Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41846800 |
Місцезнаходження: | 67654, Україна , Одеська обл., Маяки, вул. Богачова |
Контактна особа: |
Фоменко Владислав Олександрович +380680638085 fomenkov1997@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2023 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 16 023 889,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80 119,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | ДК 021-2015: ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь («Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Івана Франка в с. Маяки Одеського району Одеської області») | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2023 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2023 15:25 |
Додаток 4 Пропозиція.docx | |
19 червня 2023 15:25 |
Додаток 3 Проект Договору.doc | |
19 червня 2023 15:25 |
Додаток 2 Технічні вимоги до предмету закупівлі.doc | |
19 червня 2023 15:25 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
19 червня 2023 15:25 |
Тендерна документація Капітальний ремонт дороги вул. Івана Франка с.Маяки від 19.06.2023.docx |
19 червня 2023 16:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 червня 2023 15:25 |
Додаток 4 Пропозиція.docx
|
|||
19 червня 2023 15:25 |
Додаток 3 Проект Договору.doc
|
|||
19 червня 2023 15:25 |
Додаток 2 Технічні вимоги до предмету закупівлі.doc
|
|||
19 червня 2023 15:25 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
19 червня 2023 15:25 |
Тендерна документація Капітальний ремонт дороги вул. Івана Франка с.Маяки від 19.06.2023.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-04-000016 ● b28b6f519ab14f06afaaea0d9a78b880
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2023 15:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.10.2023 №42-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 04.10.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
04.10.2023 №42-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-19-011402-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-04 21:17:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «ДК 021-2015: ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь («Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Івана Франка в с. Маяки Одеського району Одеської області»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-19-011402-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-06 15:43:02
Пояснення на запитання
1. На Ваш запит щодо надання інформації та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, повідомляємо.
І. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі були визначені на підставі:
1. Робочого проекту по об'єкту: «Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Івана Франка в с. Маяки Одеського району Одеської області». Реєстраційний номер Проектної документації: PD01:8803-8837-2942-1958.
Електронний ресурс: https://e-construction.gov.ua/proj_exp_doc_detail/2988802180573562492
2. Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва щодо об’єкту: «Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Івана Франка в с. Маяки Одеського району Одеської області»
3. Експертного звіту (позитивного) № ОД/017-12-22/МН/КШ від 09 грудня 2022 року, виконаного Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП». Реєстраційний номер: EX01:2918-9960-9900-8458.
Електронний ресурс: https://e-construction.gov.ua/proj_exp_detail/2992914523670709801
4. Процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями, Ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-06-19-011402-a від 19.06.2023 року згідно предмету закупівлі:
ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь («Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Івана Франка в с. Маяки Одеського району Одеської області»).
Відповідно до пункту 11 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», між Управлінням та Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОР», Код ЄДРПОУ: 13888197 (надалі ТОВ «АВТОДОР»), було укладено договір № 70 від 21.12.2021 року. За результатами виконаних робіт згідно даного договору був підготовлений, пройшов експертизу та переданий Управлінню Робочий проект по об'єкту «Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Івана Франка в с. Маяки Одеського району Одеської області».
Відповідність переданого Робочого проекту вимогам діючих нормі і стандартів будівельної діяльності в Україні, було підтверджено Експертним звітом (позитивного)
№ ОД/017-12-22/МН/КШ від 09 грудня 2022 року, виконаного Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП». Реєстраційний номер: EX01:2918-9960-9900-8458.
Відповідно до вказаного експертного звіту встановлено:
«За результатами розгляду кошторисної документації після зняття зауважень та надання замовником цін на матеріальні ресурси, встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно з вимогами Кошторисних норм України, затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року №281.
Загальна кошторисна вартість у поточних цінах станом на «08» грудня 2022 року складає: 16390.883 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 13342.854 тис. грн., устаткування та інвентар – 0.000 тис. грн., інші витрати – 3048.029 тис. грн..»
До складу проектної документації, підготовленої ТОВ «АВТОДОР», яка пройшла відповідну експертизу та отримала позитивний висновок, увійшов і Зведений которисний розрахунок вартості будівництва щодо об’єкту «Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Івана Франка в с. Маяки Одеського району Одеської області». За даним зведеного кошторисним розрахунком була визначена вартість будівництва, що складала 16390,883 тисячі гривень.
Рішенням Маяківської сільської ради Одеської області Одеського району від 26.01.2023 року №47/2-VIII проектно-кошторисна документація за проектом по об’єкту «Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Івана Франка в с. Маяки Одеського району Одеської області» була затверджена в сумі 16 390 883,00 грн.
Управлінням, як Замовником будівництва, була визначена загальна вартість будівельних робіт за вищевказаним об’єктом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, із виключенням вартості проектно-кошторисних робіт, експертизи проектної документації, та коштів на здійснення авторського нагляду та технічного нагляду.
Таким чином, була визначена загальна вартість будівельних робіт у розмірі у розмірі – 16 023 889.00грн.
На підставі вищенаведеного, в тому числі інформації та документів, Управлінням були визначені очікувана вартість предмета закупівлі, технічні та якісні характеристик предмета закупівлі.
ІІ. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформація щодо розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті Маяківської сільської ради за посиланням: https://mayakivska-gromada.gov.ua/news/1696498199/
ІІІ. Щодо інформації про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
За договором № 44 від 17.07.2023 року згідно предмету закупівлі,
ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь («Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Івана Франка в с. Маяки Одеського району Одеської області»), на теперішній час відсутні касові видатки.
Додатки:
1) Рішенням Маяківської сільської ради Одеської області Одеського району від 20.04.2023 року №50/8-VIII.
2) Бухгалтерська довідка № 3 від 05.10.2023 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" |
15 999 808,80
UAH з ПДВ
|
15 999 808,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" #42846767 |
Переможець |
15 999 808,80
UAH з ПДВ
|
03 липня 2023 15:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2023 12:04
|
Додаткова угода № 3 від 04.12.2023 до Договору № 44 від 17.07.2023.PDF | зміни до договору |
04 грудня 2023 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2023 10:07
|
дод угода 2 від 03 10 2023 до договору 44 від 17 07 2023.PDF | зміни до договору |
05 жовтня 2023 10:02
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2023 16:15
|
Додаткова угода № 1 від 29.08.2023 до Договору № 44 від 17.07.2023.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2023 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2023 11:45
|
Договір | укладений |
18 липня 2023 11:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів та уточнення фінансування робіт, без збільшення загальної вартості |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення фінансування робіт, без збільшення загальної вартості |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |