Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04332207 |
Вебсайт: | https://boratyn.silrada.org/ |
Місцезнаходження: | 45605, Україна , Волинська обл., Луцький район, село БОРАТИН, вулиця Центральна, буд. 20 |
Контактна особа: |
Олена Василівна Савчук +380662640297 boratyn.rada04@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2023 17:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 21 781 593,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 217 815,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Строк надання послуг: до 30 серпня 2023 року.
Більш детально викладено у файлах «45230000-8_Тендерна документація _ ІІ лот» та «45230000-8 _ Проект договору про закупівлю _ ІІ лот». Перелік вулиць та доріг, що підлягають ремонту визначено у Додатку №2 до Тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату фактично наданих послуг (виконаних робіт) на підставі актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), до 20-го числа місяця, наступного за місяцем, в якому були надані послуги (виконані роботи), по мірі надходження коштів з джерел фінансування. Більш детально – у проекті договору про закупівлю. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2023 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2023 16:44 |
45230000- 6 _ Проект договору про закупівлю _ІІ лот_ (зі змінами від 27.06.2023 р.)..pdf.p7s.zip | |
27 червня 2023 16:44 |
45230000-6 _ Тендерна документація _ ІІ лот_ (зі змінами від 27.06.2023 р.).pdf.p7s.zip | |
27 червня 2023 16:44 |
Перелік змін _ UA-2023-06-19-014733-a _ (від 27.06.2023 р.).pdf |
27 червня 2023 16:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 червня 2023 16:44 |
45230000- 6 _ Проект договору про закупівлю _ІІ лот_ (зі змінами від 27.06.2023 р.)..pdf.p7s.zip
|
|||
27 червня 2023 16:44 |
45230000-6 _ Тендерна документація _ ІІ лот_ (зі змінами від 27.06.2023 р.).pdf.p7s.zip
|
|||
27 червня 2023 16:44 |
Перелік змін _ UA-2023-06-19-014733-a _ (від 27.06.2023 р.).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
РОЗ’ЯСНЕННЯ
Керуючись статтею 5, частиною першою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) (далі - Особливості) щодо оголошеної Боратинською сільською радою відповідно до вимог Закону та Особливостей процедури закупівлі UA-2023-06-19-014733-a за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з поточного ремонту (методом тонкошарового покриття з литих емульсійно-мінеральних сумішей) дорожнього покриття вулиць та автомобільних доріг комунальної власності Боратинської територіальної громади (45233142-6) (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), у відповідь на запитання, оприлюднене Вами через електронну систему закупівель від 21.06.2023 р., в частині уточнення чинних законодавчих вимог та нормативно-правових актів, зазначених Замовником у Додатку №2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до Тендерної документації у контексті відповідності учасника процедури закупівлі вимогам, а саме: втрати чинності ДСТУ Б Д. 1.1-2:2013, ДСТУ-Н Б Д. 2.4-21:2012, ДСТУ-3587-97.
Шляхом надання роз’яснення, уповноважена особа повідомляє: При формування Тендерної документації та оголошенні процедури закупівлі було застосовану нечинну нормативно-правову базу та допущено технічні помилки (описки) в підпункті 3.3.1 пункту 3.3, підпункті 4.3.1 пункту 4.3, підпункті 8.1.4 пункту 8.1, підпункті 8.2.1 та підпункту 8.2.2 пункту 8.2, підпунктах 8.3.1, 8.3.2 та 8.3.3 пункту 8.3 Додатку №2 до Тендерної документації, які в подальшому будуть виправлені. Одночасно повідомляємо, що згідно із частиною другою статті 24 Закону та абзацом 3 пункту 54 Особливостей з власної ініціативи Замовник має право внести зміни до Тендерної документації щодо процедури закупівлі, в тому числі за результатами звернень. На основі вищевикладеного, з метою виправлення неточностей в тексті Тендерної документації, повідомляємо, що до оголошення про проведення процедури закупівлі та Тендерної документації найближчим часом буде внесено зміни, в тому числі в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 21.06.2023 р.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-13-000003 ● c50ba2338ea74bfdbb9c9ff15679dba5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2023 10:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.09.2023 Одеса № 220
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.09.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.09.2023 № 220
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1 UA-2023-06-19-014733-a 19.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-25 14:48:55
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником товариством з обмеженою відповідальністю «УНІДОР СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в частині виправлення невідповідностей у наданій учасником Відомості ресурсів до локального кошторису № 04-01-01 (файл «Локалка та відом ресурсів.pdf»), що є документом про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, виправлення невідповідності в якому призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, та, відповідно, така невідповідність не може бути усунена учасником відповідно до вимог пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-28 23:42:23
Пояснення UA-2023-06-19-014733-a
На виконання запиту Південного офісу Держаудитслужби від 13.09.2023 р. на надання пояснення повідомляємо наступне:
БОРАТИНСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ (Код ЄДРПОУ 04332207) (далі – Замовник) у порядку, визначеному Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами), 19.06.2023 року оголошено процедуру закупівлю - відкриті торги (з особливостями), щодо предмета закупівлі: «Послуги з поточного ремонту (методом тонкошарового покриття з литих емульсійно-мінеральних сумішей) дорожнього покриття вулиць та автомобільних доріг комунальної власності Боратинської територіальної громади (45233142-6) (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)». Інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-19-014733-a (Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2023-06-19-004767-a).
