пункт 4.1. Договору в наступній редакції: «4.1. Ціна Договору визначена Технічній специфікації та становить: без ПДВ 42 454 138,30 (сорок два мільйони чотириста п’ятдесят чотири тисячі сто тридцять вісім гривень, 30 коп.), ПДВ 7 364 202,33 (сім мільйонів триста шістдесят чотири тисячі двісті дві гривні, 33 коп.), з ПДВ, 49 818 340,63 (сорок дев’ять мільйонів вісімсот вісімнадцять тисяч триста сорок гривень, 63 коп.)»; пункт 12.1. Договору в наступній редакції: «12.1. Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін, скріплення печатками Сторін (за умови використання) та діє до 31.03.2024 р. включно. В разі укладання Договору або додаткової угоди до Договору в електронній формі, Договір/додаткова угода набувають чинності з дня їх/її підписання уповноваженими особами Сторін шляхом накладання електронних підписів, використання яких передбачено цим Договором, та діють до дати, визначеної у абзаці першому цього пункту Договору, якщо інше не визначено додатковою угодою. Припинення дії Договору чи його розірвання не звільняє будь-яку із Сторін від обов’язку виконати свої зобов’язання за Договором, які виникли до такого припинення (розірвання) на підставі належно виконаного іншою стороною свого зобов’язання за Договором.»; Додаток № 1 до Договору «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» в новій редакції, що додається (Додаток № 1 до цієї Угоди). |
Номер договору про закупівлю: | 140723-40/41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |