Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний серцево-судинний центр" Хмельницької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03397564 |
Місцезнаходження: | 29001, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницкий, вул. Володимирська, буд. 85 |
Контактна особа: |
Світлана Хеленюк +380982799502 svetlanaheleniuk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 червня 2023 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 20 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 червня 2023 16:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2023 16:40 |
ТД.doc | |
16 червня 2023 16:40 |
Додаток 1 ТП.docx | |
16 червня 2023 16:40 |
Додаток 3 Договір.docx | |
16 червня 2023 16:40 |
Додаток 2 ТЗ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-07-000019 ● 5db4f5254ea8489695e61a2499e4d131
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2023 16:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.09.2023 № 58
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 03.08.2023 №003100-18/8714-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.09.2023 № 58.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-06-16-012711-a 16.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-07 17:31:37
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - Система штучного кровообігу, з роликовим насосом (НК 024:2023:35099 Система штучного кровообігу з роликовою помпою)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-16-012711-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-12 09:50:56
Пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.09.2023:
Пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.09.2023:
1. Щодо першого питання.
У відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»:
Замовником – на першому етапі було визначено потребу у товарі: Система штучного кровообігу, з роликовим насосом в кількості - 1 комплект.
На другому етапі було сформовано та визначено опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, для чого були залучені відповідні фахівці замовника, які відповідають за подальше використання товарів, робіт та послуг, що будуть закуплені.
Не третьому етапі було проаналізовано ринок, для чого була використана загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах, враховуючи інфляцію (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" ).
Також була врахована інформація в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах постачальників товарів, які додаються.
В ході обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі була врахована інформація в електронній системі закупівель "Prozorro" щодо закупівлі схожих товарів, зокрема:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-09-007064-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-10-009531-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-06-17-001430-a
Крім цього, була врахована комерційна пропозиція, яка додається, а також інформація виробників та/або постачальників відповідної продукції, розміщена на веб-сайтах:
https://heart.kyiv.ua/en/innovations/types-of-apheresis-procedures/the-artificial-circulatory-system/
https://www.getinge.com/ru/products/sprinter-cart/?tab=1
https://www.medtronic.com/ru-ru/healthcare-professionals/products.html
https://bimedis.net/search/search-items/anesteziologichne-obladnannya-reanimatsiya-aparati-shtuchnogo-krovoobigu
2. Щодо другого питання.
Комунальне некомерцiйне пiдприємство "Хмельницький обласний серцево-судинний центр" Хмельницької обласної ради відповідно до Бюджетного кодексу України не є ані головним розпорядником бюджетних коштів, ані розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня (пункт 18, пункт 47 частини першої статті 2 та стаття 22 Бюджетного кодексу України).
Згідно з пунктом 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України Комунальне некомерцiйне пiдприємство "Хмельницький обласний серцево-судинний центр" Хмельницької обласної ради є одержувачем бюджетних коштів. На підтвердження цього, є в наявності інформація в Єдиному реєстрі розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на офіційному вебсайті Державної казначейської служби України.
Вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (із змінами) (далі – Постанова № 710) адресовано до виконання головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки.
Тобто виключно замовникам, які належать до розпорядників бюджетних коштів (перелік яких визначено згідно з Єдиним реєстром розпорядників бюджетних коштів) та до суб’єктів господарювання державного сектору економіки (згідно з реєстром, розміщеним на офіційному вебсайті Фонду державного майна України), потрібно оприлюднювати інформацію, визначену пунктом 4-1 Постанови № 710.
Виходячи зі змісту пункту 4-1 Постанови № 710, вимоги щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі стосовно предмета закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів.
Замовник – Комунальне некомерцiйне пiдприємство "Хмельницький обласний серцево-судинний центр" Хмельницької обласної ради не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки. Таким чином вимоги законодавства щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не стосуються Замовника.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-13 12:40:44
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - Система штучного кровообігу, з роликовим насосом (НК 024:2023:35099 Система штучного кровообігу з роликовою помпою)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-16-012711-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
З урахуванням даних інформаційно-телекомунікаційної системи закупівель Prozorro очікувана вартість апаратів штучного кровообігу ( ДК 021:2015: 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму) становила:
- в 2021 році - 13000000,00 грн (UA-2021-09-09-007064-c, вартість договору 12989800,00 грн);
- в 2022 році – 14800000,00 грн (UA-2022-06-17-001430-a, вартість договору 14792750,00 грн); 14140000,00 грн (UA-2022-11-22-017032-a, Лот 1, вартість договору 13999880,00 грн);
- в 2023 році – 14000000,00 грн (UA-2023-05-10-009531-a, вартість договору 13990000,00 грн).
Слід зазначити, що за всіма вищевказаними процедурами закупівлі установами було придбано систему штучного кровообігу S 5.
За результатами проведеної закупівлі Замовником також укладено договір на закупівлю саме системи штучного кровообігу S 5.
Враховуючи вищенаведене, поясніть причини встановлення очікуваної вартості предмета закупівлі «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - Система штучного кровообігу, з роликовим насосом (НК 024:2023:35099 Система штучного кровообігу з роликовою помпою)» в розмірі 20000000,00 гривень.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-18 16:35:42
Пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 13.09.2023 року
Пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 13.09.2023 року
Закон України «Про публічні закупівлі» не надає визначення слів «очікувана вартість».
Разом із тим, за визначенням, наведеним у Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженій наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Процес та особливості визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регулюється Примірною методикою, яка має не обовʼязковий, а рекомендаційний характер, про що безпосередньо вказано у п. 1 означеної Методики.
Водночас, за змістом Методики, визначення замовником очікуваної вартості складається з декількох умовних етапів, які описані у розділі ІІ Примірної методики.
Зокрема, у п. 3 Розділу ІІ Примірної методики йдеться про такий етап, як Аналіз ринку, який передбачає використання загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо).
Таким чином, за своєю суттю, очікувана вартість – це попередня орієнтовна ціна закупівлі необхідних товарів, робіт чи послуг. Зауважуємо, що за результатами проведення закупівлі ціна може суттєво знизитися, однак не може перевищити визначену замовником орієнтовну вартість, що відповідає вимогам закону.
У даному випадку під час визначення умов закупівель та орієнтовної вартості предмета закупівель Замовником враховувалися, зокрема, відомості із системи Prozorro, однак, підкреслюємо що відомості з електронної системи закупівель є лише одним із можливих джерел інформації і не зобовʼязують інших замовників обов’язково їх враховувати.
Слід відмітити, що система штучного кровообігу є досить рідкісним і дороговартісним товаром, ціна на який залежить від багатьох факторів, у тому числі, комплектації, комплектності, можливості удосконалення і придбання нових модулів і систем, згідно із індивідуальною потребою Замовника. Окремі компоненти, модулі та приналежності можуть бути швидко переустановлені, завдяки чому вся система легко модифікується і розширюється.
Так, на відміну від закупівель, які вказані у запиті контролюючого органу, у технічному завданні закупівлі КНП "Хмельницький обласний серцево-судинний центр" Хмельницької обласної ради UA-2023-06-16-012711-a. Замовник КНП "Хмельницький обласний серцево-судинний центр" Хмельницької обласної ради вказано додаткові вимоги до комплектації, так як Механічний змішувач газу з трубками О2 та стиснутого повітря (роз’єми стандарту DIN3260), Теплообмінник АШК, Комплектація: матрац, з’єднувальні шланги, роз’єми до оксигенератору і кардіоплегічної системи типу Hansen у кількості– 2 шт, що відрізняє їх від згаданих вище закупівель.
Також, згідно відомостей про інші закупівлі, у них не вказано про наявність модулю кародіоплегії, модулю контролю параметрів венозної та артеріальної крові під час штучного кровообігу.
До прикладу, у мережі інтернет наявні комерційні пропозиції схожого товару, які перевищують за ціною суму здійсненої Замовником закупівлі, копії комерційних пропозицій долучаються до даної відповіді на запит.
По цій причині очікувану вартість закупівлі ми вважаємо обгрунтованою, тим паче, що Замовник повинен був врахувати курс валют та інфляцію, оскільки наявного товару в Україні немає і він підлягає імпорту.
За таких обставин Замовник, проаналізувавши ринок, зважаючи на перспективу довготривалого використання апарата штучного кровообігу, прийняв рішення визначити орієнтовну вартість предмета закупівлі на рівні цін, які встановлюються постачальниками за товар кращої комплектації та якості.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕДТРЕЙД" |
19 860 000,00
UAH з ПДВ
|
19 860 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕДТРЕЙД" #40912327 |
Переможець |
19 860 000,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2023 14:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2023 11:44
|
Договір 90.PDF | укладений |
05 липня 2023 11:41
|