На виконання запиту Південного офісу Держаудитслужби від 13.09.2023 р. на надання пояснення повідомляємо наступне:
БОРАТИНСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ (Код ЄДРПОУ 04332207) (далі – Замовник) у порядку, визначеному Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами), 19.06.2023 року оголошено процедуру закупівлю - відкриті торги (з особливостями), щодо предмета закупівлі: «Послуги з поточного ремонту (методом тонкошарового покриття з литих емульсійно-мінеральних сумішей) дорожнього покриття вулиць та автомобільних доріг комунальної власності Боратинської територіальної громади (45233142-6) (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)». Інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-19-014733-a (Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2023-06-19-004767-a).
На виконання запиту Південного офісу Держаудитслужби від 13.09.2023 р. на надання пояснення повідомляємо наступне:
БОРАТИНСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ (Код ЄДРПОУ 04332207) (далі – Замовник) у порядку, визначеному Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами), 19.06.2023 року оголошено процедуру закупівлю - відкриті торги (з особливостями), щодо предмета закупівлі: «Послуги з поточного ремонту (методом тонкошарового покриття з литих емульсійно-мінеральних сумішей) дорожнього покриття вулиць та автомобільних доріг комунальної власності Боратинської територіальної громади (45233142-6) (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)». Інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-19-014733-a (Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2023-06-19-004767-a).
У ході проведення кваліфікації учасника – ТзОВ «УНІДОР СЕРВІС», тендерна пропозиція якого визначена системою найбільш економічно вигідною, Замовником було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, які надано учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі.
07.07.2023 р. рішенням Замовника розміщено вимогу про усунення таких (вищезазначених) недоліків, оскільки відповідно до технічної специфікації замовника (Додаток №2 до Тендерної документації) та з урахуванням нормативно-правових актів і будівельних стандартів, що визначають технології надання послуг, що становлять предмет закупівлі, зокрема, відповідно до: ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина 1. Проектування. Частина ІІ. Будівництво», ГБН Г.1-218-182:2011 «Організаційно-методичні, економічні і технічні нормативи. Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», ДСТУ 8747:2017 «Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання», Замовником встановлено, що виправлення таких не призводить до зміни предмета закупівлі, оскільки, поданий у складі тендерної пропозиції ТзОВ «УНІДОР СЕРВІС» локальний кошторис (файл «Локалка та відом ресурсів.pdf»)» абсолютно відповідав видам та обсягам робіт, визначеним Замовником у технічному завданні (Таблиця №1 Додатку №2 до Тендерної документації), а обсяги запропонованих до використання під час виконання таких робіт будівельних матеріалів перевищували зафіксовані у попередньо розробленій проектно-кошторисній документації та технічному завданні Замовника (Таблиця №2 Додатку №2 до Тендерної документації). Так невідповідність тендерної пропозиції ТзОВ «УНІДОР СЕРВІС» технічній специфікації замовника полягала у перерозподілі частини передбачених обсягів матеріалу «Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 5[3]-10 мм, марка М1000 і більше» шляхом збільшення на 83% обсягів матеріалу «Щебінь-висівки, марка М-1000 і більше, фракція до 3 мм» та доповненням додатковим матеріалом «Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 2-5 мм, марка М1000 і більше», що сукупно дорівнює попередньо запроектованим та визначеним Замовником обсягам та жодним чином не впливає на бажану Замовником та запропоновану учасником технологію з поточного ремонту дорожнього покриття вулиць та автомобільних доріг методом тонкошарового покриття з литих емульсійно-мінеральних сумішей.
Визначені та опубліковані Замовником у вимозі невідповідності було усунуто учасником протягом 24 годин із моменту оприлюднення такої вимоги в електронній системі закупівель, чим приведено тендерну пропозицію у відповідність до оголошення про процедуру закупівлі, тендерної документації, в цілому, та технічної специфікації Замовника, зокрема.
Таким чином, 08.07.2023 р. рішенням Замовника, шляхом повідомлення про намір, визнано переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІДОР СЕРВІС" (38143539, за результатами чого, укладено договір підряду від 14.07.2023 року № 4/06-23 (далі - Договір), із загальною ціною Договору 20 100 000,00 грн., в тому числі ПДВ – 3 350 000,00 грн.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ Наказом від 13.09.2023р. № 220 прийнято рішення про початок моніторингу закупівлі, оголошеної Замовником – Боратинською сільською радою (Код ЄДРПОУ 04332207), на підставі доповідної записки начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби. На виконання запиту Південного офісу Держаудитслужби від 13.09.2023 р. БОРАТИНСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ (Код ЄДРПОУ 04332207) (далі – Замовник) 28.09.2023 року надано пояснення по суті. Згідно висновку Південного офісу Державної аудиторської служби про результати моніторингу закупівлі від 29.09.2023 року за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено. Однак, при формуванні тендерної документації Замовником на порушення абзацу 8 пункту 28 Особливостей Замовником у пункті 3.6.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» помилково зазначено підстави для відмови в участі у відкритих торгах не у відповідності з пунктом 47 Особливостей в частині зазначення таких підстав стосовно службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, що суперечить нормам підпунктів 3, 6, 12 пункту 47 Особливостей, якими передбачено такі підстави стосовно керівника учасника процедури закупівлі. Також на порушення абзацу 8 пункту 28 Особливостей Замовником у ТД не визначено спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та переможця, визначених пунктом 47 Особливостей. Таким чином, з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність законодавчо визначеного механізму їх усунення та, відповідно, функціоналу в електронній системі закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що на виконання висновку Південного офісу Держаудитслужби Боратинською сільською рада (код ЄДРПОУ 04332207) здійснено заходи спрямовані на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом коригування проекту тендерної документації у відповідності до вимог Закону з урахуванням Особливостей у діючій редакції (зі змінами) та з прийняттям на себе зобов’язань щодо постійної актуалізації даних, визначених Замовником у тендерній документації та оголошенні щодо майбутніх процедур закупівлі, а також застосування заходів, необхідних для підвищення кваліфікації уповноваженої особи, шляхом проходження онлайн навчання та участі у вебінарах щодо публічних закупівель.
2023-10-06 23:14:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІДОР СЕРВІС" |
20 100 000,00
UAH з ПДВ
|
20 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІДОР СЕРВІС" #38143539 |
Переможець |
20 100 000,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2023 21:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2023 13:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2023 09:39
|
Додаткова угода №2 від №4.06-23 від 14.07.2023 р..PDF.p7s.zip | зміни до договору |
27 жовтня 2023 09:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2023 19:54
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2023 19:53
|
Договір підряду №4.06-23 від 14.07.2023 р. _ І частина.pdf.asice.zip | укладений |
01 вересня 2023 19:53
|
Договір підряду №4.06-23 від 14.07.2023 р. _ ІІ частина.PDF.asice.zip | укладений |
01 вересня 2023 19:53
|
Додаткова угода №1 від 30.08.2023 р. до № 4.06-23.pdf.asice.zip | зміни до договору |
01 вересня 2023 19:52
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з поточного ремонту (методом тонкошарового покриття з литих емульсійно-мінеральних сумішей) дорожнього покриття вулиць та автомобільних доріг комунальної власності Боратинської територіальної громади (45233142-6) | 1 | послуга |
20 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку з непрогнозованими несприятливими погодними умовами протягом серпня 2023 року у вигляді тривалих дощів, що унеможливлювало надання підрядною організацією послуг, що становлять предмет Договору, належним чином, відповідно до затверджених будівельними нормами стандартів та з дотриманням технології улаштування дорожнього покриття з литих емульсійно-мінеральних сумішей, Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до Договору підряду №4/06-23 від « 14 » липня 2023 р. в частині продовження строку виконання Сторонами зобов'язань (надання послуг), передбачених Договором, по об’єкту: «Послуги з поточного ремонту (методом тонкошарового покриття з литих емульсійно-мінеральних сумішей) дорожнього покриття вулиць та автомобільних доріг комунальної власності Боратинської територіальної громади (45233142-6) (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», на автентичний термін, тобто, до 15 жовтня 2023 року включно, без зміни ціни, визначеної пунктом 4.1 Договору. 2. На виконання п. 1 цієї Додаткової угоди викласти пункт 5.1.2 Договору підряду №4/06-23 від « 14 » липня 2023 р. у наступній редакції: «5.1.2. Завершення надання послуг: 15 жовтня 2023 року включно». 3. На виконання п. 1 цієї Додаткової угоди внести зміни до Договору та викласти Додаток №5 «План фінансування будівельних робіт у 2023 р.» до Договору підряду №4/06-23 від 14 липня 2023 року у редакції згідно Додатку №1 до цієї Додаткової угоди. 4. На виконання п. 1 цієї Додаткової угоди внести зміни до Договору та викласти Додаток №4 «Календарний графік» до Договору підряду №4/06-23 від 14 липня 2023 року у редакції згідно Додатку №2 до цієї Додаткової угоди. 5. Всі інші умови Договору, які не передбачені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують свої зобов’язання щодо них. 6. Ця Додаткова Угода укладена у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, та передаються по одному для кожної Сторони Договору. 7. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами, є невід'ємною частиною Договору підряду №4/06-23 від « 14 » липня 2023 р. та діє до «31» грудня 2023 року включно. |
Номер договору про закупівлю: | 4/06-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв'язку з виявленою Підрядником, у ході виконання взятих на себе згідно Договору зобов’язань, відсутністю потреби у наданні повного визначеного Договором обсягу послуг, а також необхідністю зменшення обсягів послуг, що становлять предмет Договору, та використовуваних для їхнього надання будівельних матеріалів, Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до Договору підряду №4/06-23 від « 14 » липня 2023 р. в частині зменшення обсягів закупівлі, передбачених Договором, та видів робіт, що становлять предмет Договору, по об’єкту: «Послуги з поточного ремонту (методом тонкошарового покриття з литих емульсійно-мінеральних сумішей) дорожнього покриття вулиць та автомобільних доріг комунальної власності Боратинської територіальної громади (45233142-6) (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», у частині уточнення таких обсягів та зменшення загальної суми Договору, визначеної пунктом 4.1 Договору, а саме: зменшити її на 4 213 164 грн. 00 коп. (чотири мільйони двісті тринадцять тисяч сто шістдесят чотири гривні 00 коп.), в т. ч. ПДВ – 702 194 грн. 00 коп. та встановити у розмірі 15 886 836 грн. 00 коп. (п'ятнадцять мільйонів вісімсот вісімдесят шість тисяч вісімсот тридцять шість гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 2 647 806 грн. 00 коп. 2. На виконання п. 1 цієї Додаткової угоди викласти пункт 4.1 Договору підряду № 4/06-23 від «14» липня 2023 р. у наступній редакції: «4.1. Ціна Договору становить 15 886 836 грн. 00 коп. (п'ятнадцять мільйонів вісімсот вісімдесят шість тисяч вісімсот тридцять шість гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 2 647 806 грн. 00 коп., згідно з Договірною ціною». 3. На виконання п. 1 цієї Додаткової угоди внести зміни до Договору в частині уточнення Договірної ціни та викласти її із змінами у наступній редакції – згідно Додатку 1 до Додаткової угоди №2 до Договору підряду №4/06-23 від «14» липня 2023 р. 4. На виконання п. 1 цієї Додаткової угоди внести зміни до Договору в частині уточнення кошторисів та викласти Локальний кошторис на будівельні роботи та Відомість ресурсів до локального кошторису із змінами у наступній редакції – згідно Додатку 2 до Додаткової угоди №2 до Договору підряду №4/06-23 від «14» липня 2023 р. 5. На виконання п. 1 та п. 2 цієї Додаткової угоди внести зміни до Договору в частині уточнення плану фінансування робіт та викласти його у Додатку №4 «План фінансування робіт» із змінами у наступній редакції – згідно Додатку 3 до Додаткової угоди №2 до Договору підряду №4/06-23 від «14» липня 2023 р. 6. Всі інші умови Договору, які не передбачені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують свої зобов’язання щодо них. 7. Ця Додаткова Угода укладена у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, та передаються по одному для кожної Сторони Договору. 8. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами, є невід'ємною частиною Договору підряду №4/06-23 від « 14 » липня 2023 р. |
Номер договору про закупівлю: | 4/06-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з поточного ремонту (методом тонкошарового покриття з литих емульсійно-мінеральних сумішей) дорожнього покриття вулиць та автомобільних доріг комунальної власності Боратинської територіальної громади (45233142-6) | 1 | послуга |
15 886 836,00
UAH з ПДВ
|